Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

Als ie dan slim is stemt ie op Fatima. Dan is het 'onverslaanbare' koppel Fatima-Christophe uit elkaar. Dus niemand heeft echt meer de overhand.

Dan is Gene samen met Christophe Belg, en de enigste 2 mannen. Wellicht kan ie Christophe met zich meekrijgen en maakt ie dan nog kans om de finale te bereiken.

Anders is de kans groot dat ie de ronde erna nog weg is. Aangezien Fatima en Christophe dan Peggy meenemen en dus Gene eruit zullen stemmen.

Volgens mij was het zo dat ze met z'n 3-en tegen elkaar strijden in proeven. Dan wordt er niet meer gestemd' date=' maar vallen de verliezers af. Of zit ik er naast?[/quote']

Dit inderdaad. De snelste in die eind proef wint.

Heerlijk... nu zullen Joke en Gene proberen Fajah over te halen met hun samen te stemmen... terwijl Fajah Joke helemaal met de grond gelijk had gemaakt. Als Fajah bij Peggy, Chris en Fatima blijft gaat ze er als nog vanzelf uit na Gene en Joke.

Ik denk dat ze eerder Peggy, Chris en Fatima mee proberen te krijgen om Fajah weg te stemmen en dan de laatste stemronde te overleven met de munt.

Oh nee, ze moeten dan natuurlijk nog één stemronde. ;c Mja, vraag me af of ze naar Fajah trekken. Vooral Joke kan haar niet meer luchten.

Ik denk dat ze eerder Peggy, Chris en Fatima mee proberen te krijgen om Fajah weg te stemmen en dan de laatste stemronde te overleven met de munt.

Oh nee, ze moeten dan natuurlijk nog één stemronde. ;c Mja, vraag me af of ze naar Fajah trekken. Vooral Joke kan haar niet meer luchten.

Nog niet slim want dan vallen ze zelf ook 1 voor 1 af ;)