Viktor Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Het kan echt wel erger dan dat. Ik kan me Elisa Casanova herinneren [spoiler=foto pas op!] Of gewoon even een willekeurige Noord-Koreaanse voetballer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Bertens inmiddels op 4-1 voorsprong in de eerste set, speelt prima tot dusver :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Nogal ja, ze domineert die Petkovic van de baan af voorlopig :o best knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Goh, ik ben positief verrast door Bertens. Uitstekende speelster hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Pfff, ze staat echt fantastisch te spelen idd. 6-1. Ziet er ook niet naar uit dat ze dit nog gaat weggeven, al weet je het nooit bij vrouwentennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Die tegenstander is nergens inderdaad. Wordt helemaal overpowered. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Wel haar service direct ingeleverd. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Die gaat sowieso wel kansen krijgen op Petkovic's service. Dat is niet zoveel. Ik voel een kwartfinale aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Kiki : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Bertens begint slechter te spelen :( Niet dat het heel veel beter kon, maar toch jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Aiaiaiai, gaat nog fout dit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ik kan met gerust hart naar college gaan nu. Ik weet nu helaas wie gaat winnen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Het lijkt nu wel gebeurd inderdaad, ze maakt te veel fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Kan nog wel. Blijft vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Die Petkovic krijgt amper die bal over het net man. Hele tijd tegen de rand. Zonde, was onnodig deze break. Hopen dat ze terug kan breaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Helaas het is over. Toch een mooi toernooi gedraaid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Bertens heeft het geprobeerd en kon toch een goede partij geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Zonde zonde, ze had deze chick echt kunnen pakken. Vooral op conditioneel vlak kan ze nog wel wat winnen heb ik het idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Vrouwentennis is ook een Mickey Mouse League. Jammer dat Bertens deze niet won, was te kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Zonde zonde, ze had deze chick echt kunnen pakken. Vooral op conditioneel vlak kan ze nog wel wat winnen heb ik het idee Heb meer het idee dat ze mentaal moet groeien. Wat een doos die Duitse... beetje de scheids intimideren. Mag ook wel waarschuwing voor gegeven worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Achtste finale er ze ligt er al uit? Nou nou, toch te voorspelbaar weer. Nederlanders kunnen niet (meer) tennissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Achtste finale er ze ligt er al uit? Nou nou, toch te voorspelbaar weer. Nederlanders kunnen niet (meer) tennissen. We kunnen in ieder geval zeggen dat we verder zijn gekomen dan de Belgen. Dat terwijl je zou zeggen dat Nederland toch echt tennisland zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 We kunnen in ieder geval zeggen dat we verder zijn gekomen dan de Belgen. Wat heeft dat in hemelsnaam met de uitschakeling van Bertens te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Bertens is nummer 151 van de wereld, dus weet niet waarom je spreekt over 'al uitgeschakeld' als ze bij de laatste 16 komt? Desalniettemin kunnen we niet meer tennissen, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten