Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik dacht na vorig seizoen dat ze nooit meer leukere deelnemers konden hebben, maar dit seizoen is het weer lekker hoor. Remy wint sowieso niet, Manuel ook niet. Zie Leo wel ver komen.

:-D

Raar hoor. Sowieso denken dat je er nog twee weken zit :cab: Samensmelting zat er aan te komen, je kon verwachten dat je dan weer mee mocht doen...

Anouk is trouwens echt lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Kay ook wat een klote hipster. Moet je voor grap eens openingsfilmpje bekijken waar iedereen geïntroduceerd wordt die Kay doet echt niets zowat. Een cocosnoot schudden ofzo. Team rood vind ik by far veel leuker en beter dan geel. Die Lobke gadverdamme wat een ENG NEK in het kwadraat. Kan dat mens echt niet uitstaan. Ook die Rik is echt een slapjanus in dit team. Ze zullen hopelijk bij de samensmelting er een voor een uitvliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Kay ook wat een klote hipster. Moet je voor grap eens openingsfilmpje bekijken waar iedereen geïntroduceerd wordt die Kay doet echt niets zowat. Een cocosnoot schudden ofzo. Team rood vind ik by far veel leuker en beter dan geel. Die Lobke gadverdamme wat een ENG NEK in het kwadraat. Kan dat mens echt niet uitstaan. Ook die Rik is echt een slapjanus in dit team. Ze zullen hopelijk bij de samensmelting er een voor een uitvliegen.

Dat hele team geel is eng inderdaad, met lobke voorop. Ik hoop niet veel, maar dat die lui er allemaal een voor een uitgewerkt worden. Stelletje eng nekken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hele team geel is eng inderdaad, met lobke voorop. Ik hoop niet veel, maar dat die lui er allemaal een voor een uitgewerkt worden. Stelletje eng nekken..

Die mensen zijn gewoon de reden waarom ik al 2 weken aan het nadenken ben om een Battle of the Engnekken op dit forum te organiseren....

Zou mooi zijn als Nadia van Sabrina wint. En ik vind wel bazen actie dat Loek zichzelf nog wat langer in spel heeft laten zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zag ik zojuist in de teaser voor donderdag wie de winnaar is van het duel nadia - sabrina. Er was een naambordje te zien van[tekst]Sabrina[/tekst] die op zo'n paal geschoven moest worden.

Had ik het dus toch goed gezien in de teaser :D.

EDIT: Zooooo die Lobke weer hoor. Wat is die toch vreselijk naar. Ramt ff dat blokje van Anouk uit die koker :cab:.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de eerste helft (het spel dus) helaas gemist, maar Lobke mocht er van mij sowieso al wel uit. Denk dat het uiteindelijk ook een mannenfinale gaat worden. Zie Sabrina en Krystl de finale niet halen omdat ze al vanaf het begin in de gevarenzone zitten, Lobke gaat er gewoon een keer keihard uit omdat iedereen zich aan haar gaat ergeren. Ik gok op een finale met Manuel, Freddy en Kay. Dat mag van mij ook wel, sowieso Freddy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook een hekel aan Lobke maar dit is toch juist mooi? Lekker vals spelen, heerlijk man. Freddy zat ook als een malle te beuken. :D Oo kwel leuk om te zien bij dat diner dat sommige echt gewoon blind alle stemmen 'opeten', terwijl andere (Manuel, Polska, Freddy) er een stuk tactischer mee omgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook een hekel aan Lobke maar dit is toch juist mooi? Lekker vals spelen, heerlijk man. Freddy zat ook als een malle te beuken. :D Oo kwel leuk om te zien bij dat diner dat sommige echt gewoon blind alle stemmen 'opeten', terwijl andere (Manuel, Polska, Freddy) er een stuk tactischer mee omgaan.

Krystl deed dat ook mooi slim. Die heeft de minste stemmen van allemaal gebruikt :-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net teruggekeken. Begin Mr. Polska een steeds grotere baas te vinden moet ik zeggen. Zat ook te wachten totdat iemand ineens zou rennen terwijl er nog een paar in de kuil zaten. Helaas deed niemand dat. Om die paal ook, wat een lelijke proef eigenlijk voor de samensmelting :mrg: Vond die Anouk eerst wel prima maar die zat nu wel overdreven te janken tijdens die proef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net teruggekeken. Begin Mr. Polska een steeds grotere baas te vinden moet ik zeggen. Zat ook te wachten totdat iemand ineens zou rennen terwijl er nog een paar in de kuil zaten. Helaas deed niemand dat. Om die paal ook, wat een lelijke proef eigenlijk voor de samensmelting :mrg: Vond die Anouk eerst wel prima maar die zat nu wel overdreven te janken tijdens die proef.

Precies dit, had dat zo geweldig gevonden. Maar, uiteindelijk lig je er dan waarschijnlijk als eerste uit na de samensmelting. Iedereen was er volgens mij ook een beetje bang voor dat mensen dat gingen doen. Sowieso is Polska gewoon één baas, samen met Manuel en Freddy in de finale zou heel baas zijn. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het sowieso wel een leuk seizoen tot nu toe trouwens. Meeste vervelende/oninteressante kandidaten zijn al naar huis en zitten een paar mooie types in. En vond dat hel/aarde/hemel element ook wel cool.

Mwa die hemel vind ik wel echt matig. Haalt het hele Robinson idee weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites