Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ga weg joh Nicolas eruit schande gewoon de beste van allemaal eruit ;e

Wat walg ik van die kut Patrick laat hem maar mooi weer Nick Jr presenteren kneusje.

Nu hopen dat Nico wint.

Je kan zeggen idd dat Nicolas het slecht heeft gespeeld maar daarom is het juist een baas hij kiest voor eerlijkheid in plaats van zich zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

****** die Patrick, wat een mongool zeg. Zeggen dat je zelf geen kloot uitvoert en dat je zwakker wordt en dan ff lekker de sterkste deelnemer eruit stemmen, ga je schamen man!

Hij, Lauretta en Anne er zo snel mogelijk uit en dan kan het misschien weer een fijn programma worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Nicolas eruit:D. Mooi complotje van de Nederlanders.

Aanhangers van de Belgen hier. Zelf hoop ik dat Sacha wint. Hij is bawssss.

wat een knuppel ben je ook he. Ik ben geen aanhanger van de belgen, maar van de robinson. En dat was Nicolas. Verreweg de beste.

Sascha voert geen flikker uit man, net als bijna ieder ander die al hun krachten sparen voor de proef, en dan nog verslagen worden door mensen die wel wat uitvoeren.

Er is trouwens ook maar 1 persoon in het spel tot nu toe die het spel echt snapte. Ondanks dat ik haar niet mocht.

Deborah. Die had er voor kunnen kiezen zelf door te gaan en Tanya proberen te verslaan. Maar die wist dat Tanya een betere robinson is. Natuurlijk wil iedereen winnen, maar wees eerlijk. Tot nog toe verdiende alleen nicolas de titel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een knuppel ben je ook he. Ik ben geen aanhanger van de belgen, maar van de robinson. En dat was Nicolas. Verreweg de beste.

Sascha voert geen flikker uit man, net als bijna ieder ander die al hun krachten sparen voor de proef, en dan nog verslagen worden door mensen die wel wat uitvoeren.

Er is trouwens ook maar 1 persoon in het spel tot nu toe die het spel echt snapte. Ondanks dat ik haar niet mocht.

Deborah. Die had er voor kunnen kiezen zelf door te gaan en Tanya proberen te verslaan. Maar die wist dat Tanya een betere robinson is. Natuurlijk wil iedereen winnen, maar wees eerlijk. Tot nog toe verdiende alleen nicolas de titel

Wel netjes blijven he.

Heb zo m'n eigen favoriet. Heb het niet zo op van die uitslovertjes.

Doe mij maar Sascha. Leuke, relaxte vent. Pluspunt is dat het een echte Feyenoorder is ja. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel netjes blijven he.

Heb zo m'n eigen favoriet. Heb het niet zo op van die uitslovertjes.

Doe mij maar Sascha. Leuke, relaxte vent. Pluspunt is dat het een echte Feyenoorder is ja. :)

Hekel aan het feit dat je rekent omdat hij een feyenoorder is..

En zal idd netjes blijven.

In dit spel is het geen uitslover geweest. Gewoon iemand die z'n energie kwijt moet net als Nico.

Helaas word bij dit spel tactisch gestemd waardoor je straks een winnaar krijgt die het niet verdiend

Ben het wel eens met 1990. Moet wel in de groep passen.

Maar dan noem ik een Anne die er nog steeds in zit terwijl ze niks uitvoert

Link naar opmerking
Deel via andere websites