Jump to content

Tennis Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Sharapova>Iedereen voor mij, maar Bouchard is wel cute ja.

Blijft een bizarre sport dat damestennis trouwens. Bouchard relatief makkelijk naar 6-1, 3-0 om nu 5 spelletje sop rij te verliezen.

Edit- Genie haalt het gelukkig wel gewoon (y) Props voor Begu om zich weer in de wedstrijd te knokken, maar in de derde set vond Bouchard haar ritme terug.

Edit2- Sharapova _O_ Hele goeie wedstrijd, nooit in de problemen gekomen. 6-3, 6-0.

Edited by Hansje

Bouchard :moop: Was wat moe dus was wel beetje pissed toen ze haar 3-0 uit handen gaf, ben denk ik bij een 5-5 stand in slaap gevallen, want wist toen ik opstond niet eens meer of er een derde set kwam of niet :-D

Dimitrov trouwens ;e 5-3 in de vierde set, levert 'm twee keer op rij in en racket kapot gegooid uit frustratie

Murray serveert 'm uit, wel zuur hoe het matchpoint verzilverd werd.

Edited by Mathi

Radwanska eruit tegen Venus, hierna Venus-Keys dus kan is aannemelijk dat Venus de halve finale gaat halen, dadelijk krijgen we weer een Williams finale ;e Zit ik absoluut niet op te wachten.

Nvm, ze komen elkaar dan tegen in halve finales, gelukkig.

Edited by Mathi

Makarova valt niet te onderschatten boys, je haalt niet zomaar de halve finale natuurlijk. Al is Sharapova natuurlijk wel de favoriet.

Serena maakt overigens geen top indruk, dus ben er nog niet zo zeker van dat ze gaat winnen op het einde. Ze kan straks ook zomaar verslagen worden door Cibulkova. Vooralsnog maakt Sharapova de beste indruk vind ik.

Weer een game dat Wawrinka altijd had moeten pakken, Djokovic ontsnapt hier toch hoor. Nu zal je zien dat Djokovic gaat breaken ;e

En zo geschiedde, wetten van het tennis :mrgy:

Edited by Mathi