Tomas. Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 @JanVertonghen' @Mathi @himan @Hansje @Magikarp @FC-Breda @Michiel RAFC Bovenstaande heren, hebben jullie ook interesse om mee te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 [quote name='Tomas.']@JanVertonghen' @Mathi @himan @Hansje @Magikarp @FC-Breda @Michiel RAFC Bovenstaande heren, hebben jullie ook interesse om mee te spelen? [/QUOTE] Prima, zal morgen even wat spelers selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Doe ook mee, voeg KayDeManaager ook maar toe als je wilt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Doe ook mee, voeg KayDeManaager ook maar toe als je wilt :) Zie zo snel eventjes niet de mogelijkheid om je toe te voegen. Als je je via deze link aanmeld dan komt het ook goed! https://www.scorito.com/tennis-manager/wimbledon-2017/managers-united?code=9a75a44c-d445-4d09-9e8e-2fd734cc7680 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Is gelukt als het goed is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Vanmiddag ff doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Ook aangemeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijmdeg Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Ik heb me ook aangemeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Die Kyrgios geef ik ook geen kans meer. Had imo een iets gunstigere loting dan Gasquet (die komt waarschijnlijk Berdych tegen in de vierde ronde) en ik dacht dat hij de eerste drie rondes wel door zou kunnen komen, valt dat weer ff tegen zeg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Aaaah meen je niet. Haf eerst die Medveded als captain op Scorito, maar gewijzigd toen ik loting tegen Wawrinka zag :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Aaaah meen je niet. Haf eerst die Medveded als captain op Scorito, maar gewijzigd toen ik loting tegen Wawrinka zag :r Kan je eigenlijk elke dag een andere doen? Heb zelf namelijk iemand die pas morgen moet, ging er vanuit dat het per ronde ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Kan je eigenlijk elke dag een andere doen? Heb zelf namelijk iemand die pas morgen moet, ging er vanuit dat het per ronde ging. Het gaat per ronde, maar zolang de wedstrijd van jouw captain nog niet begonnen is, kun je wisselen naar een andere captain waarvan de wedstrijd nog niet gestart is. Geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Ik zou tennisschoenen willen bestellen, maar kan ze op geen enkele Belgische website nog vinden in mijn maat. Via welke webwinkel kopen jullie vaak tennis/sportschoenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Bertens ook alweer exit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Vond dit wel interessant: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/06/30/de-val-van-nederland-tennisland-11337853-a1565183 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 (bewerkt) Hahaha Lopez opeens aan het verliezen van Mannarino :-D Heb Lopez als captain. Vorm voorafgaand aan het toernooi was echt enorm goed: http://www.flashscore.com/match/CAvuFqvq/#h2h;all, gaat hij er nu keihard af.. Hoe dan. Edit: Hahaha opgegeven. Typisch ook weer :D 4 juli 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 (bewerkt) Kvitova :cab: Verder weinig hele grote verrassingen. Wel onverwacht dat Medvedev, Pouille en Strycova eruit liggen. Ostapenko wel gewonnen gelukkig :) 5 juli 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 Kvitova :cab: Verder weinig hele grote verrassingen. Wel onverwacht dat Medvedev, Pouille en Strycova eruit liggen. Ostapenko wel gewonnen gelukkig :) Jajajaa nu had ik wel Medvedev als kopman he. Eruit tegen een Belg :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Goh Pliskova ook op de rand van uitschakeling :-D Wat blijven die vrouwen onvoorspelbaar zeg. Halep favoriet nu ofzo? Die kan er de volgende ronde ook zomaar uit. Scorito gaat niet best zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Ewww, die blessure van Mattek-Sands :cab: is blijkbaar de #1 in het vrouwen dubbel, maar liep in het enkelspel een zware knieblessure op Vooral hoe ze daar nog best lang neerligt en zo ligt te roepen is best wel creepy nog [YOUTUBE]2ir2Ih_NyRI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 (bewerkt) Ostapenko _O_ Edit: Anderson ;e Twijfelde tussen hem en Ostapenko als captain, kies je natuurlijk weer de verkeerde.. 10 juli 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ravi Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Morgen toffe matches hoor. Denk dat Muguruza, Ostapenko, Vandeweghe & Halep naar de halve finales zullen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Morgen toffe matches hoor. Denk dat Muguruza, Ostapenko, Vandeweghe & Halep naar de halve finales zullen gaan. Dacht hetzelfde als jij, maar vrouwentennis ;c 3/4 opeens eruit, heerlijk onvoorspelbaar. Net als de mannen. Querrey tikt opeens Murray eruit, laatste 2 sets 6-1 gewonnen :-D Hoe dannn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Nadal eruit, Murray eruit, nu Djokovic opgegeven.. Fedje wel gewoon door, met fantastisch tennis alweer :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 juli 2017 Share Geplaatst 12 juli 2017 Ik had bij de vrouwen alle kwartfinalisten die verloren (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten