Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ik mag vooral hopen dat [tekst]Jaime dood is. Vond het eerst heel stom dat 'ie nog gered werd (ik gooide mijn handen uit wanhoop/ongeloof maar in de lucht, het zou serieus dom zijn), maar als dit zijn dood zou betekenen, vind ik dat wel een nog betere manier dan door het vuur gedood worden[/tekst].

Verder wel een goede aflevering inderdaad. Vond het moment met [tekst]Arya, Brandon en Sansa[/tekst] sterk: die rust, dat stukje onderhuidse spanning. Heerlijk. Dat heb ik wel gemist.

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand waarom Ser Davos plots Gendry zonodig moest meepakken, behalve dan zodat het leuk dramatisch kan zijn dat hij de BwoB tegenkomt?

[spoiler=1]Ik denk gewoon fanservice, zodat die ''loose end'' opgerold kan worden en omdat ze het leuk vonden om Gendry met z'n hamer aan het dreamteam toe te voegen

[spoiler=2]Jon Targaryen :naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=EP5]Aardige aflevering.

Volgende week gaat het los lijkt me. Sowieso duurt EP6 al langer (+ 1 na laatste aflevering van het seizoen), en het lijkt me dat het dreamteam veelvuldig in actie gaat komen achter the Wall

Ik vraag me af in hoeverre dat breed wordt uitgemeten in beeld, het tempo ligt zo absurd hoog ineens dat de serie voor mij wel enigszins z'n charme verliest als ik eerlijk ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af in hoeverre dat breed wordt uitgemeten in beeld, het tempo ligt zo absurd hoog ineens dat de serie voor mij wel enigszins z'n charme verliest als ik eerlijk ben.

Ja vind ik ook. De ontmoetingen van o.a [tekst]Tyrion/Jaime, Tyrion/Bronn, Dany/Jorah, Jon/Jorah[/tekst] had zoveel meer mee gedaan kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites