Ivoo Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Sijsling _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Netjes hoor. Speelt echt ook leuk grastennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Doet er weer eens iemand mee die een beetje kan tennissen van Nederlandse zijde? Goh, mocht wel tijd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Begin de grote talenten in het tennis nu wel te missen hoor. Als het zo door gaat zullen Djoko en Nadal de komende 6/7 jaar nog gewoon gaan domineren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Wat staat Janowicz te beesten zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Begin de grote talenten in het tennis nu wel te missen hoor. Als het zo door gaat zullen Djoko en Nadal Murray de komende 6/7 jaar nog gewoon gaan domineren. ;) Dat die drie de komende 6/7 jaar bovenaan staan kun je de klok op gelijk zetten natuurlijk. 'jong' en goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Die knie van Nadal houdt het geen drie jaar meer uit hoor, geen zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Dat zeiden ze drie jaar geleden ook al :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Ik heb meer met spelers zoals Nadal en Djoko. Dat kan, maar waarom is Federer een nare man dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Dat kan, maar waarom is Federer een nare man dan? ;c Ik heb niet zoveel met van die "perfecte" sporters, en met perfect bedoel ik dan vooral het gedrag en het beeld wat de media/kijkers van zo'n sporter maken. Meer nare sporter dan nare man dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Sijsling verliest de eerste set in 14 minuten, 6-0 :cab: Hoe kan dat nnou weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 14 minuten!? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Opgegeven na de tweede set die hij ook hard verloor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2013 Is ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Djoko :-D Staat echt belachelijk goed te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 Djoko :-D Staat echt belachelijk goed te spelen. Chardy is ook wel matig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Kirsten fucking Flipkens in de kwartfinale van een Grand Slam :cab: dat zegt eigenlijk alles over de staat van het vrouwentennis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 (bewerkt) Alsof Flipkens slecht is :-D KutWilliams :moop: Kan dat mens niet stoppen met tennis.. Lisicki heerlijk zeg _O_ 1 juli 2013 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Lisicki verslaat gewoon Williams. Vrouwentennis zou ik echt nooit op betten hoor. Net zo wisselend als hun humeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Alsof Flipkens slecht is :-D Zeg ik dat? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Lisicki verslaat gewoon Williams. Vrouwentennis zou ik echt nooit op betten hoor. Net zo wisselend als hun humeur. NIce one. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Nee, je wil ff zeggen dat ze goed is met je 'Kirsten fucking Flipkens' ... Moet er toch geen tekeningske bij maken zeker :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Unieke kans om een Grand Slam te winnen nu voor...ja, voor wie eigenlijk? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Kirsten fucking Filpkens :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Nee, je wil ff zeggen dat ze goed is met je 'Kirsten fucking Flipkens' ... Moet er toch geen tekeningske bij maken zeker :r Mja allez, ze is niet slecht, maar dit lijkt me toch eerder een uitzondering dat ze nu eens zo ver raakt. Ik schrok me ook kapot toen ik zag dat ze 20ste stond :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten