Pieter Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Ik heb Seizoen 2003, 2005 en 2007 gedownload, heb het spel pas dit jaar ontdekt via men zusje en vind het leuk. Met onbekende Nederlanders heb ik een seizoen op RTLgemist gezien en dat is nog veel toffer dan met BN-ers, ben dus benieuwd naar die seizoenen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Klopt toen ging het nog veel meer over wie kon overleven op een eiland ipv wie de complotjes het best overleefd. Mooie tijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 december 2013 Auteur Share Geplaatst 16 december 2013 Klopt toen ging het nog veel meer over wie kon overleven op een eiland ipv wie de complotjes het best overleefd. Mooie tijden :) Is in één van de eerste seizoenen een deelneemster geweest die thuis haar haren moest laten afscheren omdat ze haaruitval kreeg door gebrek aan een bepaald iets wat in eten zit. Dat is volgens mij ook de reden dat ze nu af en toe een pot rijst krijgen, wat vroeger idd niet het geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Vroeger met onbekende mensen was het ook gewoon 48 dagen.. en maar af en toe een prijs die met eten te maken heeft. Elke 3 dagen 2 proefen, eentje voor immuniteit en eentje voor een prijsje als een stuk taart of zo. Veel meer afzien. Leuke aan BN-ers is dan weer (als je ze kent) dat je ze van een hele andere kant ziet. Ik zag een Lange Frans nou ik wist dat het een monk was, maar in ER was hij zo ontzettend lomp en dom :r Ging er ook de eerste ronde of zo uit omdat zijn teamgenoten dachten gast, ga asjeblieft weg je bent niet stoer :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Haha ja, nadeel dan wel vind ik dat zeker nu je 16 BNers pakt je meestal al wel mensen pakt die elkaar al kennen. Dit jaar met Sef en Geza en vorig jaar met Fatima en die pokerbroertjes. Dan heb je in principe al een complot zelf gemaakt. Als dat er uit wordt gehaald heb ik er verder geen problemen mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Of je moet er juist voor zorgen dat iedereen elkaar kent ;) Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Cool, heb Amerikaanse versie gedownload, Survivor. Zijn al 21 seizoenen van en die zijn te downloaden. Die gekken spelen om 1.000.000 dollar cash, maar het spel is exact gelijk. De deelnemers zijn (net S01E01 gezien) ook doorsnee amerikanen. Opzet is exact gelijk, met twee eilanden, 16 deelnemers, eliminatieproef, immuniteit etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Ze moeten dat ook met bekende Amerikaantjes gaan spelen, sowieso 1 en al gekte dan. Denk alleen niet dat het mogelijk is, om de echte bekende Amerikanen te krijgen, die hebben allemaal zo een drukke schema dat het onmogelijk is om maandje weg te zijn en je gezondheid tijdelijk te verkloten voor een miljoen dollar cash. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Ik kijk nu de Amerikaanse 'All Stars' Seizoen, dat is met de winnaars + interessante spelers van de eerste 7 seizoenen. Geniaal, echt waayyy better dan de Nederlandse versie :D Wat een karakters, wat een challenges. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Ik kijk nu de Amerikaanse 'All Stars' Seizoen, dat is met de winnaars + interessante spelers van de eerste 7 seizoenen. Geniaal, echt waayyy better dan de Nederlandse versie :D Wat een karakters, wat een challenges. Vraag me ook af waarom hier dat nooit is gedaan. Zijn dat celebs of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Vraag me ook af waarom hier dat nooit is gedaan. Zijn dat celebs of niet? Nee, allemaal 'normale' mensen. Ze zijn door de shows wel bekende Amerikanen geworden denk ik ;c Er zitten echt zoveel grotere helden in dan in Nederland.. maar ja, grotere vijver natuurlijk. De show is precies eender qua opzet. Ook een prettige host! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Hier had je natuurlijk ook dat gezeik met die Belgen die altijd calimero gingen spelen en besloten om samen te spannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Nieuwe kandidaten zijn bekend: Manuel Broekman (acteur) Krystl (zangeres) Ferry Doedens (acteur) Lone van Roosendaal (actrice) Leo Alkemade (acteur/cabaretier) Coosje Smid (zangeres) Mr. Polska (rapper) Anouk Maas (musical actrice) Loek Peters (acteur) Lobke Berkhout (zeilster) Vieze Fur (rapper) Ancilla Tilia (playmate_O_) Kay Nambiar (zanger/model) Sabrina Starke (zangeres) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ancilla de nieuwe Zimra dus... Ferry Doedens ook puur drama. Leo Alkemade en Manuel Broekman worden wel chille deelnemers denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ken er veel niet eerlijk gezegd. Wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Nice, MR. Polska :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Kijk vooral uit naar Manuel Broekman en Mr. Polska. Enorme bazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik hoop wel dat die Coosje vlot eruit gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik ken er wel drie, dat schiet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Mr. Polska is wel lachen idd. Ken er drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Wat een C-garnituur zeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Vieze Fur :D Dit wordt de beste editie tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Vanavond gaan we loos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Nou ja eerst de voorstel-aflevering toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Zal idd eerst wel weer zo een saaie voorstel aflevering worden. Twijfel nog of ik die ga kijken of Geer en Goor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten