Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei hjs:

Nope,heb ze wel gezien vorig jaar op Graspop.

Show is wel dik in orde.

Zeker, was top gister. Zijn stem had het het laatste half uur wel flink moeilijk maar goed, wat wil je na een Amerikaanse tour en nu aan het eind van de Europese haha. Stond wel achterin helaas omdat ik een deel van het voorprogramma had geskipped dus heb geen fantastisch zicht op het podium gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voordeel van kaartjes bewaren en sites als PodiumInfo. Vroeger was mijn gemiddelde prijs voor een concertkaartje rond de 23 euro. Sinds ik echter vrijwilliger ben bij de plaatselijke "concertzaal" en dus gratis naar binnen mag bij optredens, is dat steeds meer gedaald. :D

Vind deze statistiek ook mooi trouwens. Overzicht van de maanden waarin mijn concerten waren.

bf3e8cc5044018988099969852034785.png

Vind het festival seizoen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 juni naar Yori Swart in De Nieuwe KHL. Combinatie restaurant/concert. 3,5 maand sinds m'n laatste concert. Sinds april 2016 zat er niet zo'n lange 'gap' tussen twee concerten...

Heb trouwens tijdens deze coronatijd maar zelden "Momenteel had ik.."-momenten gehad, maar gisterenavond vond ik het wel een wrang gevoel dat ik eigenlijk bij The National op Best Kept Secret had gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgend weekend wordt weer een weekend alsof we in het pre-corona tijdperk zitten!

03-10-2020 - Popronde pre-party in Cinetol, Amsterdam

04-10-2020 - Kikagaku Moyo in Paradiso

05-10-2020 - WIES in Paradiso

Kikagaku Moyo twee jaar geleden live gezien, vond het op album niet zo veel, maar live echt een hele goede & leuke band! Kaartverkoop begon vanochtend om 10.00u en was vrijwel direct uitverkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites