Oente Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ben er nu ook mee begonnen, 1ste aflevering gezien en het spreekt me wel aan. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik vind het nu wel wat minder worden eigenlijk. Begint een beetje standaard te worden dat net als er bijna geen hoop meer is, er weer nieuwe aanknopingspunten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ga er binnenkort ook aan beginnen aangezien ik er erg goeie verhalen over hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik ben vorige week begonnen met de eerste 3 afleveringen, vind het tot nu toe een goede serie. Ik ga hem echt zsm verder volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik ben nog steeds bij de eerste aflevering blijven hangen, morgen er maar eens verder mee gaan. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Moet je zeker doen. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Eerste seizoen op de druilige gisteren helemaal gekeken. Sterk plot dat heel rustig wordt opgebouwd. Het middenstuk lijkt wat saai te worden, maar daar weten de makers een goed fundament te leggen voor het enerverende slot. Overigens ook een mooi einde dat genoeg perspectief biedt voor seizoen 2. Plus een erg knappe acteerprestaties van de pas 16-jarige Morgan Saylor. Gelukkig, dan kijk ik S01 iig af. Ben nog niet helemaal overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Vriend van me heeft me overtuigd, als ik The Wire er doorgejast heb wordt dit m'n volgende serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Zojuist was de 'ontknoping' van seizoen 1, maar waar je denkt dat het antwoorden geeft, blijf je alleen maar achter met nóg meer vragen. Ik verheug me nu al op het tweede seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Bevalt me niet helemaal, hoe dit uitpakt voor Carrie. Arghh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 In de afgelopen drie dagen het seizoen uitgekeken. Ik vond het einde vrij matig, maar als je een tweede seizoen wilt maken dan is er ook niet zoveel keus. Maar al met al wel een interessante serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Ik ben volgens mij de enige die het einde ijzersterk vond. Gedeelte met Carrie dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Wat ik vooral bedoel is dat ik het toffer had gevonden als zijn aanslag gewoon was gelukt, het ultieme plan. Maar dan is het na één seizoen klaar, en dat wilden ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Natuurlijk had dat spectaculair geweest, maar ik vond het juist wel mooi dat zn dochter hem (onbewust) overtuigde het niet te doen. En anders is het inderdaad gelijk klaar, zou zonde zijn. Wel benieuwd welke kant ze volgend seizoen op gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Ik vind het een prima serie. Erg goed 1ste seizoen. Natuurlijk is dit einde logisch anders zou de serie na 1 seizoen wel kunnen stoppen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Nee joh, ze hadden ook [tekst]die hoofdrol speler zijn actie kunnen laten maken, en dan die donkere sniper als hoofdpersoon in seizoen 2 kunnen nemen. Ik weet de namen even niet meer, want het is al een hele tijd geleden.[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Nee die donkere was geen hoofdpersoon. Ook niet geschikt als hoofdpersoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Vriend van me heeft me overtuigd, als ik The Wire er doorgejast heb wordt dit m'n volgende serie :) Ben benieuwd naar jouw commentaar omdat ik precies in dezelfde situatie zit/zat. Ik vond het mwa, heb op followmy.tv 3 sterren gegeven. Was op veel momenten best voorspelbaar. Carrie vond ik nou niet echt een top personage, terwijl de hele serie toch om haar (en Brody dan) draait. Trouwens wel eens met Trecka dat die dochter van Brody echt enorm goed acteert. Maargoed, als seizoen 2 komt zal ik 'm wel gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Ik vind dat Claire Danes hier echt een topprestatie neerzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Acteerwerk was ook niet slecht, maar het personage zelf sprak me niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 De trailer voor seizoen 2 is verschenen: Xh_TPjZJCRc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Over deze trailer kan je maar één ding zeggen. Geweldig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Indrukwekkend. Ben benieuwd, maar de trailer ziet er veelbelovend uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hopen dat het me deze keer wel kan pakken, ga het wel kijken, maar sta nog niet echt te springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Zag dat deze serie een Emmy gewonnen had voor Beste Drama. Is dit echt zo'n aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten