Zawisza Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) Zondag 16 oktober, RSC Anderlecht - Club Brugge God god jongens. Wat was dit weer een trip voor in de boeken. Wat ben ik toch blij dat ik dit met jullie kan delen op dit forum waar bijna niemand me van naam kent, en me ziet als die verdwaalde half-Pool. Na zaterdag Osnabrück bezocht te hadden, was het zondag tijd voor een andere club die in het Paars speelt. Bestemming, Brussel. Na de meest gure carpoollocatie gezocht te hebben op google, ben ik bij een vriend in de auto gesprongen. Brussel, we waren er volgende week nog. Met tripjes naar Grimbergen, het drie linden stadion met als hoofdbestemming Molenbeek de ruwere kant gezien. Nu toch wel het nettere Anderlecht. Niks mis mee. Na 1,5 uur rijden kwamen we bij de garage aan. En god wat een parel is dit. Zo krap dat je 3x moet steken in een bocht omhoog, en dat in een Volkswagen Up. Was hier al 3x geweest dus vond het vooral goud hoe te zien hoe paniekerig de chauffeur was. 5 sterretjes voor deze parking, 2 sterretjes voor de chauff. Goed, Chauff was nog nooit in Brussel geweest dus heb hem een free walking tour aanbevolen. Beginpunt Manneken Pis. Snap de hype niet, maar goed, komen we zo op terug. Stop 2, wafels. En god, wat hou ik van wafels. Niks mooier dan een wafel eten, terwijl 4 bloedgeile (excuus) meiden foto's aan het maken zijn voor een of ander theater. 5 sterren voor zowel de wafel als de latina vrouwen. Moest hierna wel echt flink pissen, dus ik dacht dat het handig was om zo'n dixie op de weg te proberen. En god wat heb ik daar spijt van. Deze dixie was nog bruiner dan het chocola op mijn wafel. Maar goed, needs must. Over 1 maand maareens een soa-check doen. Nog langs wat ander spul gelopen en geëindigd bij de kunstberg. Hier liep een man, donker van kleur, nogal strak voorbij. Goed, flink rondje eromheen zou je zeggen. Dus ik de verplichte foto naar mijn vriendin sturen (van de wafel), en ik kijk op en kijk strak in de brandweerslang van deze vent. Menneke heeft gewoon zijn broek op de enkels en staat heel het plein onder te zeiken. Machtig mooi natuurlijk. Vond dit een leukere attractie dan Menneken Pis. Denk dat ons @Aaron21 ook wel had kunnen genieten van het aanblik. En mocht dat niet het geval zat, gewoon proberen. Once u go black... Voor de verandering geen foto hiervan gemaakt. Jullie kunnen begrijpen waarom. Wel een foto van de plek. Ik bespaar jullie de natte plek. Maar goed. Stepje gehuurd en onderweg naar Anderlecht. Als je denkt dat je in Molenbeek niet veilig over straat kan in de nacht, zal ik niet deze route pakken. Kwamen in een wijk waar ongeveer 100 man ons nakeken. Denk dat als we voorbij liepen, we hier echt wel problemen hadden gehad. En dat is geen racisme, de blikken en het nakijken zeiden genoeg. Wel probs voor "Kofi's Coffee". 3 sterren Nog even een biertje gedaan en een klein (familiezak) friet op hadden, gingen we maar naar binnen. Gezellig plein, niet guur en geen moment nagekeken. Liep volgens mij weinig harde kern rond ook daar. Zou hier zo weer biertje doen, 4 sterren. In het stadion liep het al gauw vol. Leuk doekje van South Leaders (Anderlecht) met wat stroboscoopjes. Vind ik leuk, dankjewel. Rechts dan Brugge. En wat een droeftoeters zitten daartussen. Hele tijd contact zoeken met het thuisvak. Maar goed, dan hebben we het niet over de wannabe skater gehad die naast mij zat. Elke keer huilgebaartjes maken als de bal van Brugge uitging. Heel de tijd uitdagen. Komen we zo op terug. 1 Ster voor deze vent. Voetbal was niet best. 1e helft ging traag voorbij zonder echte kansen. Ik voelde het al aankomen dat het 0-0 ging worden. Maar uiteindelijk viel dan de 0-1 voor Brugge natuurlijk. Prima doelpunt verder tegen een sterk spelende Hoedt & Verthongen. Leuke beelden uit het uitvak. Uiteraard mensen geblurd, zo ben ik dan ook weer. Het weren nog een paar spannende minuutjes want Anderlecht wilde wel. Hij ging er alleen niet om. Mignolet speelde perfect en haalde een bal echt net van de lijn. Mag de reden genoemd worden dat Brugge hier 3 punten haalde. Uiteindelijk natuurlijk feest in het uitvak. En skaterboy naast me. Poh. Die droop af. Heer-lijk. Na 75 minuten irritatie dan met het hoofdje gebogen naar buiten lopen. Vind ik leuk, vind ik mooi. 5 sterren voor het bijna huilen. Nog een fotootje van een feestend uitvak in een toch wel saaie "De Topper". Had vooral qua sfeer meer verwacht. Brugge had vol uitvak mee, maar alleen het onderste vak maakte geluid. Anderlecht kwam soms prima door, maar was niet te vergelijken met pak em beet Osnabrück. Was er dan niks prima in het stadion? Jawel, de cateringdame was prima. Sloeg nog leuk rood aan toen ze een knipoog kreeg. Rotterdamse charmes gok ik. Maar goed, stepje opgezocht. Duurde een half uur. Nog 20 minuten naar de parking en op naar de carpool. Auto stond er nog, eind goed al goed. Aankomend weekend waarschijnlijk niks, alhoewel we nooit nooit moeten zeggen. Weekend erna de beste planning sinds een paar maanden. Górnik Zabrze - Widzew Lódz (Widzew is bevriend met Ruch, en dat is zeg maar het Ajax voor Feyenoord) Ruch Chórzow - GKS Katowice (Katowice is samen met Zabrze, Ruch is sowieso samen met Wisla Krakau (dag ervoor tegen Sosnowiec) en Widzew dan. Belooft warm te worden. LKS Lódz - Arka Gdynia (2 grootmachten op het tweede niveau. LKS bevriend met Zawisza dus must go. Zal wel weer bekenden uit Bydgoszcz tegenkomen. Klubem Lódzi jest, LKS!) Nou groetjes van Ome Zawisza. En zoals we in Polen zouden zeggen: Do Zobaczenia! 17 oktober 2022 bewerkt door Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Mis de foto's van de latina's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) Voor het eerst sinds een tijdje weer eens een away met Porto vandaag op Brugge. Prima wedstrijd! 26 oktober 2022 bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Komend weekend lekker vol weekendje met de zoon Vrijdag MVV - Helmond Sport Zaterdag Alemania Aachen - SV Rödinghausen KAS Eupen - Standard Luik Zondag Fortuna Köln - Preussen Münster Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Zou willen ik je zoon was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Als je een keer mee wil let me know adopteer je wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Sounds like a date Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Love is in the air Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Dames, heren van het goede leven. Na veel te veel reisuren eindelijk weer op mijn plekje in het geliefde Bydgoszcz. Aan het werk zelfs al. Dus als jullie me een beetje kennen, weten jullie wat dat betekent: betaald een reisverslagje erin janken. En dit wordt een lange. Dus stoelriemen vast, stoel achteruit en geniet van het verslag. We gaan terug naar donderdag. Bijna een week terug dus. Het wekkertje ging om 5 uur. Onmenselijke tijden, als het om werk ging, deed ik mijn ogen nog dicht. Maar zoals een befaamde meme altijd zei: voor voetbal maakt die tijd niet uit. Binnen een halfuurtje had ik de sleutel in het contact van de auto. De befaamde Ford mocht weer doen. Een trip van 10.5 uur, met een ophaalbeurt in Deventer. Het beloofde een lange dag te worden. Maar goed, onderweg moest ik na een uurtje al kneiterhard schijten. Dan weet je dus al dat het een kut rit wordt. Net voor Deventer een pompstation opgezocht. Subtiel over het poortje gesprongen, want betalen voor naar het toilet gaan doen we niet, eindstand: mannen wc bezet. Vrouwen wc kwam al een goed bezwete Oostblokker uit, dus neusgaten dicht en gaan. Ongeveer 3 minuten later stond ik weer buiten. Net gepoept, wel fris. Sterkte voor de persoon na mij, want de WC wilde niet doortrekken. Goed begin. Maar goed, Amigo bij Deventer opgehaald en de automatische piloot naar Bydgoszcz aangezet. 10.5 uur over een snelweg zonder echte invoegstroken. Erg spannend was het niet. 1 of 2x file meegemaakt, dus das prima. Moesten tanken ergens. Prijs 2,05. Zwaar kut natuurlijk, maarja beter dan zonder gas staan. Rijd ik weg, springt hij naar 1,93 de liter. Zwaar opgelicht natuurlijk, maar goed. McDonalds voor de Poolse grens was ook duur. Prima eten verder. Van al dit uiteraard geen foto's gemaakt. Dat gun ik jullie. Maar goed om 1730 kwamen wij aan in het prachtige Bydgoszcz. Hier natuurlijk de werklaptop gedumpt en bij het #1 restaurant gegeten. Gefrituurde garnaaltjes met zoete aardappeltjes. Gaan we nog vaak eten deze 2 maanden. Maar goed. Vriendin thuis afgezet, de juiste tas gepakt en door naar Wloclawek. Bij het hotel aangekomen bleek het een heerlijk sketchy wijk. Daar houden wij wel van. Dat de dame in het hotel geen woord Engels sprak niet. Uiteindelijk ingecheckt. Kwam ik erachter dat ik de verkeerde tas mee had genomen uit Bydgoszcz. 1 shirtje, 2 onderbroeken. Dat werd recyclen. Als kers op de taart ook een rits van mn broek kapot. Drama! Volgende ochtend rond gelopen in Wloclawek. Wat lokale graffiti gespot. Foto's staan in het reistopic. Wloclawia is vrienden met Zawisza, dus ome Zawisza van het forum blij. Weinig graffiti van WKS dus das minder. Maar goed. Broodje gehaald bij de supermarkt. Mocht je ooit in Polen zijn, "karto" zeggen. Niks anders. Werkt top. Auto in en hup naar Katowice. 3.5 uur rit dus das prachtig. Onderweg gestopt bij GKS Katowice. Mooie club, jammer dat de aanhang boycott vanwege problemen met bestuur. Verder een mooie club voor FM carrière. Veel concurrentie in de omgeving, veel derbies en een regio waar voetbal leeft. Tipje van de zaak. Aangekomen in Katowice hebben we 30 rondjes gereden om de AirBNB want weinig parkeerplaats en 1 richtingsverkeer. Geparkeerd, een pools restaurantje opgezocht. Prima eten. Ribjes met een mosterdachtig sausje. Gegeten en de trein naar Zabrze gepakt. Górnik is van oudsher één van de grootste clubs van Polen. Dit komt omdat Silesië vroeger heel rijk was door de mijnbouw (Górnik = mijnwerkers). We begonnen de trip qua voetballend gebied dan ook bij de recordkampioen van Polen (1 van). Met de lokale trein kom je langs Chorzów (de andere recordkampioen), Ruda Slaska, Bytom en Zabrze. Bij elke halte kwam een groep van Górnik (Torcida) in de trein, gepaard met luid vuurwerk en gezang (voornamelijk tegen de concurrent van vandaag, Widzew Lódz). Politie stond paraat, want het was bijna uitverkocht, wat voor Polen een wonder is. Uiteindelijk na een 30 minuten loop bij het stadion aangekomen. Paar mooie wijkjes qua guurheid en genoeg grote jongens tegenkomen. Stadion in, colaatje halen en plek zoeken. Górnik Zabrze was gesteund door ROW Rybnik (70 man), Wisloka Debica (120 man), GKS Katowice (750 man) en enkelen van Banik Ostrava. Widzew kwam met een vol uitvak, waar enkelen van Elana Torun (kurwa's) en Ruch Chorzów aanwezig waren. Wisla Kraków zal er normaal ook bij zijn, maar die moesten tegen Sosnowiec. Na een waar verkleedfeestje (zie de bivak boven het doek) brandde de wedstrijd in de 19e minuut echt los. Tijdens de pyro's (3 shows) werd 2x gescoord. Later werd het nog 3-0. Widzew kwam de 2e helft nog met wat strobo's van de tribune, wat een beetje een anticlimax was gezien het doek. Hieronder wat foto's van het vuurwerk. Jongens in het geel zijn van Katowice. Na de wedstrijd 1 uur in de kou gewacht op de trein. Nest in en de volgende dag naar een oud kampioen van Polen. Volgende dag stond om 11 uur de volgende wedstrijd op het programma. Szombierki Bytom - Ruch Radzionków. Deze wedstrijd speelt zich af op het 5e niveau van Polen. Szombierki heeft in 1981 nog het kampioenfeest mogen vieren en een jaar later zelfs tegen Feyenoord gespeeld. Nu speelt de club dus houtjetouwtje voetbal in de krotten van het Poolse voetbal. Logisch met alle grote clubs die erom heen liggen (Zabrze, Katowice, Ruch etc etc). Polonia Bytom is dan ook de grootste club in Bytom. Recent nog Ekstraklasa gespeeld maar vanwege financiën afgedaald naar het 4e niveau. De wedstrijd was niks. De worst was prima. Twee kleine pyro's van Szombierki. Mooie van dit clubje is, dat het voornamelijk gasten zijn die zijn blijven hangen van het kampioenschap. Harde kern is redelijk oud dan ook. Radzionków had ook bij zich, maar dat is voor de wedstrijd onderschept door de politie. Jammer, want de ultras vierden hun 18 jarig jubileum. Maar goed 1-4 voor Radzionków. Al met al een prima opwarmer voor het hoofdgerecht van de trip. Ruch Chorzów - GKS Katowice. De andere recordkampioen tegen de lokale rivaal. Van oudsher is de derby tussen Chorzów en Zabrze, maar Ruch was gedegradeerd vanwege financiële problemen (goh). Vorig jaar wel weer gepromoveerd, dus stond nu op het tweede niveau de kraker met Katowice op het programma. Zonder uitsupporters, gezien Katowice door de voorzitter werd tegengehouden. Al snel hing er een doek met "Persona Non Grata" voor het uitvak, ditmaal met het logo van Ruch erop, als knipoog naar de harde kern van Katowice die daar normaal zou zitten met het Persona non Grata Katowice doek. Het hoofdgerecht was een zware deceptie. Vocaal liet het zwaar te wensen over, voetballend was het niet best en qua acties was er weinig. Politie had namelijk 3 doeken/pyro's gevonden van te voren. Jammer. Ruch won met 1-0, leuk voor ze. Ik heb sowieso al weinig met Ruch (vanwege de banden met Widzew en Elana), maar dit was gewoon ruk. Revisit misschien ooit, maar vooralsnog kunnen ze de klere krijgen. Op naar huis (Katowice) en klaarmaken voor de laatste trip. Zondagmorgen 7 uur. Wekker gaat voor de laatste keer vroeg. Een trip naar Lodz. De laatste pot op het programma: LKS - Arka. Na vroeg aangekomen te zijn rondgewandeld door de buitenwijkjes van Lodz. Lodz is van oorsprong een fabriekstad. Vraag het aan iedere oma, en ze zullen aangeven dat ze kledingmaker zijn geweest. Voor de rest is er weinig te beleven, 2 grote fanatieke clubs, waar duidelijk te zien is waar welke club regeert (a.d.h.v. graffiti). De wijken liggen er achterstallig bij. Ze zijn bezig met het renoveren van de wegen en gebouwen in de hoop Lodz toeristischer te maken. Voor mij was dit al prima. Guurheid voor de wedstrijd. In de omgeving hingen al doeken met AGKW (Arka Gdynia, kurwa swinia), waar de vertaling voor jullie vast te raden is. Het stadion is net gerenoveerd, na lange tijd slechts 1 lange zijde gehad te hebben (door financiële problemen en degradaties, goh). Arka had een mannetje of 300 mee, wat gezien de tijd en afstand prima is. LKS (vriendjes van Zawisza) zat redelijk vol voor de topper tussen nummer 2 en 3. De winnaar zou het weekend afsluiten als koploper. LKS was vergezeld door Zawisza, Tychy en Lech. Arka was ditmaal zonder vriendschappen. Shirtje gekocht voor de wedstrijd met de magische woorden "ACAB" en wat stickers. Wedstrijd begon ruk met een 0-1 achterstand. Uiteindelijk nog 3-1 geworden voor LKS. Klubem Lodzi jest, LKS. Hopelijk promoveren ze snel, want deze club hoort qua alles thuis in de Ekstraklasa. Na de wedstrijd teruggereden naar Bydgoszcz waar ik nog 2 vrije dagen heb mogen spenderen, waaronder allerheiligen. Deze dag wordt in Polen redelijk groots gevierd en het is een aanrader om langs een begraafplaats te gaan als je toevallig in Polen bent deze dag. Nu weer aan het werk vanuit mijn Poolse huis. Samenvatting Wedstrijden: 4 Goals: 13 Pyro's: 3 wedstrijden, 7 verschillende momenten Kilometers: 2100, waarvan ongeveer 100 met de trein. Kielbasas: 3 Rating: 10. Donderdag naar Lech Poznan - Villareal, in de hoop het Europese avontuur te kunnen voortzetten. De zaterdag erop naar Rzeszów (geen voetbal helaas). En de week erna uit met Zawisza. Do zobaczenia! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Dag 1 van het Fußball Totalwochenende. Voor de eerste keer een potje in Maastricht mee gepakt. Waarom niet eerder ? De inwoners daar zijn in het algemeen verschrikkelijk. Gegokt om bij het stadion te kunnen parkeren. Zag de eerste auto's alweer weg rijden. In plaats links erin te rijden rechts gegaan . Andere parkeerplaats waar stewards stonden. Heb je een parkeerkaartje uh nee stond nergens aangegeven. Hoofdsteward erbij. Uh nee heb ik niet gezien op de site. Voordeel dat ik nog niet een vol Limburgs accent heb. Joh rij maar naar binnen. Topvolk die Sjengen. Wedstrijd was prima. Mvv speelde vlot combinatie voetbal en won terecht met 4-0. Bij het uitrijden weer gevraagd naar parkeerkaartje maar bij het mocht binnen zonder kaart mocht ik ook weer naar buiten. Begin van de middag nog stadiontour Dortmund gedaan tijdens werk ( pauze ) goed begonnen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 Heerlijk dagje vandaag. Eerst naar Aachen voor de topper in de Regionalliga West de nummer 3 tegen de 2. SV Rödinghausen was de tegenstander. Begin was slecht van Aachen. Achterin onzeker en wat is die keeper een pannenkoek. Terechte achterstand. Beetje per toeval de 1-1 voor rust. Na rust een heel ander Aachen. Stuk sterker en met nog twee treffers een uiteindelijke 3-1 overwinning. Qua sfeer was het heerlijk. Aachen 90 minuten lawaai en mooie wisselwerking met de Karlsbande en de rest van de Werner Fuchs tribune. Met 11700 toeschouwes zat het stadion voor een 3e vol ongeveer. Tegenstander had denk ik een mannetje of 20 mee. Dat was wel jammer. Hierna door naar Eupen voor de derby tegen Standard Luik. Een soort interland Duitsland - Frankrijk op Belgisch grondgebied. Stadion zat goed vol. Twee rode kaarten , hoop strijd. Sfeeractie en leuke sfeer. Zeker aan de kant van Luik die met velen waren afgereisd. Uiteindelijk een 2-0 voor Eupen dus ik ben blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Vandaag net voor 1200 de auto in. Dadels , energiedrank in de aanslag. Dubbelfris en bramen voor junior. Na iets meer dan een uur aangekomen bij het stadion. Nog net op tijd voor het gravelveld wat vandaag voldeed als parkeerplaats. 5 euro aub. Kan ik pinnen, nee. Heb je terug van 50? Nee . En nu? Ja parkeer maar en kom zo de 5 euro maar brengen. Natuurlijk loop ik de verkeerde kant. Via omweg tankstation gevonden. Broodje voor junior en terug. Stuk sneller via het gedeelte waar de fans van Münster waren. 5 euro betaald kaartje achter het raam. En naar de andere kant van het stadion voor onze plekken. En wat ligt daar op de hoek. Een kiosk. Ach ja goed voor de stappenteller. De wedstrijd was slecht. Maar dan ook echt slecht. Thuis publiek niet gehoord ( misschien 20 seconden het befaamde Fortunaaaa Kölnnnnn ) Echt waar op de gemiddelde begrafenis is het gezelliger. Gelukkig maakte het massaal meegereisde Münster wel 90 min lang sfeer. En daarom winnen ze ook verdiend. Zonde voor Aachen. Waar ik ook van genoten heb een man of 8 uit de achterhoek ( had @Titan nog bericht gestuurd of die ook in Keulen was ) Was hun vaste weekend weg. Op mijn vraag hoe ze hier terecht kwamen , per toeval en zijn ff weg bij de vrouw. Om even later het ware doel te vertellen. Gaan eens per jaar of 2 jaar een weekend weg ( normaal Barcelona of Londen ) Dit jaar dus Keulen. Waren alleen vergeten dat 1.Fc Köln uit speelden dus vandaar dat ze bij deze wereldpot waren. Ach straks de kroeg in en morgen weer naar huis. Heerlijk zulke weekendjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Lekker hoor Toevallig zelf ook afgelopen weekend in Keulen geweest. Dat van dat betalen is wel maximaal herkenbaar. Ze leven in Duitsland echt nog twintig jaar terug in de tijd. Of contant betalen, of wel kunnen pinnen maar dan alleen met een Duitse pas. Had ook wel beter moeten weten, maar een wijze les voor de volgende trip naar Duitsland; altijd voldoende contanten meenemen. Afijn, zelf was ik bij Leverkusen - Union Berlin. Eerste helft was niet om aan te gluren, maar na rust vloog praktisch elke kans van Leverkusen er in. Mitchel Bakker gewoon één van de besten op het veld. Ook mooi om te zien dat Baumgartl bij Union nog net zo slecht is als in zijn PSV tijd. Heeft de eerste helft ongeveer elke bal weggegeven. Overigens vind ik Leverkusen en de BayArena echt maximaal overrated. Het stadion gaat nog wel, maar de sfeer vooraf en tijdens de wedstrijd is echt 3x niks. Pas bij 5-0 begon het een beetje te leven op de Nordkurve. Doe mij dan maar Union die 90 minuten lang een feestje hebben gebouwd in het uitvak, ongeacht het resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 @Christian. Over het algemeen kun je bij de gewone winkels en tankstations wel met pin betalen. Maar bij de kleinere ( eet en drinkt) gelegenheden en zoals parkeren bij voetbal is echt nog van voor de oorlog. Wat ik heb begrepen is dat ze in Duitsland nog een x bedrag moeten betalen bij ( kleinere ) pintransacties. Dat zou het iig wel verklaren. Cash geld mee is wel ideaal in Duitsland ja. Hoe bedoel je trouwens dat Leverkusen overrated is? Ze hebben geen echte ultras ( weinig sfeer ) is geen traditie vereniging. Zijn altijd kaarten voor te krijgen zelfs voor de Europese wedstrijden. Terwijl het stadion niet bijzonder groot is, maar goed dat is de stad Leverkusen ook niet. Had jij er goede verhalen over gehoord of meer zelf van verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Eerste echte awayday met Zawisza. 3-0 achter bij rust, laatste minuut 3-4. Madness! IMG_7518.MOV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 (bewerkt) Austria Wien - Wolfsberger AC zometeen. Ook shirtje gekocht. 13 november 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 Haha @007mark Ik ben afgelopen zomer bij Wolsfberger geweest tegen Sturm Graz, Wolfsberger heeft een veld/accomodatie a la Telstar, bizar dat Feyenoord daar 4-0 verloor vorig jaar. Ook bij Olijympija Ljubljana geweest, Conference League voorronde tegen St Gheorge (speelde oud Fortunees Branislav Ninaj @Nom de Guerre ) Alles meegemaakt, Ljubljana 2-0 uit verloren, 2-0 thuis goed gemaakt, verlengingen en penalties en uiteindelijk eruit. Waar zijn jullie allemaal geweest dit jaar, misschien wel leuk om om een overzichtje te maken. Ik bij: Club Brugge - Antwerp 4-1 RKC - Twente 1-2 Pec Zwolle - Feyenoord 0-1 Groningen - Heracles 0-1 Vitesse - AZ 2-1 Wolfsberger - Sturm Graz 1-1 Ljubljana - St Gheorge 2-0 Dortmund - Sevilla 1-1 Lille - Monaco 4-3 Groningen - Fortuna 2-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei cimbomcu: Haha @007mark Ik ben afgelopen zomer bij Wolsfberger geweest tegen Sturm Graz, Wolfsberger heeft een veld/accomodatie a la Telstar, bizar dat Feyenoord daar 4-0 verloor vorig jaar. Was 1-0, maar okee. En 2 jaar geleden alweer. 20 november 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 Oh dacht 4-0, maar dat was thuis 1-4.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) Is nog altijd geen 4-0 of 0-4 20 november 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Op 20-11-2022 om 14:09 zei cimbomcu: Haha @007mark Ik ben afgelopen zomer bij Wolsfberger geweest tegen Sturm Graz, Wolfsberger heeft een veld/accomodatie a la Telstar, bizar dat Feyenoord daar 4-0 verloor vorig jaar. Ook bij Olijympija Ljubljana geweest, Conference League voorronde tegen St Gheorge (speelde oud Fortunees Branislav Ninaj @Nom de Guerre ) Alles meegemaakt, Ljubljana 2-0 uit verloren, 2-0 thuis goed gemaakt, verlengingen en penalties en uiteindelijk eruit. Waar zijn jullie allemaal geweest dit jaar, misschien wel leuk om om een overzichtje te maken. Ik bij: Club Brugge - Antwerp 4-1 RKC - Twente 1-2 Pec Zwolle - Feyenoord 0-1 Groningen - Heracles 0-1 Vitesse - AZ 2-1 Wolfsberger - Sturm Graz 1-1 Ljubljana - St Gheorge 2-0 Dortmund - Sevilla 1-1 Lille - Monaco 4-3 Groningen - Fortuna 2-3 Wil je het echt weten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 16 minuten geleden zei Zawisza: Wil je het echt weten? ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 9 minuten geleden zei cimbomcu: ja 29-01-22: Excelsior 0-1 FC Emmen 11-02-22: Excelsior 6-2 Jong Ajax 05-03-22: Lechia Gdansk 1-1 Wisla Kraków 06-03-22: Lech Poznan 0-1 Raków Czestochowa 13-03-22: Zawisza Bydgoszcz 1-0 Sokól Kleczew 19-03-22: Arka Gdynia 2-2 GKS Katowice 26-03-22: Zawisza Bydgoszcz 0-2 Kotwica Kolobrzeg 02-04-22: Legia Warszawa 2-1 Lechia Gdansk 08-04-22 Excelsior 1-4 SC Telstar 10-04-22: Alemannia Aachen 1-1 Rot-Weiss Essen 29-04-22: Górnik Zabrze 0-0 Radomiak Radom 01-05-22: Cracovia 0-0 Wisla Kraków 02-05-22: Lech Poznan 1-3 Raków Czestochowa (bekerfinale) 05-06-22: Grimsby Town 2-1 Solihull Moors 05-07-22: Lech Poznan 1-0 Qarabag 07-07-22: Lechia Gdansk 4-1 Akademija Pandev 16-07-22: Lech Poznan 0-2 Stal Mielec 21-07-22: Lech Poznan 5-0 Dinamo Batumi 24-07-22: Stomil Olsztyn 6-2 Zaglebie Lubin (2) 28-07-22: Lechia Gdansk 1-2 Rapid Wien 06-08-22: Slask Wroclaw 0-0 Widzew Lódz 21-08-22: SV Meppen 0-3 MSV Duisburg 25-08-22: F91 Dudelange 1-1 Lech Poznan 27-08-22: Viktoria Köln 1-1 TSV 1860 München 02-09-22: Wisla Krákow 2-3 Puszcza Niepolomice 06-09-22: Borussia Dortmund 3-0 FC Kopenhagen 10-09-22: Fortuna Düsseldorf 3-1 Hansa Rostock 18-09-22: Standard de Liège 3-0 Club Brugge 01-10-22: Chemik Bydgoszcz 4-0 Notecianka Pakosc 06-10-22: AA Gent 0-1 Djurgardens IF 08-10-22: RWD Molenbeek 2-0 KV Beerschot 15-10-22: VFL Osnabrück 0-2 TSV 1860 München 16-10-22: RSC Anderlecht 0-1 Club Brugge 28-10-22: Górnik Zabrze 3-0 Widzew Lódz 29-10-22: Szombierki Bytom 1-4 Ruch Radzionków 29-10-22: Ruch Chorzów 1-0 GKS Katowice 30-10-22: LKS Lódz 3-1 Arka Gdynia 03-11-22: Lech Poznan 3-0 Villareal CF 12-11-22: KS Unia Solec Kujawski 3-4 Zawisza Bydgoszcz 19-11-22: Zawisza Bydgoszcz 4-0 Sokól Kleczew 26-11-22: Chemik Bydgoszcz - Elana Torun (nog te bezoeken dit jaar) Statistieken vooralsnog: 40 wedstrijden, 119 doelpunten, 6 landen, 29 stadions. Meest bezocht: Lech Poznan 7x, waarvan 5x in Poznan zelf. 1x bekerfinale en 1x in Luxemburg Meest memorabele wedstrijd: Solec - Zawisza 3-4 in wedstrijdverloop, Standard 3-0 Brugge qua sfeeractie, LKS Lodz 3-1 Arka qua geluid. Aantal keer pyrotechnisch materiaal gebruikt: 19 wedstrijden waarvan Cracovia - Wisla maar liefst 4x. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Op 20-11-2022 om 14:09 zei cimbomcu: Waar zijn jullie allemaal geweest dit jaar, misschien wel leuk om om een overzichtje te maken. Buiten Feyenoord en Katwijk om: 12-03-22 Bolton Wanderers - Plymouth Argyle 0-1 01-07-22 Bohemian fc - Derry City 2-3 05-07-22 Shamrock rovers - Hibernians fc 3-0 03-09-22 Bolton Wanderers - Charlton Athletic 3-1 07-10-22 Lyngby bk - Viborg ff 1-1 08-10-22 Fc Kopenhagen - Fc Nordsjaeland 1-1 18-10-22 Rijnsburgse Boys - De Graafschap 1-3 19-10-22 Fc Rijnvogels - Cambuur 0-3 28-10-22 Sv Pachern - Sv Gossendorf 3-1 11-11-22 Telstar - Ado 0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 24-07 Slask Wroclaw-Pogon 2-1 29-07 Cracovia - Legia Warsaw 3-0 31-07 Wisla Krakow - Arka 1-0 01-08 Polonia Warsawa - Stomil 1-1 03-09 KAS Eupen - Kortrijk 0-1 18-09 KAS Eupen - Royal Union 1-2 04-11 MVV - Helmond 4-0 05-11 Alemannia Aachen - SV Rödinghausen 3-1 05-11 KAS Eupen - Standard Liege 2-0 06-11 Fortuna Köln - Preußen Münster 1-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten