Raymon. Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Cristophe gaat niet eens aan gooien toekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Cristophe gaat niet eens aan gooien toekomen. Dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 (bewerkt) Of we verwachten juist dat Peggy wint terwijl het juist een andere speler is. Want ik weet zeker dat het begin van de volgende aflevering niet gelijk het einde is van de finale. Ik gun het Fajah. 14 december 2012 bewerkt door Journey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Het zou toch wel een schande zijn als die Peggy het wint, heeft het hele spel alleen maar achter Fatima aangehuppeld die haar ook gewoon nog weg zou stemmen als ze haar niet meer nodig zou hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 En ze kan totaal niet gooien, volgens mij zie je die worp van haar toch ook totaal mis gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Peggy kan ook niet gooien, dat zagen we ook bij de vorige proef en toen won Fajah, omdat zij ze goed kon gooien. Peggy mist en Fajah die moet raak gooien. Zou wel grappig zijn als Christophe nog even raak gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Een bovenhandse worp is heel wat anders dan een onderhandse. Zeker voor vrouwen want 95% van de vrouwen kan gewoon niet bovenhands gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Een bovenhandse worp is heel wat anders dan een onderhandse. Zeker voor vrouwen want 95% van de vrouwen kan gewoon niet bovenhands gooien. Bij die andere proef konden ze toch ook gewoon onderhands gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Een bovenhandse worp is heel wat anders dan een onderhandse. Zeker voor vrouwen want 95% van de vrouwen kan gewoon niet bovenhands gooien. Ze kunnen beiden doen toch? Dus dat zal geen verschil maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Pfff.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Tja, jammer. Al kan ik niet zeggen dat het onterecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Nog altijd beter dan die Belg of Peggy. Maar jammer dat Fajah niet gewonnen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 9 proeven gewonnen dan verdien je het inderdaad wel. Al had ik natuurlijk liever Fajah gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Wat een tegenvaller, volgend jaar niet meer kijken of er moeten leuke deelnemers tussen zitten. Was na de eerste aflevering die Fatima al zat. Die stukjes waarin deelnemers alleen aan het woord zijn daar kon ik me bij haar om de een of andere reden gigantisch aan ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 http://www.nu.nl/media/3416708/expeditie-robinson-gaat-verder-zonder-belgen.html Ik ben er wel blij mee. Vond het namelijk geen toegevoegde waarde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Mooi inderdaad. Eindelijk geen domme strijd van België vs Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Leek altijd wel een strijd te zijn tussen Belgie en Nedetland. Goede ontwikkeling dus, maakt hrt vast leuker zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Gek he dat je minder kijkers heb als het al paar dagen eerder in Nederland is uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ben er ook niet echt rouwig om, ben wel weer reuzebenieuwd naar de nieuwe deelnemers. Wanneer start het nieuwe seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2013 Kan het eindelijk weer eens leuk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Nieuwe seizoen zal een dezer maanden opgenomen worden verwacht ik. En zo rond oktober november zenden ze dat meestal uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Eindelijk, stoorde me mateloos aan de complotjes tussen de Belgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ik vond de Belgen meestal wel tof, alleen zorgden het wel voor een NL-BE strijdt, wat het weer minder maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Is er trouwens al iets bekend welke BN'ers er mee gaan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Expeditie Robinson Nee nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten