Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ja die zijn in dezelfde week. Heb 2 jaar geleden ook eerst Celtic - Ajax bezocht en de dag erna Man Utd - Real Sociedad. Die busreis van Glasgow naar Manchester is alleen niet echt aan te raden

Zelf net 4 dagen Istanbul geboekt voor Fenerbahce - Ajax, dinsdag heen vrijdag terug (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ja die zijn in dezelfde week. Heb 2 jaar geleden ook eerst Celtic - Ajax bezocht en de dag erna Man Utd - Real Sociedad. Die busreis van Glasgow naar Manchester is alleen niet echt aan te raden

Zelf net 4 dagen Istanbul geboekt voor Fenerbahce - Ajax, dinsdag heen vrijdag terug (h)

Ondanks mijn lichte afkeer tegen Ajax, vette trip man. Wat Jarno al zei, flink uitkijken voor steekpartijen daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat weer helemaal nergens over, Buscombi naar Oss. Er zit daar geen hond op de tribune. Laat ze blij zijn dat er überhaupt uitsupporters komen. Dat we wedstrijden naar Breda, Dordrecht, Rotterdam met de bus moeten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar naar Oss?

Strenge controle in Oss.

Op vertoon van je legitimatiebewijs kun je per persoon één kaart voor de wedstrijd kopen. Op de wedstrijddag zelf worden géén kaarten meer verkocht. Let op: er worden géén kaarten verkocht aan personen afkomstig uit de directe omgeving van Deventer. Ondanks deze strenge kaartverkoop hopen we op vrijdag 20 november zoveel mogelijk toeschouwers in het Frans Heesen Stadion te begroeten!

http://www.fcoss.nl/nieuws/laatste-nieuws/555-informatie-kaartverkoop-fc-oss-go-ahead-eagles

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oss heeft een klein clubje gekkies, wij als Sparta zijnde hebben niks met en tegen Oss, toch zijn ook wij daar jaren geleden vanuit het niets aangevallen toen we met vrij vervoer waren. Enkele leden van de plaatselijke VV klommen met honkbalknuppels over de hekken van het uitvak en hebben toen meerdere auto's tijdens het wegrijden in elkaar gemept. Als jullie flinke aantallen meenemen dan kan ik mij daar dus wel iets van voorstellen. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oss heeft een klein clubje gekkies, wij als Sparta zijnde hebben niks met en tegen Oss, toch zijn ook wij daar jaren geleden vanuit het niets aangevallen toen we met vrij vervoer waren. Enkele leden van de plaatselijke VV klommen met honkbalknuppels over de hekken van het uitvak en hebben toen meerdere auto's tijdens het wegrijden in elkaar gemept. Als jullie flinke aantallen meenemen dan kan ik mij daar dus wel iets van voorstellen. :mrgy:

HEEEEEEEEEEEEE topboy van de spangenaren _o_ Gaan jullie eindelijk eens promoveren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. 

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites