Boke Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Als Jan een keer de proef niet wint gaat hij naar huis denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ben ik ook bang voor. Veruit de sterkste speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Mwoah weet niet of het zo snel zal gaan al. Hij heeft toch best wat mensen aan zijn kant nog denk ik als mensen echt moeten kiezen. Iemand als Kees zal denk ik niet zo maar tegen hem stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Wordt in ieder geval weer spannend volgende week. Confrontatie tussen Jan en Geza zoals je zag in voorstukje, dus zou me niets verbazen als Geza er alles aan gaat doen om Jan er nu uit te krijgen. Maar krijgt hij genoeg mensen mee? Jan heeft natuurlijk ook nog extra stemmen, terwijl veel andere extra stemmen zijn kwijt geraakt. Weet iemand hoeveel Jan er nog heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Jan en Geza vind ik twee heren die ik wel goede spelers vind. Géza lijkt me slim genoeg om er niet uit te gaan, terwijl Jan ook Kees enzo achter zich heeft staan. Het zou me niets verbazen als Edith ofzo er onverwacht uit gaat. ;) Ik had trouwens nooit verwacht dat er zoveel extra stemmen op Sef werden ingezet.. Dat waren er abnormaal veel. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Geza, Hans, Edith, Zimra, Paulien, Kees vs Jan, Geraldine & Anna Jan gaat voor Geza en Geza voor Jan. Alles hangt van die proef af dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Hoezo zou Kees ineens tegen Jan zijn? Verder klopt het lijstje wel aardig. Paulien mag er wat mij betreft wel uit. Dat is echt een meelopert, te erg gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Kees heeft meer met Hans en Edith dan met Jan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Jan en Geza vind ik twee heren die ik wel goede spelers vind. Géza lijkt me slim genoeg om er niet uit te gaan, terwijl Jan ook Kees enzo achter zich heeft staan. Het zou me niets verbazen als Edith ofzo er onverwacht uit gaat. ;) Ik had trouwens nooit verwacht dat er zoveel extra stemmen op Sef werden ingezet.. Dat waren er abnormaal veel. :o Edith blijft er juist nog een tijdje in. Zij houdt zich buiten alle complotten en de kampjes die er zijn willen elkaar wegspelen. Edith zal vlak voor de finale geloosd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Haha ja. Iedereen stemde op Sef of Anna, maar Edith stemde op Zimra... :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Expeditie Robinson Enige reden dat Edith zij er buiten hield was omdat ze net op Anna wilde stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Kees heeft meer met Hans en Edith dan met Jan hoor. Betekend nog niet dat hij op Jan gaat stemmen. Hij kan natuurlijk ook een Edithje doen. Maarja beter wint Jan gewoon alle proeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Winnaar is bekend ;c http://www.dumpert.nl/mediabase/6568524/66837a78/ohnoes_maxim_hartman_verklapt_winnaar_expeditie_robinson.html Ik vind er overigens als een van de weinige Nederlanders geen klap aan :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Hoezo zou Kees ineens tegen Jan zijn? Verder klopt het lijstje wel aardig. Paulien mag er wat mij betreft wel uit. Dat is echt een meelopert, te erg gewoon. Jan zei tegen Kees dat Sef & Geza op Hans wilde gaan, terwijl Jan diegene was die de hele tijd wist te melden dat Hans een enorm sterke speler was. Hij heeft gelogen dus, en dat komt sowieso een keer naar buiten. Verder heeft er iemand tegen Paulien gelogen over dat Anna haar niet mag, maar wie dat is; no idea. Ik denk Sef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Edith, Hans en Kees vormen sowieso teampje. Jan sluit zich bij de dames (Geraldine, Anna) aan. En dan heb je nog Zimra, Paulien en Geza over. Die zullen wel met zijn drieën verder gaan. Oftewel, zal wel uitkomen op extra stemmen of dat er nog bijzondere dingen staan te gebeuren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ik denk dat Paulien zich ergens anders bij gaat aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Als Jan een keer de proef niet wint gaat hij naar huis denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Had niet verwacht dat Geraldine op hem zou stemmen, maar zo'n winnaarseiland doet blijkbaar veel met je. Paulien en Gayza mogen er nu wel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Paulien gaat de volgende aflevering er ook wel uit denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Hans en Paulien maken zich niet populair denk ik, jammer dat Jan eruit is maar was te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Valt me tegen van Geraldien en Hans, ook hoe Jan als boeman werd neergezet door ze. Waren even vergeten wat Geza en Sef hadden geflikt tegenover Geraldien. Maarja en die Paulien waait ook lekker met alle winden mee, :-D maarja ook een manier om ver te komen. Snel weg ermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Haha Kees is pislink. Die Geraldine moet trouwens ook overal om janken. Zoals ze al zei, beetje de slet van Expeditie Robibson door eerst met Jan mee te gaan op Sef en dan met Geza mee te gaan op Jan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Fuck man, Jan was baas. Verder Kees :D Heerlijk overdreven reactie. Nu vol voor Geraldine. Gaat sowieso winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Gerrie, Geza & Hans in de finale svp. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Haha Kees gaat iedereen aan het janken maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten