Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

24 uur met...

Juca

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 97
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Door dit programma loop ik al een tijdje met het idee rond om gewoon eens een uurtje of 6 zonder telefoons en dergelijke met één vriend of studiegenoot op een kamer te gaan zitten en gewoon kijken wat er gebeurt. Volgens mij leer je elkaar dan echt veel beter kennen. Denken jullie daar ook wel eens aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door dit programma loop ik al een tijdje met het idee rond om gewoon eens een uurtje of 6 zonder telefoons en dergelijke met één vriend of studiegenoot op een kamer te gaan zitten en gewoon kijken wat er gebeurt. Volgens mij leer je elkaar dan echt veel beter kennen. Denken jullie daar ook wel eens aan?

Dat is toch niet zo heel bijzonder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch niet zo heel bijzonder?

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Als je insteek echt is geen tijd, afgesloten kamer (geen benul van donker/licht) en '24 uur met' in het achterhoofd, dan wel.

Als je het bekijkt als lang bij een vriend zijn zonder telefoon, dan is het natuurlijk niet zo bijzonder :cab: Maar ik snap wel wat FC-Breda bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we met die meeting van ons er ook niet over gehad? Beetje blowen en een schrijfbord aan de wand. Volgende dag keek je op het bord en zat je echt met zo'n WOW gevoel. :D Mooie avonden wel.

Kinderdrugs...denk dat je best nog vettere WOW-geveolens kan krijgen met elkaar hehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zoiets dergelijks wel een keer in het begin gedaan met mijn toenmalig vriendinnetje. Lunch pakketje gemaakt en opsluiten. Geen 24 uur volgehouden, maar wel verwijderd van alle elektronische apparaten. Je gaat op een gegeven moment toch echt veel dieper in op zaken, waardoor je elkaar echt veel beter leert begrijpen, maar ook simpelweg over helemaal niks lullen, en ter ontspanning paar spelletjes spelen. Ik zal het zeker nog een keer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kende de gast deze keer niet maar vond het wederom een erg prettige aflevering. Wie er ook te gast is, zo'n 24 uur met elkaar in één ruimte levert toch elke keer weer goede gesprekken op, erg fascinerend. Kan ook niet wachten op volgende week, al zou dat dan weer net zo goed heel erg tegen kunnen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites