Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan het niet heel moeilijk meer zijn voor Kay, Krystl en Freddy. Enige wat nog roet in het eten kan gooien zijn de proeven voor immuniteit. Maar zelfs al pakt Ferry of Lobke volgende week immuniteit, dan gaat één van beide gewoon naar huis. Ze krijgen Ferry wel zo ver om op Lobke te stemmen en andersom hetzelfde. Lobke denkt sowieso dat ze een pact met Freddy en Krystl heeft ;c.

Kay moet gewoon even twee keer keihard knallen en immuniteit binnen harken en hun kliekje is zeker van de finale. Alhoewel, ik bedenk me nu dat er altijd nog een addertje onder het gras zit toch? Is het niet zo dat dat in de laatste proef voor de finale altijd de finalisten bepaald worden? Dus de nummer 1 en 2 van de proef gaan naar de finale en die nummers drie en vier strijden in nog een andere proef om het laatste ticket? Want in dat geval zou één van de drie, of in het slechtste geval twee van de drie, er alsnog naast kunnen grijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerstvolgende keer dat Lobke geen immuniteit pakt krijgt ze de dode stem en ligt ze eruit. Finale Kay/Freddy/Krystl lijkt wel een zekerheidje.

Volgende ronde moet er een van dat team winnen, dan kun je Ferry of Lobke wegspelen.

Volgens mij kan het niet heel moeilijk meer zijn voor Kay, Krystl en Freddy. Enige wat nog roet in het eten kan gooien zijn de proeven voor immuniteit. Maar zelfs al pakt Ferry of Lobke volgende week immuniteit, dan gaat één van beide gewoon naar huis. Ze krijgen Ferry wel zo ver om op Lobke te stemmen en andersom hetzelfde. Lobke denkt sowieso dat ze een pact met Freddy en Krystl heeft ;c.

Kay moet gewoon even twee keer keihard knallen en immuniteit binnen harken en hun kliekje is zeker van de finale. Alhoewel, ik bedenk me nu dat er altijd nog een addertje onder het gras zit toch? Is het niet zo dat dat in de laatste proef voor de finale altijd de finalisten bepaald worden? Dus de nummer 1 en 2 van de proef gaan naar de finale en die nummers drie en vier strijden in nog een andere proef om het laatste ticket? Want in dat geval zou één van de drie, of in het slechtste geval twee van de drie, er alsnog naast kunnen grijpen.

Precies, er is altijd een addertje onder het gras.

Hun plannetje gaat wel werken mits 1 van hun immuniteit pakt.

Denk dat de winnaar van een van de komende twee proeven in de finale staat en de overgebleven deelnemers kunnen het laatste ticket nog verdienen.

Dus het is haalbaar, maar krystl en freddy moeten het goed doen in een proef. En dat is nog niet vaak gebeurd.

Overigens hoeven ze niemand zo ver te krijgen.

Krystl heeft de dodenstem, dus zetten ze 1 van die andere twee buiten spel.

Plus er zijn geen extra stemmen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Kay bij fysieke proeven ook niet zo heel sterk. Ferry is wat dat betreft het gevaarlijkste. Er komt ook nog altijd een evenwichtsproef, daarbij zijn Lobke (concentratie/doorzettingsvermogen/sportlichaam) en Krystl het gevaarlijkst. Hoe minder spieren hoe minder kramp.

Ik heb in een poultje op het werk ingezet op Freddy. Leuk dat die rat er nog steeds in zit. Daardoor volg ik hem wel met extra interesse, naast dat ik hem sowieso al een koning vindt.

Lobke zal zich wel kapot schamen als ze dit aan de finaletafel allemaal terug ziet :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat al een aantal jaar niet meer om wie nou de meeste "Robinson-waardige" speler is. Het gaat er om wie de beste/meeste vriendjes heeft.... Van alle spelers die er nu nog in zit, schat ik Lobke nog eigenlijk wel het hoogste in. Ferry, Kay, Krystl en Freddy hebben echt nog geen ene ruk gepresteerd met proeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rick er uit, niet verrassend. Hij heeft iets van 3x immuniteit gewonnen? Vind al bizar dat hij zo ver is gekomen. Alleen elke keer als er iemand uitgaat krijgt diegene wel erg veel overbodige extra stemmen zeg :r :cab:

Lijkt wel alsof de meeste niet normaal kunnen rekenen haha :P

Volgende week gewoon Lobke HOPELIJK EINDELIJK eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ein-de-lijk!! Helemaal mooi dat ze het niet eens zag aankomen. Ze hadden het haar net zo goed kunnen vertellen. Ze had er toch niets aan kunnen veranderen :p.

Hoe mooi het plan van Freddy, Kay en later ook Krystl ook is, er zit geen op en top Robinson in de (halve) finale dit jaar. Alleen Kay komt nog een beetje in aanmerking. De rest heeft voornamelijk gefaald in de verschillende proeven ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ein-de-lijk!! Helemaal mooi dat ze het niet eens zag aankomen. Ze hadden het haar net zo goed kunnen vertellen. Ze had er toch niets aan kunnen veranderen :p.

Hoe mooi het plan van Freddy, Kay en later ook Krystl ook is, er zit geen op en top Robinson in de (halve) finale dit jaar. Alleen Kay komt nog een beetje in aanmerking. De rest heeft voornamelijk gefaald in de verschillende proeven ;c.

Welk jaar zaten er dan nog wel top Robinson in de (halve ) finale...?

Die Lodewijk was er een en werd er vrij snel uitgestemd...

Die Nicholas Paff was verruit de beste Robinson dat jaar en deed vrijwel alles en vloog er ook heel snel uit :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff dat die Freddy en Ferry ook echt kunnen genieten van zoiets, gewoon met z'n allen tegen Lobke liegen en dan verbaasd zijn dat ze het niet door heeft :cab: hoe had ze dit ooit door kunnen hebben dan? En ookal had ze het door kon ze er niks tegen doen, want iedereen was tegen haar. Verder prima dat ze er uit ligt hoor, daar niet van maar om dan ook nog trots te zijn en net te doen alsof ze het heel slim hebben gespeeld slaat nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk jaar zaten er dan nog wel top Robinson in de (halve ) finale...?

Die Lodewijk was er een en werd er vrij snel uitgestemd...

Die Nicholas Paff was verruit de beste Robinson dat jaar en deed vrijwel alles en vloog er ook heel snel uit :cab:

Ik bedoelde ook niet dat ik er problemen mee heb hè. Het viel me alleen op dat er dit jaar wederom geen echte robinson bij zit. Overigens had het dit jaar niet uitgemaakt wie de finale gehaald zou hebben, want er zat in de hele groep (incl. afvallers) niet één robinson bij wat mij betreft. De nadruk ligt allang niet echt meer op het zijn van een echte Robinson en dat is in zekere zin prima. Het is gewoon meer een spelprogramma geworden waarbij ze op een eiland zitten zonder luxe en eten, wat spelletjes spelen en waarbij je vervolgens door tactisch goed te spelen de finale kan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dat lachen van Ferry en Freddy :-D Leuk dat Krystl haar nog valse hoop gaf.

Moest ook hardop lachen toen Freddy zand in die emmer deed, vuilak :-D

Haha. Idd. Dat zand [emoji23] nog bijna de dupe worden van z'n eigen zand idee [emoji23][emoji23]

Link naar opmerking
Deel via andere websites