Sophomore Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Zijn ManU - PSV en Celtic - Ajax nou in dezelfde week? Had al plannen voor de eerste wedstrijd, maar die tweede lijkt me ook wel de moeite waard als je toch relatief in de buurt bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ja die zijn in dezelfde week. Heb 2 jaar geleden ook eerst Celtic - Ajax bezocht en de dag erna Man Utd - Real Sociedad. Die busreis van Glasgow naar Manchester is alleen niet echt aan te raden Zelf net 4 dagen Istanbul geboekt voor Fenerbahce - Ajax, dinsdag heen vrijdag terug (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Neem je steekvest mee gap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Vrijdag Telstar away (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Neem je steekvest mee gap. Geef me die van jou uit Zagreb dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Haha ja of paok. Gvd ben nooit bang heweest (om klappen te kriigen) maar toen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 De dag voor Ajax is Galatasaray - Benfica, [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; hoe kom ik aan tickets? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Weet niet of je serieus bent maar heb je een pm gestuurd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Ik ben altijd serieus :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ja die zijn in dezelfde week. Heb 2 jaar geleden ook eerst Celtic - Ajax bezocht en de dag erna Man Utd - Real Sociedad. Die busreis van Glasgow naar Manchester is alleen niet echt aan te raden Zelf net 4 dagen Istanbul geboekt voor Fenerbahce - Ajax, dinsdag heen vrijdag terug (h) Ondanks mijn lichte afkeer tegen Ajax, vette trip man. Wat Jarno al zei, flink uitkijken voor steekpartijen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 [twitter]649545691895853056[/twitter] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Haha vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Was hier ook bij een oefenwedstrijd, weer eens wat anders ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 De Ark van NOAD, zelf nooit mee geweest maar hoor er altijd heerlijke verhalen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Na eerder NEC, Barendrecht, Zwolle, ADO & PSV bezocht te hebben, reis ik zaterdag af naar Kerkrade. Alleen Groningen gemist, hoop dan ook dat het daar bij blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 21 oktober 2015 Share Geplaatst 21 oktober 2015 Vrijdag tripje naar het onoverdekte uitvak van jong ajax. Verplichte buscombi... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 oktober 2015 Share Geplaatst 21 oktober 2015 Dat doe je jezelf toch niet aan man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Na een flinke dosis pils is het meestal toch wel gezellig (y) Met een beetje geluk halen we de 75 man, dat zou een uitverkocht vak betekenen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Het gaat weer helemaal nergens over, Buscombi naar Oss. Er zit daar geen hond op de tribune. Laat ze blij zijn dat er überhaupt uitsupporters komen. Dat we wedstrijden naar Breda, Dordrecht, Rotterdam met de bus moeten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar naar Oss? Strenge controle in Oss. Op vertoon van je legitimatiebewijs kun je per persoon één kaart voor de wedstrijd kopen. Op de wedstrijddag zelf worden géén kaarten meer verkocht. Let op: er worden géén kaarten verkocht aan personen afkomstig uit de directe omgeving van Deventer. Ondanks deze strenge kaartverkoop hopen we op vrijdag 20 november zoveel mogelijk toeschouwers in het Frans Heesen Stadion te begroeten! http://www.fcoss.nl/nieuws/laatste-nieuws/555-informatie-kaartverkoop-fc-oss-go-ahead-eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Oss heeft een klein clubje gekkies, wij als Sparta zijnde hebben niks met en tegen Oss, toch zijn ook wij daar jaren geleden vanuit het niets aangevallen toen we met vrij vervoer waren. Enkele leden van de plaatselijke VV klommen met honkbalknuppels over de hekken van het uitvak en hebben toen meerdere auto's tijdens het wegrijden in elkaar gemept. Als jullie flinke aantallen meenemen dan kan ik mij daar dus wel iets van voorstellen. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Oss heeft een klein clubje gekkies, wij als Sparta zijnde hebben niks met en tegen Oss, toch zijn ook wij daar jaren geleden vanuit het niets aangevallen toen we met vrij vervoer waren. Enkele leden van de plaatselijke VV klommen met honkbalknuppels over de hekken van het uitvak en hebben toen meerdere auto's tijdens het wegrijden in elkaar gemept. Als jullie flinke aantallen meenemen dan kan ik mij daar dus wel iets van voorstellen. :mrgy: HEEEEEEEEEEEEE topboy van de spangenaren _o_ Gaan jullie eindelijk eens promoveren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Wij hebben van de 19 uitwedstrijden 16 verplichte buscombi´s, 2 auto/buscombi's en 1 vrij vervoer naar Sparta. Wees dus maar blij (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 HEEEEEEEEEEEEE topboy van de spangenaren _o_ Gaan jullie eindelijk eens promoveren? Ligt eraan, of we dan al onze thuiswedstrijden op vrijdagavond kunnen spelen ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Zondag de zestiende awayday van het seizoen (en hopelijk de laatste..) naar Cambuur (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus 2019 Share Geplaatst 17 augustus 2019 (bewerkt) Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. 17 augustus 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten