MD. Gepost November 9, 2011 Share Gepost November 9, 2011 Ik hoorde gister trouwens dat dat nog helemaal niet bekend is wie er gewonnen heeft. Â De week voor de laatste uitzending word dat pas bekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hixxo Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Hoezo zouden de belgen dat al verklappen dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Lekker spannend.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neymar Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Beter gaat vandaag die Patrick eruit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans. Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Jammer dat Esther eruit is. Sterke kandidate. Niko heeft voor mij echt afgedaan na deze uitzending. Hopelijk gaat die er snel uit. Zie het alleen niet gauw gebeuren gezien zijn 3 munten :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Hoop nog steeds dat Patrick of Sascha wint. Ben sowieso niet zo weg van Tanja en Niko. Jochem ziet echt weirdo uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remkoo Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Niko _O_ Hoop echt dat hij wint, mooi hoe die speelt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint, ik heb geen uitgesproken favoriet meer. Vind het trouwens niet erg dat Esther eruit ligt, die mocht ik niet zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Even terug kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost November 10, 2011 Share Gepost November 10, 2011 Tanya en Jochem zijn wel triest zeg. Sascha is ook weer 'normaal' aan t doen. Dus laat hem of Niko het winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost November 11, 2011 Share Gepost November 11, 2011 Ik vind vooral Jochem triest. Om je maatje, want dat was Esther toch wel zo weg te stemmen. Wees dan een vent en stem op iemand die je niet mag. Ga je gevoel achterna zoals hij altijd zo stoer roept. Â Niko blijf ik een goeie speler vinden. Ik zou de eerste tien minuten na zo een verlies (want ik vond die minuut echt fucking oneerlijk. Tanya kon namelijk met alle gemak van Esther winnen, heeft daarna nog 5 minuten kunnen rusten en Niko moest twee keer volle bak. Dus wist van te voren al dat die minuut niet haalbaar waren.) ook echt kwaad zijn. Daarna relativeerde hij het wel goed. Want Tanja was gister wel sterk. Ze speeld het slim. En natuurlijk wil ze een B finale. Want anders wint ze nooit. Ik vind Patrick ook echt onwijs sterk. Hij verloor gister doordat hij op het einde struikelde. Jammer. Â Sascha vind ik nog steeds een mafkees. Had gister veel en veel meer van hem verwacht. Â Ben wel benieuwd naar volgende week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Gepost November 13, 2011 Share Gepost November 13, 2011 Heb perongeluk de winnaar al gezien op de vorige pagina...:cab: Is de lol er al gauw af. Â Vind Sascha op dit moment de symphatiekste, gevolgd door Patrick en Niko. Â Heb helemaal niks met die Tanja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost November 14, 2011 Share Gepost November 14, 2011 Wat een gedoe met die A-finale, B-finale. :cab: Snap trouwens niet dat mensen Tanja beschouwen als de zwakste van deze overblijvers. In België staat ze bekend als degene die alles kan.  Was ook wel wat teleurgesteld in Niko's reactie vlak na de proef. Maar goed, zullen we dat maar afschuiven op het heetst van de strijd.  Volgende die eruit vliegt is Jochem denk ik. Maar ik hoop dat het Patrick is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost November 15, 2011 Share Gepost November 15, 2011 Ik vind haar zeker niet de zwakste. In tegendeel. Samen met Niko de sterkste twee. Â Alleen praten we over een B finale omdat Tanja met de zwaksten naar de finale wil zodat ze de meeste kans heeft. Opzich niet gek, maar tegelijk is dan de essentie van het spel ook weg ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Heerlijk. Niko sowieso naar de finale. Nice:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordy Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Echt een beest die Niko ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Sowieso verdiend, hij speelt al de spellen ontzettend goed. Van mij mag hij winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Van mij ook. Vind hem samen met tanja en partick het sterkste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Jochem eruit dus, was te verwachten. Volgende week al finale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB92 Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Ik denk nog dat Sasha eruit gaat nu als er een stemming is volgende week Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Sascha denk ik ook. Â Alleen als Tanja en niko hun munten mogen gebruiken. Â Daar hebben ze hierna namelijk niks aan. Â Als ze de munten niet mogen gebruiken. (zou niet weten waarom) Dan zie ik niko wel vertrekken. Â Naja hopen op het beste dus Sascha er uit. Die anderen zijn gewoon beter imo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Hoe vies :-D. Maarja Esther werd ook genaaid door Jochem, dus boontje komt om zijn loontje  Niko for president. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Wel jammer dat de winnaar al geplaatst is hier door Miz. Maakt het kijken toch wel minder spannend.. Wel goed gespeeld door Niko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordy Gepost November 17, 2011 Share Gepost November 17, 2011 Dan ga ik hier niet meer kijken, trieste zak ben je als je hier de winnaar gaat posten bah bah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost November 18, 2011 Share Gepost November 18, 2011 Dan ga ik hier niet meer kijken, trieste zak ben je als je hier de winnaar gaat posten bah bah. Â Ja precies! Naja ik geloof het pas als ik het gezien heb dus vind het kijken even spannend! Als het uitgelekt is zal die persoon ook een grote boete ontvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts