Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Heather Watson is het Serena nog even moeilijk aan het maken in de tweede set :<.

Edit: Watson pakt de tweede set. Lekker hoor. Zou leuk zijn als het ook in de derde set spannend blijft.

Edit II: Watson naar 3-0 :|. Twee break voor nu. Williams mist echt alles nu, lijkt er wel ineens niets meer van te kunnen. Watson ook gewoon nog maar amper winners geslagen.

Edit III: En terug naar 3-3, waar het bijna 4-0 was. Knap hoor!

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Edwin al zei, het kan wel zo zijn dat Federer de oorzaak was dat het leek alsof er geen andere toppers waren.

'Leek' ja. Hwb zegt 'waren'. Groot verschil. Wat betreft het 'laten lijken' alsof er geen toppers waren heb ik niks te zeggen, want dat kan best.

Nee, want topper zegt niets over je kwaliteiten, maar over je relatieve kwaliteiten tov anderen. Als een iemand domineert is het altijd de vraag of de tegenstand (relatief) zwak was of hijzelf/zijzelf zo sterk. Het is een feit dat er (buiten Nadal) geen toppers waren in het tijd-perk Federer. Maar kwam dat doordat Federer zo veel beter was dat de rest niet zo goed leek als de (sub)top in andere perioden? Of kwam dat doordat ze daadwerkelijk minder niveau hadden dan die subtop? Dat was de vraag die ik op probeerde te werpen. Waren zijn concurrenten niet zo goed, of leek het alsof ze niet zo goed waren doordat Federer er zo ver bovenuit stak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, want topper zegt niets over je kwaliteiten, maar over je relatieve kwaliteiten tov anderen. Als een iemand domineert is het altijd de vraag of de tegenstand (relatief) zwak was of hijzelf/zijzelf zo sterk. Het is een feit dat er (buiten Nadal) geen toppers waren in het tijd-perk Federer. Maar kwam dat doordat Federer zo veel beter was dat de rest niet zo goed leek als de (sub)top in andere perioden? Of kwam dat doordat ze daadwerkelijk minder niveau hadden dan die subtop? Dat was de vraag die ik op probeerde te werpen. Waren zijn concurrenten niet zo goed, of leek het alsof ze niet zo goed waren doordat Federer er zo ver bovenuit stak?

Je had dat hele stuk tekst ook achterwege kunnen laten door te zeggen dat je inderdaad bedoelde dat het "leek" alsof de rest niet zo goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke vent, jammer dat hij is uitgeschakeld.

Cilic-Isner ondertussen al afgelopen na 2 games. Isner met z'n 2e en 3e dubbele fout van de wedstrijd in de laatste game, de laatste op matchpoint nummer 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet achter elkaar, voorlaatste punt was een winner van Cilic. Volgens mij punt daarvoor wel een dubbele fout.

Groth pakt trouwens de 3e set in een tiebreak tegen Federer. Dubbele fout van Federer was de enige mini-break.

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat gisteren naar Monfils-Simon te kijken, midden de vierde set werd er besloten om er mee te gaan stoppen, maar nu zie ik dat de partij is afgewerkt :cab:

Ja ze gingen op het Centre Court verder. :cab: Ik hoorde toevallig zo'n game-geluidje op Flashscore, anders had ik het ook niet geweten. De commentator hier zei eerst dat ze naar het Centre Court zouden gaan, toen weer niet en daarna zei hij niks meer. :cab: Heel raar verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites