Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Wordt in ieder geval weer spannend volgende week. Confrontatie tussen Jan en Geza zoals je zag in voorstukje, dus zou me niets verbazen als Geza er alles aan gaat doen om Jan er nu uit te krijgen. Maar krijgt hij genoeg mensen mee? Jan heeft natuurlijk ook nog extra stemmen, terwijl veel andere extra stemmen zijn kwijt geraakt. Weet iemand hoeveel Jan er nog heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan en Geza vind ik twee heren die ik wel goede spelers vind. Géza lijkt me slim genoeg om er niet uit te gaan, terwijl Jan ook Kees enzo achter zich heeft staan. Het zou me niets verbazen als Edith ofzo er onverwacht uit gaat. ;)

Ik had trouwens nooit verwacht dat er zoveel extra stemmen op Sef werden ingezet.. Dat waren er abnormaal veel. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan en Geza vind ik twee heren die ik wel goede spelers vind. Géza lijkt me slim genoeg om er niet uit te gaan, terwijl Jan ook Kees enzo achter zich heeft staan. Het zou me niets verbazen als Edith ofzo er onverwacht uit gaat. ;)

Ik had trouwens nooit verwacht dat er zoveel extra stemmen op Sef werden ingezet.. Dat waren er abnormaal veel. :o

Edith blijft er juist nog een tijdje in. Zij houdt zich buiten alle complotten en de kampjes die er zijn willen elkaar wegspelen. Edith zal vlak voor de finale geloosd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo zou Kees ineens tegen Jan zijn?

Verder klopt het lijstje wel aardig.

Paulien mag er wat mij betreft wel uit. Dat is echt een meelopert, te erg gewoon.

Jan zei tegen Kees dat Sef & Geza op Hans wilde gaan, terwijl Jan diegene was die de hele tijd wist te melden dat Hans een enorm sterke speler was. Hij heeft gelogen dus, en dat komt sowieso een keer naar buiten. Verder heeft er iemand tegen Paulien gelogen over dat Anna haar niet mag, maar wie dat is; no idea. Ik denk Sef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edith, Hans en Kees vormen sowieso teampje. Jan sluit zich bij de dames (Geraldine, Anna) aan. En dan heb je nog Zimra, Paulien en Geza over. Die zullen wel met zijn drieën verder gaan.

Oftewel, zal wel uitkomen op extra stemmen of dat er nog bijzondere dingen staan te gebeuren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me tegen van Geraldien en Hans, ook hoe Jan als boeman werd neergezet door ze. Waren even vergeten wat Geza en Sef hadden geflikt tegenover Geraldien. Maarja en die Paulien waait ook lekker met alle winden mee, :-D maarja ook een manier om ver te komen. Snel weg ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites