ForzaUtreg Geplaatst 10 februari 2020 Share Geplaatst 10 februari 2020 Zojuist zei hjs: Nope,heb ze wel gezien vorig jaar op Graspop. Show is wel dik in orde. Zeker, was top gister. Zijn stem had het het laatste half uur wel flink moeilijk maar goed, wat wil je na een Amerikaanse tour en nu aan het eind van de Europese haha. Stond wel achterin helaas omdat ik een deel van het voorprogramma had geskipped dus heb geen fantastisch zicht op het podium gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 februari 2020 Share Geplaatst 12 februari 2020 Vandaag ook maar ticketje gehaald voor Status Quo 25 november Mocht Deep Purple 28 oktober eind van de maand nog niet zijn uitverkocht probeer ik daar ook nog een ticket voor te scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 Op 4-2-2020 om 21:53 zei 007mark: Hier 3 maart naar Grace Carter in De Melkweg. Niet normaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Hoewel het hier natuurlijk vrij stil is.. Zijn er mensen hier die gebruik maken van ConcertArchives.org? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 april 2020 Auteur Share Geplaatst 16 april 2020 Ik beheer mijn bezochte concerten handmatig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Haha heerlijk, vooral dat de prijzen er bij staan! Uit dit lijstje geen enkele die ik zelf ook bezocht heb trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 april 2020 Auteur Share Geplaatst 16 april 2020 Het voordeel van kaartjes bewaren en sites als PodiumInfo. Vroeger was mijn gemiddelde prijs voor een concertkaartje rond de 23 euro. Sinds ik echter vrijwilliger ben bij de plaatselijke "concertzaal" en dus gratis naar binnen mag bij optredens, is dat steeds meer gedaald. Vind deze statistiek ook mooi trouwens. Overzicht van de maanden waarin mijn concerten waren. Vind het festival seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Aantal toffe namen Richard. Arctic Monkeys in Paradiso ook nog. Lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 april 2020 Auteur Share Geplaatst 16 april 2020 Jammer dat we The Deaf (bandje van Spike van Di-rect, bah) als voorprogramma kregen, terwijl Miles Kane de gehele tour toendertijd het voorprogramma was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Ik denk als ik ga bijhouden waar ik allemaal ben geweest dat ik mij echt de pleuris schrik hoeveel ik kwijt ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 24 juni naar Yori Swart in De Nieuwe KHL. Combinatie restaurant/concert. 3,5 maand sinds m'n laatste concert. Sinds april 2016 zat er niet zo'n lange 'gap' tussen twee concerten... Heb trouwens tijdens deze coronatijd maar zelden "Momenteel had ik.."-momenten gehad, maar gisterenavond vond ik het wel een wrang gevoel dat ik eigenlijk bij The National op Best Kept Secret had gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 Opera Alaska @ Paradiso. We zijn er weer eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 Vorige week vrijdag naar Rock Werchter Live geweest. Tourist LeMC met een heel goed optreden. Het format was een leuk alternatief, maar het voelde toch ook wel raar om aan een tafeltje te zitten bij een festival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Gister naar Sef (tuinsessie) in de Tolhuistuin geweest. Master! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Op 12-2-2020 om 16:16 zei ForzaUtreg: Vandaag ook maar ticketje gehaald voor Status Quo 25 november Mocht Deep Purple 28 oktober eind van de maand nog niet zijn uitverkocht probeer ik daar ook nog een ticket voor te scoren Status Quo heeft inmiddels zelf gecancelled helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2020 Share Geplaatst 18 september 2020 Kaartjes binnen voor Nothing But Thieves. Nu nog even 14 maandjes wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 september 2020 Share Geplaatst 18 september 2020 Nice, heb ze ooit als voorprogramma van Muse gezien, paste wel lekker. Ik ga komende maand naar Spinvis in het theater. Nu hopen dat de coronabesmettingen in Delft laag genoeg blijven om die theaters open te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 25 september 2020 Share Geplaatst 25 september 2020 Volgend weekend wordt weer een weekend alsof we in het pre-corona tijdperk zitten! 03-10-2020 - Popronde pre-party in Cinetol, Amsterdam 04-10-2020 - Kikagaku Moyo in Paradiso 05-10-2020 - WIES in Paradiso Kikagaku Moyo twee jaar geleden live gezien, vond het op album niet zo veel, maar live echt een hele goede & leuke band! Kaartverkoop begon vanochtend om 10.00u en was vrijwel direct uitverkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Kaartjes gekocht voor extra concert Rammstein in Gofferpark in 2022. Nu al zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 7 uur geleden zei The Saint: Kaartjes gekocht voor extra concert Rammstein in Gofferpark in 2022. Nu al zin in Idem! Niet eens fan van al hun muziek. Maar hun shows schijnen altijd enorm ziek te zijn dus let’s go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Januari 2022 naar Kaleo in de AFAS Live. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 3 uur geleden zei 007mark: Januari 2022 naar Kaleo in de AFAS Live. Zat net op site van Mojo. Is echt bijna niks deze weken en maanden qua concerten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik ga donderdag naar Balthazar op Werchter Parklife. Eerste concert sinds een jaar (toen ook op Wechter Parklife). Hopelijk is het dan een beetje mooi weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 juli 2021 Share Geplaatst 18 juli 2021 Op 28-6-2021 om 14:56 zei FlyD: Ik ga donderdag naar Balthazar op Werchter Parklife. Eerste concert sinds een jaar (toen ook op Wechter Parklife). Hopelijk is het dan een beetje mooi weer. Hoe was het? Ben wel benieuwd hoe zij live zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 10 uur geleden zei Grote Ree: Hoe was het? Ben wel benieuwd hoe zij live zijn. Goed! Vooral de liedjes van de oude CD vind ik goed (en het liedje Fever). Live, in een goede setting, een prima band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten