bril_idioot Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Extras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik volg echt te weinig series om je te adviseren. Ik kijk en neem de adviezen van anderen graag in me op. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik ga binnenkort zelf met Arrested Development beginnen. 30 Rock is denk ik ook wel wat voor jou, scherp geschreven humor. Happy Endings is wel lekker voor tussendoor, Community is ook wel aardig (en heeft Allison Brie dus ik denk dat je die al kent) en misschien ligt It's Always Sunny In Philadelphia jou ook wel, heeft ergens wel wat weg van The League (elkaar bashen e.d.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Net The Office helemaal gezien, is Parks & Rec een aanrader om nu te volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 JAAAAAAAAAA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Iemand ervaringen met Sons of Anarchy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Iemand ervaringen met Sons of Anarchy? Ja zeker. Eerste 4 seizoenen gezien en de zeker de eerste 3 zijn erg sterk. Inmiddels is ook 5 lang en breed uitgezonden maar daar moet ik nog aan beginnen. Op einde van seizoen 4 na , is seizoen 4 ook best goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Iemand nog een sterke comedietip? Ik hou van the Office US, Parks & Rec, The League, Modern Family.. nou ja jullie weten het wel. Geen lachbandcomedie dus. [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION];, [MENTION=5507]Trecka[/MENTION]; [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Green Wing. OJxIK5WunuU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik vond Nip/Tuck wel een chille serie om te volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 New Girl [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Denk dat Nick je favo personages ooit wordt dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Net The Office helemaal gezien, is Parks & Rec een aanrader om nu te volgen? Most def. Eerste seizoen is niet zo heel sterk, maar vanaf dan wordt het alleen maar beter. Iemand ervaringen met Sons of Anarchy? Yup, lekkere serie. Genoeg actie, maar de storyline biedt ook genoeg houvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Iemand ervaring met Grimm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ik volg eigenlijk alleen Castle en Revenge (ja echt, meer een wijvenserie volgens mij maar boeit me geen zak) ;c Wil eigenlijk meerdere series volgen (o.a. Arrow), maar heb nooit zin om zoveel afleveringen terug te gaan kijken. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Heel erg prettig dat sinds gisteren the Newsroom weer is begonnen, misschien toch wel mijn favoriete HBO-serie. Sowieso wel een fijne zomer dit met ook nog nieuwe seizoenen van Dexter en Suits, met daarbij de nieuwe series Graceland en Under the Dome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Tweede seizoen van The Newsroom toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 (bewerkt) Volg ik nu: The Vampire Diaries Dragon Ball Gevolgd: Commissaris Rex C.O.P.S. Bassie & Adriaan Xena Knight Rider The Fresh Prince Of Bel-Air The A-Team The Dukes of Hazzard Flodder Teenage Mutant Ninja Turtles Oppassen GTST As The World Turns Kees & Co Married With Children FC De Kampioenen Kinderen Geen Bezwaar CSI Pokémon (1e generatie) Full House Biker Mice from Mars Wil ik nog volgen: Dragon Ball Z Dragon Ball GT Dragon Ball Kai Dit is wat ik me zo kan bedenken. 15 juli 2013 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Tweede seizoen van The Newsroom toch? Klopt! Niveau was gelijk alweer vrij hoog in de eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Mooi dat het weer begonnen is. Seizoen 1 was erg sterk en ik had het gevoel dat er nog wel meer in zit, aangezien het toen al iedere aflevering beter werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Wanneer begint Californication weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Wanneer begint Californication weer? Unknown, sowieso pas 2014. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Eind januari meestal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 (bewerkt) Heb de eerste paar afleveringen van Under the Dome gezien en ik denk dat ik deze wel blijf volgen. Best onderhoudend tot nu toe. Qua kwaliteit te vergelijken met the walking dead. Verfilming van Stephen King verhaal over een stadje dat plotseling van het 1 op het andere moment is afgesloten door een onzichtbare dome / force field waar niks doorheen komt. Met Hank van Breaking Bad O ja in de hoop dat een keer iemand luistert ;-) Check deze 25 juli 2013 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 (bewerkt) Volg ik nu: Arrow Covert Affairs Game of Thrones Glee Graceland House of Cards Nikita Suits The Newsroom Under the Dome Entourage GTST Expeditie Robinson Gevolgd: Blue Mountain State Avatar: The Last Airbender Boardwalk Empire (Gestopt na 1 seizoen) Hollywood Heights New Girl (Gestopt na een paar afleveringen) Prison Break The Legend of Korra The O.C. The Wire (gestopt na 3 afleveringen) The Sopranos 27 juli 2013 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBouwer Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Gevolgd: Doctor Who Torchwood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Hoezo ben je na 3 afleveringen gestopt met The Wire? Ik twijfel namelijk over de volgende serie die ik ga kijken, en The Wire staat op zich wel hoog op het lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten