Remkoo Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Deden ze ook toch? Alleen die Sascha werkte tegen.. Als ze dat deden had Anne wel 4 stemmen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Patrick;e. Hele tijd geen ruk uitvoeren, maar dan nog zover komen. Nico is opeens ook sympathieker. Nu zijn Nico, Tanja en Esther een kamp tegen de andere 4 en Anne die is vriendloos. Wel echt jammer dat de ekte ekte naar huis moet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Patrick;e;e;e;e;e Wat een bullshit om Nicolas eruit te stemmen, alleen maar omdat hij juist iets uitvoert. Hopen dat die Anne en Patrick zo snel mogelijk eruit worden gestemd. En diegene die het nu van mij mag winnen: Nico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Lekker Nicolas eruit:D. Mooi complotje van de Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ga weg joh Nicolas eruit schande gewoon de beste van allemaal eruit ;e Wat walg ik van die kut Patrick laat hem maar mooi weer Nick Jr presenteren kneusje. Nu hopen dat Nico wint. Je kan zeggen idd dat Nicolas het slecht heeft gespeeld maar daarom is het juist een baas hij kiest voor eerlijkheid in plaats van zich zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Aanhangers van de Belgen hier. Zelf hoop ik dat Sacha wint. Hij is bawssss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Als nederlander schaam je je toch dood voor iemand als Patrick ;e En ik hoop dat de beste wint en dat was gewoon Nicolas niet de nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 hoop ook dat Sascha hem wint, Tanya of Niko is ook goed. Rest niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 ****** die Patrick, wat een mongool zeg. Zeggen dat je zelf geen kloot uitvoert en dat je zwakker wordt en dan ff lekker de sterkste deelnemer eruit stemmen, ga je schamen man! Hij, Lauretta en Anne er zo snel mogelijk uit en dan kan het misschien weer een fijn programma worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Is toch maar een spel joh. Vind het juist leuk als er constant verrassende dingen gebeuren. Zou toch ook niet leuk zijn als altijd de sterkste zou winnen? Gaat ook om slim spelen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja tuurlijk is het maar een spel. Maar ik vind dit behoorlijk laf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Je hebt gelijk, was er best wel kapot van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja was wel lullig voor die jongen. Deed natuurlijk veel. Maar was wel een irritant, bezig mannetje. Was niet zo'n fan van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Lekker Nicolas eruit:D. Mooi complotje van de Nederlanders. Aanhangers van de Belgen hier. Zelf hoop ik dat Sacha wint. Hij is bawssss. wat een knuppel ben je ook he. Ik ben geen aanhanger van de belgen, maar van de robinson. En dat was Nicolas. Verreweg de beste. Sascha voert geen flikker uit man, net als bijna ieder ander die al hun krachten sparen voor de proef, en dan nog verslagen worden door mensen die wel wat uitvoeren. Er is trouwens ook maar 1 persoon in het spel tot nu toe die het spel echt snapte. Ondanks dat ik haar niet mocht. Deborah. Die had er voor kunnen kiezen zelf door te gaan en Tanya proberen te verslaan. Maar die wist dat Tanya een betere robinson is. Natuurlijk wil iedereen winnen, maar wees eerlijk. Tot nog toe verdiende alleen nicolas de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Idd Nicolas moest hem winnen nu maar hopen op Nico of Sascha als die Patrick maar niet wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Sascha móet winnen want da's een Feyenoorder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Sascha móet winnen want da's een Feyenoorder. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 wat een knuppel ben je ook he. Ik ben geen aanhanger van de belgen, maar van de robinson. En dat was Nicolas. Verreweg de beste. Sascha voert geen flikker uit man, net als bijna ieder ander die al hun krachten sparen voor de proef, en dan nog verslagen worden door mensen die wel wat uitvoeren. Er is trouwens ook maar 1 persoon in het spel tot nu toe die het spel echt snapte. Ondanks dat ik haar niet mocht. Deborah. Die had er voor kunnen kiezen zelf door te gaan en Tanya proberen te verslaan. Maar die wist dat Tanya een betere robinson is. Natuurlijk wil iedereen winnen, maar wees eerlijk. Tot nog toe verdiende alleen nicolas de titel Wel netjes blijven he. Heb zo m'n eigen favoriet. Heb het niet zo op van die uitslovertjes. Doe mij maar Sascha. Leuke, relaxte vent. Pluspunt is dat het een echte Feyenoorder is ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Bij Nicolas is het echt niet uitsloven, maar gewoon bezig zijn om de tijd te doden. Vind het echt triest dat hij eruit is gestemd. Ik bedoel hij zorgt wel zo ongeveer altijd voor he eten wat binnenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ik kijk altijd uit naar Expeditie Robinson, maar ieder jaar maken die complotten het gewoon na verloop van tijd gewoon stom. Daar moeten ze echt eens iets voor verzinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 ALleen blijkbaar was het een heel onplezierig persoon wat in mijn ogen ook gewoon belangrijk is als je met een groep ben gestrand,. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Zo meteen maar weer kijken, hopen op een mindere anticlimax dan vorige week. Nicolas was een absolute held. Nu is het te hopen dat Tanja wint, die Nederlandse acteurtjes mogen er snel mogelijk uit net als Ann. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Wel netjes blijven he. Heb zo m'n eigen favoriet. Heb het niet zo op van die uitslovertjes. Doe mij maar Sascha. Leuke, relaxte vent. Pluspunt is dat het een echte Feyenoorder is ja. :) Hekel aan het feit dat je rekent omdat hij een feyenoorder is.. En zal idd netjes blijven. In dit spel is het geen uitslover geweest. Gewoon iemand die z'n energie kwijt moet net als Nico. Helaas word bij dit spel tactisch gestemd waardoor je straks een winnaar krijgt die het niet verdiend Ben het wel eens met 1990. Moet wel in de groep passen. Maar dan noem ik een Anne die er nog steeds in zit terwijl ze niks uitvoert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Anne eruit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Anne eruit _O_ Eindelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten