Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Klopt toen ging het nog veel meer over wie kon overleven op een eiland ipv wie de complotjes het best overleefd. Mooie tijden :)

Is in één van de eerste seizoenen een deelneemster geweest die thuis haar haren moest laten afscheren omdat ze haaruitval kreeg door gebrek aan een bepaald iets wat in eten zit. Dat is volgens mij ook de reden dat ze nu af en toe een pot rijst krijgen, wat vroeger idd niet het geval was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger met onbekende mensen was het ook gewoon 48 dagen.. en maar af en toe een prijs die met eten te maken heeft. Elke 3 dagen 2 proefen, eentje voor immuniteit en eentje voor een prijsje als een stuk taart of zo. Veel meer afzien. Leuke aan BN-ers is dan weer (als je ze kent) dat je ze van een hele andere kant ziet. Ik zag een Lange Frans nou ik wist dat het een monk was, maar in ER was hij zo ontzettend lomp en dom :r Ging er ook de eerste ronde of zo uit omdat zijn teamgenoten dachten gast, ga asjeblieft weg je bent niet stoer :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja, nadeel dan wel vind ik dat zeker nu je 16 BNers pakt je meestal al wel mensen pakt die elkaar al kennen. Dit jaar met Sef en Geza en vorig jaar met Fatima en die pokerbroertjes. Dan heb je in principe al een complot zelf gemaakt. Als dat er uit wordt gehaald heb ik er verder geen problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cool, heb Amerikaanse versie gedownload, Survivor. Zijn al 21 seizoenen van en die zijn te downloaden. Die gekken spelen om 1.000.000 dollar cash, maar het spel is exact gelijk. De deelnemers zijn (net S01E01 gezien) ook doorsnee amerikanen. Opzet is exact gelijk, met twee eilanden, 16 deelnemers, eliminatieproef, immuniteit etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze moeten dat ook met bekende Amerikaantjes gaan spelen, sowieso 1 en al gekte dan. Denk alleen niet dat het mogelijk is, om de echte bekende Amerikanen te krijgen, die hebben allemaal zo een drukke schema dat het onmogelijk is om maandje weg te zijn en je gezondheid tijdelijk te verkloten voor een miljoen dollar cash.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk nu de Amerikaanse 'All Stars' Seizoen, dat is met de winnaars + interessante spelers van de eerste 7 seizoenen. Geniaal, echt waayyy better dan de Nederlandse versie :D Wat een karakters, wat een challenges.

Vraag me ook af waarom hier dat nooit is gedaan. Zijn dat celebs of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me ook af waarom hier dat nooit is gedaan. Zijn dat celebs of niet?

Nee, allemaal 'normale' mensen. Ze zijn door de shows wel bekende Amerikanen geworden denk ik ;c Er zitten echt zoveel grotere helden in dan in Nederland.. maar ja, grotere vijver natuurlijk. De show is precies eender qua opzet. Ook een prettige host!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe kandidaten zijn bekend:

Manuel Broekman (acteur)

Krystl (zangeres)

Ferry Doedens (acteur)

Lone van Roosendaal (actrice)

Leo Alkemade (acteur/cabaretier)

Coosje Smid (zangeres)

Mr. Polska (rapper)

Anouk Maas (musical actrice)

Loek Peters (acteur)