Djordison Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Vet hoor! _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Wat een pot zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antwerp1 Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Mooi applaus voor Djoko hoor _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Wat wordt Stanimal zijn nieuwe positie op de ATP ranglijst?? Stan en Nole trainen ook samen , wat tof zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Fantastische zege van Wawrinka. Wel zuur dat hij nu twee GS-overwinningen heeft, maar dat ze allebei een smetje hebben. Kost mij overigens wel de zege in de Scorito-poule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Fantastische zege van Wawrinka. Wel zuur dat hij nu twee GS-overwinningen heeft, maar dat ze allebei een smetje hebben. Kost mij overigens wel de zege in de Scorito-poule. Smetje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecswollenaer Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Ik kijk niet veel tennis maar deze wedstrijd was een reden om het toch iets meer te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Melbourne tegen Nadal met rugproblemen. Parijs nu met Djoko die de dag daarvoor nog halve finale speelde. Overigens denk ik dat hij in beide gevallen anders ook een serieuze kans had gehad. Maar het beeld is nu wellicht toch een beetje dat hij alleen een GS kan winnen als de toppers niet top zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Melbourne tegen Nadal met rugproblemen. Parijs nu met Djoko die de dag daarvoor nog halve finale speelde. Overigens denk ik dat hij in beide gevallen anders ook een serieuze kans had gehad. Maar het beeld is nu wellicht toch een beetje dat hij alleen een GS kan winnen als de toppers niet top zijn. Ah.. nja Australian Open niks van gezien, dus kan er niet over oordelen, maar als ik hem zag spelen had hij het een andere favoriet ook niet gemakkelijk gemaakt. Vond hem namelijk echt ontiegelijk goed spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost June 7, 2015 Share Gepost June 7, 2015 Zijn toch geen smetjes zeg :cab: Dag ervoor de halve finale? Anderhalve set bedoel je, dat is voor de meest fitte speler op de court bijna niks. Toonde vandaag ook geen tekenen van vermoeidheid dus daaraan heeft het absoluut niet gelegen. En Stan had ook wel van Nadal zonder rugproblemen gewonnen toen, daar ben ik, als Nadal-fan, van overtuigd. Overigens kon Nadal met zijn rugproblemen de derde set winnen, dus zo'n groot probleem zal het niet geweest zijn hè. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost June 12, 2015 Author Share Gepost June 12, 2015 Haase en Bertens in de halve finales van de Topshelf Open. Leuk dat de Nederlanders in eigen land eens weten te stunten. Ben de afgelopen jaren regelmatig naar Rosmalen geweest om te kijken, maar dit jaar zat het er helaas niet in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost June 12, 2015 Share Gepost June 12, 2015 Heb veel potjes gezien op FOX, mooi dat ze zo ver zijn gekomen. Haase helaas gemist vanmiddag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost June 13, 2015 Share Gepost June 13, 2015 Haase in drie sets verloren van Mahut, zonde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost June 13, 2015 Share Gepost June 13, 2015 Monfils speelde ook lekker laks tegen Nadal in Stuttgart. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost June 18, 2015 Share Gepost June 18, 2015 Genie is het dit jaar he-le-maal kwijt :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost June 18, 2015 Share Gepost June 18, 2015 Lisicki 27 aces :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost June 19, 2015 Share Gepost June 19, 2015 (edited) Lisicki 27 aces :-D Karlovic vandaag in Halle 45 tegen Berdych :cab: Een record schijnbaar zelfs in wedstrijden over drie sets. Edited June 19, 2015 by Le Saux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost June 23, 2015 Share Gepost June 23, 2015 Ja die gast is bijna 3 meter, die hoeft alleen maar naar beneden te maaien :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas. Gepost June 23, 2015 Share Gepost June 23, 2015 (edited) Karlovic vandaag in Halle 45 tegen Berdych :cab: Een record schijnbaar zelfs in wedstrijden over drie sets. Daar is toch niets meer tegen te beginnen. Heb je die vent trouwens ooit wel eens een flat backhand zien slaan? Voor de liefhebbers: http://www.scorito.com/tennismanager/wimbledon2015/managers-united-forum?code=3c80f98f-cca5-4f4b-995a-79c532b58471 Edited June 23, 2015 by Tomas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost June 29, 2015 Share Gepost June 29, 2015 Zit al klaar : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 29, 2015 Share Gepost June 29, 2015 Vandaag meteen Djokovic. Voor mij de grote favoriet om Wimbledon te winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost June 29, 2015 Author Share Gepost June 29, 2015 (edited) Ben bang dat Federer vorig jaar zijn laatste kunstje had kunnen flikken. Maar ik zit wel klaar voor zijn wedstrijden natuurlijk. Nu op Fox Sport 2 de herhaling van de finale van vorig jaar. Schakel je in op 5e set 3-3 en breakpoint voor Federer. Nog steeds balen. Edited June 29, 2015 by FC-Breda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 29, 2015 Share Gepost June 29, 2015 Lol nee. Geen kans. Hij mag nog gaan oppassen zelfs vandaag Murray of Federer. Murray heb ik echt heel weinig vertrouwen in. Zag net op de BBC zijn mogelijke route naar de titel. Kan gewoon vanaf de 4e ronde Tsonga, Nadal, Federer en Djokovic krijgen. Koekoek Ik hoop zelf ook Federer hoor, zoals ik al zei tijdens RG. Hopelijk wint hij nog 1 keer Wimbledon om dan zijn afscheid aan te kondigen. Zie dit toernooi voor hem toch een beetje als zijn laatste kans op een GS titel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost June 29, 2015 Share Gepost June 29, 2015 Murray heb ik echt heel weinig vertrouwen in. Zag net op de BBC zijn mogelijke route naar de titel. Kan gewoon vanaf de 4e ronde Tsonga, Nadal, Federer en Djokovic krijgen. Koekoek Vraag me ernstig af of Nadal zo ver gaat komen. Derde ronde bijvoorbeeld Troicki, lastige horde. Bellucci is btw al een relatief zware opponent in de eerste ronde, vooral omdat Nadal vaak een beetje in het toernooi groeit, als ik mij niet vergis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 29, 2015 Share Gepost June 29, 2015 Vraag me ernstig af of Nadal zo ver gaat komen. Derde ronde bijvoorbeeld Troicki, lastige horde. Bellucci is btw al een relatief zware opponent in de eerste ronde, vooral omdat Nadal vaak een beetje in het toernooi groeit, als ik mij niet vergis. Ja ach, Nadal. Tijdens het RG dacht iedereen ook dat hij niet ver zou komen. Vervolgens haalde hij ook ´gewoon´ de kwartfinale, waar hij in de eerste set ook zeker kansen had tegen Djokovic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts