Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb die eerste opdracht gemist, ik zat met mijn stomme kop FC Twente - Lausanne te kijken, toen mijn moeder om 9 uur thuis kwam en vroeg waarom ik geen WIDM keek.

Door omstandigheden kon ik begin ook niet kijken. Daarom maar meteen voor de herhaling gegaan. Vorige jaren linkte avro.nl/wieisdemol nog door naar uitzendinggemist.nl zodat je meteen de aflevering kon kijken, en niet zag zie er af val. Nu linkte ze vaag door naar het tweede scherm, of doorgaan. Dacht dat doorgaan dan de goede optie was, was dat de echte WIDM-site. Gevolg: Afvaller was al bekend.

Volgende aflevering valt Janine idd af ja. Dat idee had ik al toen ik iemand zo vaag zag springen van een rots...

Of Paulien er trouwens ook snel uit mag, hoe kunnen ze zo'n iemand vragen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim opvallend vandaag. De manier waarop hij afging bij de lasers was makkelijk te voorkomen, en de actie met de portofoon uiteraard. Al had Daniël de porto daarvoor vast, die kon hem bij het afgeven ook snel van kanaal veranderen. Hij heeft dus ook 100 euro weggegooid bij het rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het jullie ook opgevallen dat in de tweede opdracht, Daniël in het veld zei dat hij 750 euro had, maar eenmaal in de tent aangekomen, hij zei 650 te hebben gehaald?

Viel mij ook op ja. Jammer dat Joep eruit is, fijne kandidaat. Hoop toch dat Paulien er snel uit gaat, vind haar maar helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds aflevering 1 zijn er nog maar 2 mogelijk mollen over

Carolien Borgers of Paulien Cornelisse is de mol.

Als je namelijk de 1e letters van die verhaaltjes in die kerk over Zuid-Afrika pakt krijg je dit: C is the mole:whistle:

vind ik te kortzichtig. Net als vrijwel elke andere theorie die er nog ligt.

Voor als nog ga ik puur af op wat ik zie tijdens de afleveringen.

En daarin vind ik Paulien het verdachtste.

Evenals Kees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites