Richarð. Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Die van Nigeria is echt lelijk. Vooral als je die van Ghana daarna ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Die van Ghana kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Gezien die patroontjes in dat shirt van Ghana zal [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; het wel een maximaal terechte unit vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Zonder die sterren misschien, en in een andere kleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Vind het wel een sick shirt hoor, moet je wel ff een gespierde neger hebben die dat draagt maar die heeft Ghana alleen maar dus dat komt goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Die van Ghana moet je maar net staan inderdaad, ligt er dus beetje aan. Verder die van Italië _O_ Voor échte mannen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 FC Barcelona thuis: FC Barcelona uit: AS Roma thuis: AS Roma uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Het uitshirt van Barca is wel een stuk mooier dan het thuisshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Prachtige shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Thuisshirt van Barça is weer mooi, eindelijk. Shirts van Roma ook mooi, al zijn die altijd mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Roma thuis is altijd fantastisch. Echt genieten. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Zuid-Korea thuis en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Dat shirt van Roma is wel nice, maar ze hebben wel dus vanaf volgend seizoen Nike zie ik. En dit bovenstaande shirt is van NL? Ik heb dan serieus geen idee waar die lui mee bezig zijn. Elk jaar andere kleuren. Neem eens een voorbeeld aan dat Brazilië shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Nieuwe shirts - 2013/14 #2 Is het uitshirt volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Fuck, dat shirt van Nederland is afgezien van de lettertype echt fucking nice. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Die van Italië lijkt op een goedkoop namaakshirtje die je op de markt in Turkije koopt, ziet erg echt goedkoop uit (ja, ik heb het prijskaartje gezien voor de wijsneuzen). Nederland ziet er wel nice uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 Wanneer komt Nederland eens met een nieuw lettertype? Deze hebben ze nu al een paar jaar en is naar mijn mening echt lelijk. Maar dat logo, jezus. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 Dat lettertype is wel mooi hoor, net als dit shirt :< Maar waar het shirt voor dient. Heb het nooit ergens gezien ofxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 1 januari 2014 Share Geplaatst 1 januari 2014 Prima lettertype. Maar jammer van dat logo, anders was het een geweldig shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Italië-doelman: Tsjechië-thuis: Oostenrijk-thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Oostenrijk _O_ heerlijk vooral dat logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Dat shirt van Roma is wel nice, maar ze hebben wel dus vanaf volgend seizoen Nike zie ik. En dit bovenstaande shirt is van NL? Ik heb dan serieus geen idee waar die lui mee bezig zijn. Elk jaar andere kleuren. Neem eens een voorbeeld aan dat Brazilië shirt. Bij Brazilië heeft het uitshirt ook niet elk jaar dezelfde kleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Het thuisshirt op zijn minst. Het uitshirt kan me ook niet zo heel erg veel interesseren, als dat thuisshirt maar oranje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten