Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Ja dacht ik ook al...Maar wie is die baby dan?

[spoiler=Lyanna]Lyanna is de zus van Ned. Zij had een verhouding met Rhaegar, zoon van The Mad King (Aerys) en broer van Viserys en Daenerys. Ik geloof dat de oorlog is uitgebroken doordat Rhaegar en Lyanna een verhouding hadden terwijl Robert Baratheon verliefd was op Lyanna. Het kind wat zij samen hebben (de baby die je in de laatste aflevering ziet) is Jon Snow (Jon Targeryen dus eigenlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Lyanna]Lyanna is de zus van Ned. Zij had een verhouding met Rhaegar, zoon van The Mad King (Aerys) en broer van Viserys en Daenerys. Ik geloof dat de oorlog is uitgebroken doordat Rhaegar en Lyanna een verhouding hadden terwijl Robert Baratheon verliefd was op Lyanna. Het kind wat zij samen hebben (de baby die je in de laatste aflevering ziet) is Jon Snow (Jon Targeryen dus eigenlijk).

[spoiler=]Dit verklaart wel de 'Robert can't find out'. Toen dacht ik even dat Robert de pa was van onze Jon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=16195]Beppu[/MENTION];

Thnx!! :) Alleen [spoiler=Aegon of Rhaegar]Aegon was toch de madking die door Jaime in de rug werd neergestoken? En Rhaegar zijn zoon ging weg met Lyanna?

[spoiler=Targaryens]

Aerys was de Mad King, die door Jaime werd gedood.

Rhaegar was de zoon van Aerys. Viserys en Dany waren de andere twee kinderen van Aerys.

Rhaegar had twee kinderen met zijn vrouw Elia Martell (zus van Oberyn), Aegon en Rhaenys. Die twee kinderen zijn samen met Elia door de Mountain vermoord.

Rhaegar zelf had een verhouding met Lyanna. Jon is de zoon van Lyanna en Rhaegar, en daarmee is de Mad King zijn opa, en Dany zijn nichtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Targaryens]

Rhaegar was de zoon van Aerys. Viserys en Dany waren de andere twee kinderen van Aerys.

Rhaegar had twee kinderen met zijn vrouw Elia Martell (zus van Oberyn), Aegon en Rhaenys. Die twee kinderen zijn samen met Elia door de Mountain vermoord.

Rhaegar zelf had een verhouding met Lyanna. Jon is de zoon van Lyanna en Rhaegar, en daarmee is de Mad King zijn opa, en Dany zijn nichtje.

Dank (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Targaryens]

[spoiler=.]Dany is z'n tante toch? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aegon is toch ook de eerste Targaryen die zich in Westeros vestigde? Aegon The Conqueror. Meen gelezen te hebben dat hij de grootste draak uit de geschiedenis als huisdiertje had en daarmee Harrenhal veroverde en later King's Landing bouwde of iets dergelijks. Dit was dan wel al iets van 300 jaar voor de huidige gebeurtenissen.

Wat is het toch een doodzieke wereld hè, zo gedetailleerd ook:D ongekend. Ben vorig jaar blijven steken in boek 3, denk dat ik daar van de zomer toch weer aan ga beginnen;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aegon is toch ook de eerste Targaryen die zich in Westeros vestigde? Aegon The Conqueror. Meen gelezen te hebben dat hij de grootste draak uit de geschiedenis als huisdiertje had en daarmee Harrenhal veroverde en later King's Landing bouwde of iets dergelijks. Dit was dan wel al iets van 300 jaar voor de huidige gebeurtenissen.

Wat is het toch een doodzieke wereld hè, zo gedetailleerd ook:D ongekend. Ben vorig jaar blijven steken in boek 3, denk dat ik daar van de zomer toch weer aan ga beginnen;c.

Ik geloof dat de mad king Aegon de 4e was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=draakje Aegon]

balerion_the_black_dread_by_lindseyburcar-d7kacvo.png

Pittig groot ja.

En zoveel details ja. Als ik eens op de boeken wiki kijk (die extreem uitgebreid is), de hele geschiedenis van elk huis en alle oorlogen en alles is uitgedacht. Zo ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat de mad king Aegon de 4e was

Mad king is Aerys toch?

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; ja echt vet hè. Heb ook wel eens op een regenachtige middag op bed met het laptopje echt lappen teksten liggen lezen over bepaalde personages, huizen, oorlogen etc. Zelfs over de kleinste en meest nietszeggende dingen is zo erg over nagedacht en is zo veel informatie over, echt absurd.

Toch maar weer even het derde boek opengeslagen voor de voetbal en even een paar hoofdstukjes gelezen;c.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites