Zawisza Gepost April 18, 2022 Share Gepost April 18, 2022 Tickets voor Cracovia Derby en bekerfinale van Polen zijn binnen voor einde vd maand. Vrijdagavond waarschijnlijk vullen met Górnik Zabrze - Radomiak Radom. Zaterdagmiddag misschien naar Miédz Legnica - Glogów, derby waar ze kampioen kunnen worden. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 18, 2022 Share Gepost April 18, 2022 15 minuten geleden zei Sundgot: Tickets voor Cracovia Derby en bekerfinale van Polen zijn binnen voor einde vd maand. Vrijdagavond waarschijnlijk vullen met Górnik Zabrze - Radomiak Radom. Zaterdagmiddag misschien naar Miédz Legnica - Glogów, derby waar ze kampioen kunnen worden. Lekker man, hopen op een overwinning van Radomiak. Helaas geen Legia in de finale, anders was ik er heen gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost April 18, 2022 Share Gepost April 18, 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Lekker man, hopen op een overwinning van Radomiak. Helaas geen Legia in de finale, anders was ik er heen gegaan. Vanwaar Radomiak? Legia heeft het niet zo met Górnik? Drama man die site voor de finale. Via VPN kaarten moeten kopen, konden ook alleen naar een Pools adres gestuurd worden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 19, 2022 Share Gepost April 19, 2022 Heerlijke wedstrijd gezien zondag (6-1). Sfeer was er helaas niet, omdat harde kern de wedstrijd boycotte. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 23, 2022 Share Gepost April 23, 2022 Op 18-4-2022 om 13:23 zei Sundgot: Vanwaar Radomiak? Legia heeft het niet zo met Górnik? Drama man die site voor de finale. Via VPN kaarten moeten kopen, konden ook alleen naar een Pools adres gestuurd worden... Legia en Radomiak zijn bevriend. Gister aangekomen in het regenachtige Boedapest, heftig nachtje achter de rug en op naar deel twee. Kan niet wachten op de derby morgen, lekker in het uitvakkie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 25, 2022 Share Gepost April 25, 2022 (edited) Wat een wedstrijd. Helaas verloren nadat de gelijkmaker diep in blessuretijd werd afgekeurd na ingrijpen van de var. Ferencvaros hierdoor ook zeker van het kampioenschap. Kwam deze vlog/dit verslag zojuist tegen: Edited April 25, 2022 by Mansveld 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost April 30, 2022 Share Gepost April 30, 2022 Gister Zabrze - Radom. Zaaddodende wedstrijd maar een prima warming up voor de Krakow derby. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost May 4, 2022 Share Gepost May 4, 2022 Cracovia - Wisla en Lech Poznan - Raków. Veel verwachtingen, viel tegen. Derbysfeer was niet meer zo agressief als tijd terug en de bekerfinale was een deceptie eerste klas nadat de harde kern van Poznan boycotte. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost May 9, 2022 Share Gepost May 9, 2022 Op 4-5-2022 om 09:38 zei Sundgot: Cracovia - Wisla en Lech Poznan - Raków. Veel verwachtingen, viel tegen. Derbysfeer was niet meer zo agressief als tijd terug en de bekerfinale was een deceptie eerste klas nadat de harde kern van Poznan boycotte. Nog een rondleiding gepakt in het Naradowy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost May 9, 2022 Share Gepost May 9, 2022 2 uur geleden zei Mansveld: Nog een rondleiding gepakt in het Naradowy? Nee man, ben niet zo van de rondleidingen haha. Liever gewoon potje pakken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 (edited) Lech Poznan - Qarabag. Morgen Lechia Gdansk op de planning Edited July 6, 2022 by Zawisza 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 Ben je @Danielsen..... op Twitter @Zawisza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 8 minuten geleden zei Sophomore: Ben je @Danielsen..... op Twitter @Zawisza? Nee, ik heb geen twitter (dat ik hiervoor gebruik). Alleen Instagram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 8 minuten geleden zei Zawisza: Nee, ik heb geen twitter (dat ik hiervoor gebruik). Alleen Instagram Okok(y) Iemand die ik volg was ook bij die match (en is Nederlands) dus dacht 1 en 1 is 2, maar dus niet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 9 minuten geleden zei Sophomore: Okok(y) Iemand die ik volg was ook bij die match (en is Nederlands) dus dacht 1 en 1 is 2, maar dus niet. Denk dat ik weet wie je bedoelt. Woont/studeert in Wroclaw? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 9 minuten geleden zei Zawisza: Denk dat ik weet wie je bedoelt. Woont/studeert in Wroclaw? Si! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 3 minuten geleden zei Sophomore: Si! Ah paar keer contact mee gehad. Zou hem meeten bij Slask Wroclaw, maar toen haalde ik het niet met mijn vlucht helaas 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 Nou nog een groundhopje dan maar… Lechia Gdansk 4-1 Akademija Pandev. Prima wedstrijd, na 7 minuten gestaakt door rellen op de tribune. Met houten/ijzeren staven even 100 man die de tribune op komen IMG_2210.MOV 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 @FlyD bestaat een kans dat ik zaterdag naar Chojnice ga. Wil ne een shirtje? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 42 minuten geleden zei Zawisza: @FlyD bestaat een kans dat ik zaterdag naar Chojnice ga. Wil ne een shirtje? Yes! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 44 minuten geleden zei FlyD: Yes! even afhankelijk van wat de vrouw wil. Maar grote kans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 1 minuut geleden zei Zawisza: even afhankelijk van wat de vrouw wil. Maar grote kans Stuur me dan even een PM als je wilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost July 24, 2022 Share Gepost July 24, 2022 1e wedstrijd in Polen is een feit 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost July 25, 2022 Share Gepost July 25, 2022 Het touwtje van je helm hangt steeds voor je lens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost July 26, 2022 Share Gepost July 26, 2022 Op 24-7-2022 om 23:28 zei Djurovski: 1e wedstrijd in Polen is een feit Wielkie wielkie wielkie, Zaglebie! . Aan alle mooie dingen komen langzaam een eind (voor nu). Donderdag Lechia Gdansk - Rapid Wien op de planning, en volgende week zaterdag Slask Wroclaw - Widzew Lódz. Hopelijk eind oktober naar paar derby's in Silesië. Ook maar weer een keer Zawisza zelf meepakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts