Journey Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Wat een aflevering was dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Lekkere EP inderdaad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Wow. Wat een aflevering, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Een van de beste afleveringen ooit imo. Fantastische battle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 De laatste 10-15 minuten van deze aflevering zeg, pfoiiiiiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Die battle was inderdaad wel echt sick. Mag alleen wel hopen dat [tekst]Dany niet al het voedsel heeft afgefikt.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) Ik mag vooral hopen dat [tekst]Jaime dood is. Vond het eerst heel stom dat 'ie nog gered werd (ik gooide mijn handen uit wanhoop/ongeloof maar in de lucht, het zou serieus dom zijn), maar als dit zijn dood zou betekenen, vind ik dat wel een nog betere manier dan door het vuur gedood worden[/tekst]. Verder wel een goede aflevering inderdaad. Vond het moment met [tekst]Arya, Brandon en Sansa[/tekst] sterk: die rust, dat stukje onderhuidse spanning. Heerlijk. Dat heb ik wel gemist. 8 augustus 2017 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik denk eigenlijk niet dat [tekst]Jaime dood is. Die zal de volgende aflevering wel uit het water gevist worden (of zijn harnas uit te krijgen en zelf omhoog te zwemmen) en krijgsgevangene worden van Dany. Dan zijn de kaarten namelijk weer enigszins gelijk verdeeld tussen Dany en Cersei.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) .... Kon niet spoileren op mobiel 8 augustus 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Dat verwacht ik ook. Misschien dat [tekst]Tyrion nu hem helpt met ontsnappen[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik vond wel mooi die blik van [tekst]Arya[/tekst] naar [tekst]Littlefinger[/tekst]. Hij kreeg toch wel schijt heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Echt genieten deze aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Heerlijke ep zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik kijk echt uit naar de aflevering van volgende week: [tekst]Tormund, The Hound, Jorah, Jon, Gendry, Beric en Thoros[/tekst]. Wat een heerlijk groepje is dat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 [spoiler=EP5]Aardige aflevering. Volgende week gaat het los lijkt me. Sowieso duurt EP6 al langer (+ 1 na laatste aflevering van het seizoen), en het lijkt me dat het dreamteam veelvuldig in actie gaat komen achter the Wall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 (bewerkt) Weet iemand waarom Ser Davos plots Gendry zonodig moest meepakken, behalve dan zodat het leuk dramatisch kan zijn dat hij de BwoB tegenkomt? 14 augustus 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 Weet iemand waarom Ser Davos plots Gendry zonodig moest meepakken, behalve dan zodat het leuk dramatisch kan zijn dat hij de BwoB tegenkomt? [spoiler=1]Ik denk gewoon fanservice, zodat die ''loose end'' opgerold kan worden en omdat ze het leuk vonden om Gendry met z'n hamer aan het dreamteam toe te voegen [spoiler=2]Jon Targaryen :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 Lekkere episode inderdaad. Benieuwd naar volgende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 Toffe ep, ook qua verhaal goed opgeschoten. En wel een heerlijk clubje dat nu beyond the wall is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 [spoiler=EP5]Aardige aflevering. Volgende week gaat het los lijkt me. Sowieso duurt EP6 al langer (+ 1 na laatste aflevering van het seizoen), en het lijkt me dat het dreamteam veelvuldig in actie gaat komen achter the Wall Ik vraag me af in hoeverre dat breed wordt uitgemeten in beeld, het tempo ligt zo absurd hoog ineens dat de serie voor mij wel enigszins z'n charme verliest als ik eerlijk ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Ik maakte me trouwens wel een beetje zorgen om Dragonstone. Aan de [tekst]blik van Dany te zien was dat niet lang meer een eiland geweest als Jon daar nog veel langer was gebleven. Die stond zo hard te soppen dat de boel daar binnen de kortste keren onder water had gestaan.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Haha ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Ik vraag me af in hoeverre dat breed wordt uitgemeten in beeld, het tempo ligt zo absurd hoog ineens dat de serie voor mij wel enigszins z'n charme verliest als ik eerlijk ben. Ja vind ik ook. De ontmoetingen van o.a [tekst]Tyrion/Jaime, Tyrion/Bronn, Dany/Jorah, Jon/Jorah[/tekst] had zoveel meer mee gedaan kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ik heb de gelekte episode gekeken. Ik adviseer jullie dat ook te doen. Moet je zo lang wachten op de laatste:nee:. Kijk hem lekker maandag op het gemakje in hd. Maar aan je comment te zien zal hij wel heel gruwelijk zijn dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ik heb hem ook gezien ja. Kon niet wachten :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten