Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij blijven alle kandidaten in IJsland tot het einde, aangezien je anders aan de terugkomstvolgorde de Mol ongeveer kan raden.

Dio was ook zo stom om 4 dagen na het begin van WIDM en de reis naar IJsland de tweeten dat 'ie concert in Nederland had, hoe stom kun je zijn ook..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dio :( Wat jammer zeg, grappige kerel. Die had van mij langer mogen blijven. In deze uitzending zag je gewoon een x aantal mollenstreken. Maar ja, de sneaky streken heb ik niet ontdekt. Lastig om te zeggen wie de Mol is. Ik denk dat Marit wel goed zit met die getallen, daar is vast iets mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het jammer dat Dio eruit was, kon echt stukgaan om die gozer: 'Ik ga ook niet op haar zitten, ik stem misschien op haar' :D Baas van de bovenste plank ;) Maar helaas. Ga er trouwens nog steeds vanuit dat Liesbeth de mol is, bijna niks verdachts gezien deze aflevering. Vraag me trouwens wel af, of er nog iets met 4236 is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou eventueel een hint kunnen zijn dat er 28 treden gemist werden, en dat één deelnemer 28 jaar is. Maarja...

Het viel me trouwens op dat tijdens de aflevering een aantal vragen volledig niet in beeld zijn gebracht...

Dat geloof ik niet, omdat het aan de kandidaten zelf lag hoeveel treden ze misten en dat kan de mol niet in zijn/haar eentje beslissen.

Anne-Marie is in die opdracht wat mij betreft het meest verdacht, omdat een brilsterkte van 0,5 al een groot verschil kan maken (28 treden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is een brilsterkte van een half vaag. Daar geven ze over het algemeen namelijk nog geen bril voor. Of er moet meer mis zijn met je eigenlijk. Maar eigenlijk begint men pas met 1. Bij minder krijg je geen bril. Of er moet iets vreemds aan de hand zijn met je ogen, waardoor de bril daarvoor nodig is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neig steeds meer naar Frits als de Mol.

Ik zit er vanaf het begin al op hem als Mol, gewoon omdat hij een typische Mol is. Rustig, probeert niet op te vallen. En vooral die nu net de vraag inwisselde voor een joker, en daarna nog die andere joker wilde weggeven zegt veel. Anderzijds, Tim wist zeker dat hij die test beter zou maken dan Frits.

Ik blijf voorlopig bij Frits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesbeth, nog steeds.

Ze was bij de executie aan het praten dat iedereen behalve Frits de mol niet kan zijn omdat ze zo vertrouwelijk en aardig zijn. Maar Frits vertrouwt ze als enige dus niet.. en bij de vraag 'wat is de mol?' kiest ze voor 'een vrouw'.

Ook begint me het verband tussen Liesbeth en 'als eerste' steeds meer op te vallen.

Vorige 2 afleveringen was zij al de eerste steeds die iets zei in de aflevering, vandaag was ze als eerste in beeld, ze komt als eerste in het introfilmpje en bij de joker/envelop-opdracht zegt Art heel duidelijk toen hij de eerste kandidaat uitkoos: Liesbeth, jij was de eerste.

Btw, nieuwe poll?

EDIT: EN, die vraag waarover ik het had van Liesbeth, is vraag 1..

Link naar opmerking
Deel via andere websites