Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

Ik vind vooral Jochem triest. Om je maatje, want dat was Esther toch wel zo weg te stemmen. Wees dan een vent en stem op iemand die je niet mag. Ga je gevoel achterna zoals hij altijd zo stoer roept.

Niko blijf ik een goeie speler vinden. Ik zou de eerste tien minuten na zo een verlies (want ik vond die minuut echt fucking oneerlijk. Tanya kon namelijk met alle gemak van Esther winnen, heeft daarna nog 5 minuten kunnen rusten en Niko moest twee keer volle bak. Dus wist van te voren al dat die minuut niet haalbaar waren.) ook echt kwaad zijn. Daarna relativeerde hij het wel goed. Want Tanja was gister wel sterk. Ze speeld het slim. En natuurlijk wil ze een B finale. Want anders wint ze nooit. Ik vind Patrick ook echt onwijs sterk. Hij verloor gister doordat hij op het einde struikelde. Jammer.

Sascha vind ik nog steeds een mafkees. Had gister veel en veel meer van hem verwacht.

Ben wel benieuwd naar volgende week.

Wat een gedoe met die A-finale, B-finale. :cab: Snap trouwens niet dat mensen Tanja beschouwen als de zwakste van deze overblijvers. In België staat ze bekend als degene die alles kan.

Was ook wel wat teleurgesteld in Niko's reactie vlak na de proef. Maar goed, zullen we dat maar afschuiven op het heetst van de strijd.

Volgende die eruit vliegt is Jochem denk ik. Maar ik hoop dat het Patrick is.

Ik vind haar zeker niet de zwakste. In tegendeel. Samen met Niko de sterkste twee.

Alleen praten we over een B finale omdat Tanja met de zwaksten naar de finale wil zodat ze de meeste kans heeft.

Opzich niet gek, maar tegelijk is dan de essentie van het spel ook weg ;)

Sascha denk ik ook.

Alleen als Tanja en niko hun munten mogen gebruiken.

Daar hebben ze hierna namelijk niks aan.

Als ze de munten niet mogen gebruiken. (zou niet weten waarom)

Dan zie ik niko wel vertrekken.

Naja hopen op het beste dus Sascha er uit.

Die anderen zijn gewoon beter imo

Dan ga ik hier niet meer kijken, trieste zak ben je als je hier de winnaar gaat posten bah bah.

Ja precies! Naja ik geloof het pas als ik het gezien heb dus vind het kijken even spannend! Als het uitgelekt is zal die persoon ook een grote boete ontvangen