FC-Breda Geplaatst 5 september 2014 Auteur Share Geplaatst 5 september 2014 Federer weer 'gewoon' naar de halve finale.:< Komt op zijn oude dag nog even terug van een 0-2 achterstand in sets en veegt ondertussen ook nog 2 matchpoints weg. Nu tegen Cilic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Zo gewoon vind ik het anders niet als je een vijfsetter nodig hebt tegen Monfils. Plus hij moest nog eens twee matchballen wegwerken. Nee, Federer is door het oog van de naald gekropen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Had Cilic als captain. Levert me toch even 1200 punten op : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ik heb Wozniacki deze ronde als captain maar wat er nou gebeurt... Peng kan niks meer door kramp, de partij moet dan gewoon naar Wozniacki lijkt me. Zo is t vrij oneerlijk lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Zielig voor Peng! Nog rap inzetten op Wozniacki had ni echt veel zin meer, odd was helemaal nar de vaantjes :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Wozniacki teamcaptain en op naar plek 19 bij Scorito :< Ook nog alle overige halve finalisten in de running, dus dat gaat hartstikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Mooie pot tussen Nishikori en Djoko, Nichikori leidt toch wel enigszins verrassend met 2-1 in sets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Hij doet het _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Djokovic was langzaam zeg, wel een hele knappe prestatie van Nishikori. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Cilic weer captain (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Toch een sympathie voor Nishikori. Maar zal lastig worden want alles wat Cilic aanraakt veranderd in goud lijkt het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 De coach van Cilic heet Goran Ivanisevic. Dus mijn steun heeft ie al. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 De coach van Cilic heet Goran Ivanisevic. Dus mijn steun heeft ie al. :D Beste zet uit de carriere van Cilic is om hem als coach te nemen. Wereld van verschil vergeleken met ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Goran lijkt me idd een wereldtrainer op bepaalde terreinen, zeker mentaal vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Machtige overwinning hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Gefeliciteerd [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; met de overwinning op Scorito, zelf toch 2e geworden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Gefeliciteerd [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; met de overwinning op Scorito, zelf toch 2e geworden :) Thanks, gokje in de finale met Cilic goed uitgepakt gelukkig. In de algemene poule van Scorite 38e geworden, zeker niet verkeerd maar had ik in ronde 1 en de 1/8e finale de juiste captain gekozen was ik 6e geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Vind het toch prima om vierde te worden. Te bedenken dat ik halverwege nog rond de 9e of 10e plek zat. Dikke prima. Op naar de AO! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Hoe laat is die dubbel vandaag eigenlijk? 14.00 oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 september 2014 Auteur Share Geplaatst 13 september 2014 15:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 september 2014 Auteur Share Geplaatst 21 september 2014 Hier toevallig mensen die aan padel tennis toen? Lijkt me erg leuk, maar heb een beetje rond zitten kijken en hier in de buurt kun je alleen een lespakket van 5 lessen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Roger Federer en Lleyton Hewitt spelen op 12 januari een demonstratiewedstrijd met aangepaste tennisregels. Het experiment is een initiatief van de Australische tennisbond en vindt plaats in Sydney. Het nieuwe format bevat vier veranderingen ten opzichte van de traditionele regels, te weten: doorspelen bij een netservice, een beslissend punt bij 40-40, een set tot vier games en bij 3-3 een tiebreak tot 5 punten. "Dit format zal de sport veranderen. Tijd is kostbaar in onze hedendaagse maatschappij", licht Tennis Australia-voorzitter Craig Tiley toe. "Voor spelers met een actieve levensstijl, op elk niveau, zal dit veel tijdwinst opleveren." De vier nieuwe regels: - Doorspelen bij netservice - Beslissend punt bij 40-40 in de game - Set tot vier games - Tiebreak tot 5 punten bij 3-3 in games 'Een beslissend punt bij 40-40' en een matchtiebreak als derde set (tiebreak tot de 10 punten) wordt sinds 2008 op het hoogste niveau toegepast in het dubbelspel, om de snelheid van het tennisspel te bevorderen. Het 'doorspelen bij een netservice' is de afgelopen jaren op lagere niveaus getest, maar de meningen hierover zijn nog steeds verdeeld. Ook Nadal experimenteert Twee dagen na Federer en Hewitt neemt ook Rafael Nadal de proef op de som. De Spanjaard doet dit op 14 januari tijdens het evenement 'Nadal and Friends' in Melbourne. [Twitter]537128885750464512[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Doe je mee? Heb lang liggen puzzelen, maar dit is m'n team geworden: Nog tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 Tommy is het Haasje 1 ServiëDjokovic, Novak (40 mln.) 2 Verenigd KoninkrijkMurray, Andy (23.5 mln.) 3 CanadaRaonic, Milos (22.3 mln.) 4 JapanNishikori, Kei (21.6 mln.) 5 BulgarijeDimitrov, Grigor (21.4 mln.) 6 SpanjeBautista Agut, Roberto (11.2 mln.) 7 OostenrijkThiem, Dominic (9.8 mln.) 8 BelgiëGoffin, David (9.5 mln.) 9 DuitslandHaas, Tommy (8.8 mln.) 10 AustraliëKyrgios, Nick (7.7 mln.) 11 KroatiëCoric, Borna (6.6 mln.) 12 CanadaPospisil, Vasek (6.6 mln.) 13 TsjechiëVesely, Jiri (4.4 mln.) 14 ServiëLajovic, Dusan (4.1 mln.) 15 RuslandGabashvili, Teymuraz (3.9 mln.) 16 KazachstanKukushkin, Mikhail (3.7 mln.) 17 DuitslandStruff, Jan-Lennard (2.6 mln.) 18 ArgentiniëSchwartzman, Diego (2.4 mln.) 19 DuitslandGojowczyk, Peter (2.3 mln.) 20 AustraliëKokkinakis, Thanasi (2.2 mln.) Winner Australian Open ServiëDjokovic, Novak Winner Roland Garros SpanjeNadal, Rafael Winner Wimbledon ServiëDjokovic, Novak Winner US Open ServiëDjokovic, Novak Niet echt tips, mede gezien jij dezelfde mensen hebt als waarvan ik wel wat verwacht. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) Veel namen in de onderste regionen die ik ook overwoog als Stuff en Schwartzman. Wel grote gok genomen met Fed als Australian Open winnaar, maar vond 'm deze week in Brisbane erg sterk ogen. En Dimitrov winnaar Wimbledon gekozen, hoop doet leven :D Bet je af en toe ook wel eens op tennis? Voor de liefhebbers weer een Australian Open poule aangemaakt op Scorito. 10 januari 2015 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten