Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Homeland

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi einde. Had het dikke prima gevonden als dit nu het einde was van de serie in het algemeen, maar blijkbaar gaan ze gewoon verder. Wel benieuwd want

[spoiler=einde]zonder Brody en Saul mist de serie toch 2 van de 3 belangrijkste personages, zeker in een show waar er weinig personages écht toe doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi einde. Had het dikke prima gevonden als dit nu het einde was van de serie in het algemeen, maar blijkbaar gaan ze gewoon verder. Wel benieuwd want

[spoiler=einde]zonder Brody en Saul mist de serie toch 2 van de 3 belangrijkste personages, zeker in een show waar er weinig personages écht toe doen

Eens, mooie aflevering sowieso. Eigenlijk wel een aflevering met emotie.

[spoiler=einde]misschien dat er nieuwe personages komen ipv Saul en Brody, en wie weet krijgt Quinn nu ook een uitgebreidere rol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S04E01 & E02]Het is weer begonnen, lang op gewacht. Veel comments gelezen dat Homeland geen serie meer is zonder Brody, dus hoop sowieso dat ze die kritieken zullen snoeren. Ben ergens ook wel blij dat hij er niet meer in zit, vooral omdat hopelijk de rest van die familie ook niet meer te zien zal zijn.

Maar wat te denken van de eerste 2 afleveringen? Lastig. Het is overduidelijk te zien dat Carry geen verantwoordelijkheid heeft voor haar kind, iets dat we eigenlijk van te voren wel konden inschatten. Vrij bizar dat ze een moment gewoon dacht om haar dochter te laten verdrinken in de badkuip. Kind was trouwens niet de knapste :cab: Ze leek ook echt behoorlijk op Brody, wat natuurlijk wel goed is voor het realisme van de serie. De scenes met Quinn interesseren me altijd behoorlijk, altijd een zeer tof karakter geweest in Homeland. Het was wel duidelijk dat hij behoorlijk veel moeite had met de dood van Sandy, hoop dat hij wel in dit seizoen de karakter gaat worden die hij was in de afgelopen seizoenen.

Het is pas het begin van het seizoen. De afleveringen zijn me niet tegengevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag ook de eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen gekeken. Moet zeggen dat het me alleszins meevalt. Ik had een beetje m'n twijfels hoe de serie zou zijn zonder het hele Brody gebeuren, maar tot nu toe bevalt het me prima. De 'spanning' en het mysterieuze zit er al weer lekker in, kijk uit naar de rest van het seizoen.

En Quinn is inderdaad een held :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem als in seizoen 1. Ik ben het seizoen begonnen nadat ik één van de beste series evâh heb afgekeken (seizoen 1 na The Wire en dit seizoen na The Sopranos). Is flink wennen aan het kwaliteitsverschil, en ik mis Brody gewoon:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net aflevering 4 gekeken. Prima aflevering weer hoor. Vind het tot nu toe een zeer interessant seizoen. En in tegenstelling tot [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; mis ik Brody helemaal niet. Wederom is het allemaal nog heel mysterieus waar het nu precies om draait en wie er een rol in het geheel spelen en dat maakt deze serie voor mij juist zo goed. Iedere aflevering valt er weer een puzzelstukje op zijn plaats.

[spoiler=Spoiler]Carrie die gewoon even intiem gaat worden met zo'n jong knaapje ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites