Daanpsv10 Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Geniale TV, geweldig gewoon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Bij die flamenco les rolde ik gewoon letterlijk van de bank. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Wat is de beste aflevering tot nu toe? Die van vorige week was ook baas, dat ze met hun eigen kraampje op de markt stonden. Dat bordje ook bij die pruimen; "Natte pruimen, 1 kilo.' Geniaal. Die van vandaag vond ik wat minder, al was dat doorgeven wel weer baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Die jongen met dat zwarte haar bij die bussen heeft dus gewoon letterlijk een trollface. :-D Zoek de verschillen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Tegen die andere reisleidster; "Wat doe je met iemand die overal een antwoord op heeft?" :-DZo geniaal dat ze daar serieus op in ging :mrgy: Je zag haar collega ook zich in houden om niet stuk te gaan:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 die collega (die je op de foto ziet) heb ik vorig jaar nog een tijdje mee gelopen haha. keek wel ff raar op toen ze in beeld kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Laatste aflevering me dood gelachen. Briljant, beste aflevering imo van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Deleted scenes, holy fuck. Ik lag dubbel. Wat een humor hebben die twee. Alleen al om het stukje Rits Sissing, Frits Missing, Frits Pissing. Geniaal. Deze aflevering had ik overigens nog nooit gezien. [YOUTUBE]gv6_2QahSMo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha, koffie met alles erin :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Is dat UPC? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha echt een geniale serie, dat filmpje heb ik destijds al gezien, echt dubbelliggen met die liedjes van 'the world' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 "Heal the world" :D Dit is volgens mij trouwens onderdeel van de inzamelingsactie van BNN, toen hebben ze ook zoiets gedaan bij Office Depot. MCGb6UIsC9Y Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 "Heal the world" :D Dit is volgens mij trouwens onderdeel van de inzamelingsactie van BNN, toen hebben ze ook zoiets gedaan bij Office Depot. MCGb6UIsC9Y Was met Serious Request van 3FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Dat bedoel ik ja. Kon niet op de naam komen en had geen zin het op te zoeken. ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ik heb de laatste uitzending even terug gekeken, haha echt geniaal. Constant iedereen lopen zieken. Grappig filmpje ook van de deleted scenes, stukgaan om het magische zoutvaatje :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Zondag zijn ze weer terug! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Heerlijk he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Geweldige aflevering :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Shit heb het helemaal gemist, vlug terugkijken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Wat een sjonnies die car tuners zeg :-D en bij dat bloemschikken: "ja wat vind je mis aan dit bloemstuk?" Die vrouw allemaal dingen opnoemen. "Ja dit is jou bloemstuk, ik had ze omgewisseld" :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Dat was wel het mooiste inderdaad. Mooi dat ze terug zijn.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 "ramon heeft vals gespeeld, ik wil dat je hem schorst" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Gouden tv weer. :-D - - - Updated - - - Gouden tv weer. :-D "Wel geel" "Ja, dat past wel goed bij je tanden." :mgry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Ja lachen dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Echt mijn lievelingsprogramma dat op dit moment op tv is. Echt elke uitzendig is geniaal:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten