Michaelinho* Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 (bewerkt) Heather Watson is het Serena nog even moeilijk aan het maken in de tweede set :<. Edit: Watson pakt de tweede set. Lekker hoor. Zou leuk zijn als het ook in de derde set spannend blijft. Edit II: Watson naar 3-0 :|. Twee break voor nu. Williams mist echt alles nu, lijkt er wel ineens niets meer van te kunnen. Watson ook gewoon nog maar amper winners geslagen. Edit III: En terug naar 3-3, waar het bijna 4-0 was. Knap hoor! 3 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Williams zal dit nu wel pakken; wat een oermens zeg :o Dat achterlijke geschreeuw is trouwens wel echt enorm irritant.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Serena Huybrechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 En Watson breekt opnieuw naar 5-4 :|. Williams stort net zo hard weer in. Zal mij benieuwen of ze het af weet te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 (bewerkt) Williams zal zo wel para worden en haar afmaken. Levensverhaal van Serena. Told ya :-D wat een machine 3 juli 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Beetje jammer dit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Het is ook wel echt een bijtertje hoor die Serena, niet normaal. Beide zusjes tegen elkaar in de volgende ronde :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Zo jammer voor Watson dit, maar ja als je tot twee keer toe een (dubbele) break weggeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Zoals Edwin al zei, het kan wel zo zijn dat Federer de oorzaak was dat het leek alsof er geen andere toppers waren. 'Leek' ja. Hwb zegt 'waren'. Groot verschil. Wat betreft het 'laten lijken' alsof er geen toppers waren heb ik niks te zeggen, want dat kan best. Nee, want topper zegt niets over je kwaliteiten, maar over je relatieve kwaliteiten tov anderen. Als een iemand domineert is het altijd de vraag of de tegenstand (relatief) zwak was of hijzelf/zijzelf zo sterk. Het is een feit dat er (buiten Nadal) geen toppers waren in het tijd-perk Federer. Maar kwam dat doordat Federer zo veel beter was dat de rest niet zo goed leek als de (sub)top in andere perioden? Of kwam dat doordat ze daadwerkelijk minder niveau hadden dan die subtop? Dat was de vraag die ik op probeerde te werpen. Waren zijn concurrenten niet zo goed, of leek het alsof ze niet zo goed waren doordat Federer er zo ver bovenuit stak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 (bewerkt) Cilic - Isner inmiddels vijfde set 9-9. Schitterend. 10-10, morgen gaan ze verder 3 juli 2015 bewerkt door Mvdv - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Nee, want topper zegt niets over je kwaliteiten, maar over je relatieve kwaliteiten tov anderen. Als een iemand domineert is het altijd de vraag of de tegenstand (relatief) zwak was of hijzelf/zijzelf zo sterk. Het is een feit dat er (buiten Nadal) geen toppers waren in het tijd-perk Federer. Maar kwam dat doordat Federer zo veel beter was dat de rest niet zo goed leek als de (sub)top in andere perioden? Of kwam dat doordat ze daadwerkelijk minder niveau hadden dan die subtop? Dat was de vraag die ik op probeerde te werpen. Waren zijn concurrenten niet zo goed, of leek het alsof ze niet zo goed waren doordat Federer er zo ver bovenuit stak? Je had dat hele stuk tekst ook achterwege kunnen laten door te zeggen dat je inderdaad bedoelde dat het "leek" alsof de rest niet zo goed was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Doe mij maar weer zo'n 70-68. :agree: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Doe mij maar weer zo'n 70-68. :agree: Doe maar niet :D Heb namelijk nog een bet openstaan voor over 3.5 sets :cab: Lijkt me wel binnen.............. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Doe maar niet :D Heb namelijk nog een bet openstaan voor over 3.5 sets :cab: Lijkt me wel binnen.............. Geen goede bankroll management als je moet wachten op de uitbetaling van een bet. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Geen goede bankroll management als je moet wachten op de uitbetaling van een bet. :huhu: O dat niet, maar ben ongeduldig :D wil het er nu gewoon bij hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Troicki weet hoe die Brown moet bestrijden. Lage ballen richting de zijkanten en Brown kan er niet meer bij,, omdat ie enkel naar voren rent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Onbegrijpelijk dat Isner en Cilic pas later vandaag hun partij kunnen afmaken, je zou toch denken dat de organisatie hen een zo lang mogelijke rustperiode zou bezorgen met het oog op de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Wat zeg jij nu :cab: Morgen is iedereen vrij en kan iedereen rusten, daarnaast is het toch logisch dat ze niet meteen begonnen vandaag, aangezien ze gisteren pas laat geëindigd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Rustig maar, je hoeft niet direct in de hoogste boom te gaan zitten... Je zal zelf ook wel kunnen indenken dat ieder uurtje extra rust richting een volgende ronde belangrijk is, ook al is er een rustdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 [twitter]617321901749325824[/twitter] Wat een punt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Wat een heerlijke vent, jammer dat hij is uitgeschakeld. Cilic-Isner ondertussen al afgelopen na 2 games. Isner met z'n 2e en 3e dubbele fout van de wedstrijd in de laatste game, de laatste op matchpoint nummer 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Twee dubbele fouten achter elkaar toch? Anticlimax dit toch wel, mocht wel een tijdje doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 (bewerkt) Nee niet achter elkaar, voorlaatste punt was een winner van Cilic. Volgens mij punt daarvoor wel een dubbele fout. Groth pakt trouwens de 3e set in een tiebreak tegen Federer. Dubbele fout van Federer was de enige mini-break. 4 juli 2015 bewerkt door Edwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Zat gisteren naar Monfils-Simon te kijken, midden de vierde set werd er besloten om er mee te gaan stoppen, maar nu zie ik dat de partij is afgewerkt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Zat gisteren naar Monfils-Simon te kijken, midden de vierde set werd er besloten om er mee te gaan stoppen, maar nu zie ik dat de partij is afgewerkt :cab: Ja ze gingen op het Centre Court verder. :cab: Ik hoorde toevallig zo'n game-geluidje op Flashscore, anders had ik het ook niet geweten. De commentator hier zei eerst dat ze naar het Centre Court zouden gaan, toen weer niet en daarna zei hij niks meer. :cab: Heel raar verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten