Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik neig steeds meer naar Tim als mol. Naast het eventueel beïnvloeden van de studenten en alle andere theoriën die hier al voorbij gekomen zijn, viel mij gisteren het volgende op:

Na de brugopdracht zij William iets als: "We hebben het allemaal gedaan." Hierop zij Tim: "Ik weet het." Misschien doelt hij daarmee op het feit dat hij het al van tevoren had ingeschat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al gezegd Liesbeth, en net als Stefan ook al sinds aflevering 2. Eerst heel fel, toen wat minder maar ik begin nu toch weer wat zekerder te worden. Als het Liesbeth niet is, dan is het Tim. En anders hebben ze het knap gemonteerd allemaal.

Bij mij idd ook Liesbeth, anders Tim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat mijn mol. :( Zat vanaf aflevering 2 op hem. Hij was zo rustig, en heb niet bepaal de indruk gekregen dat hij de spellen met 100% inzet in ging. Ook had hij een paar opmerkingen waarvan ik dacht, hmm. Zoals tegen Frits: ''Ik denk dat jij de jokers harder nodig heb dan ik...'' Nu ga ik vol voor Liesbeth. Hadewych zie ik sowieso niet als mol, A-M vind ik net iets te om de mol te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als Kweekie zit ik al sinds aflevering 1 op Hadewych.

@Keko. Met die opdracht op het plein was het natuurlijk voor haar ook wel heel makkelijk om te mollen. Ze wist waarschijnlijk dus wat de opdracht was, en hoefde dus alleen maar naar een opvallende verschijning te lopen. Liepen wel meer vreemde figuren op een gegeven moment rond, en daar liep ze niet heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, toen William en Tim er beiden nog in zaten, heb ik al eens me uitgesproken over de finalisten. Dat zijn precies de drie finalisten die er nu zijn. Al was het doorgaan van Hadewych niet helemaal duidelijk. Maar volgens mij theorie verliest die de finale. Liesbeth en AM zijn mol en winnaar. Dat staat voor mij al vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites