Jump to content

Game of Thrones

Niels

Recommended Posts

Ik weet nog niet zo goed wat ik van het einde moet vinden. Aan de ene kant [tekst]is het supervet dat Dany nu een enorm leger van Dothraki onder haar hoede heeft. Aan de andere kant voelt het (voornamelijk door hoe snel dit lijntje verloopt) een beetje als een deus ex machina. Het komt net iets te goed uit dat Dany op deze manier (en zo snel!) een machtig leger achter zich weet te scharen om zo alle sores in Slaver's Bay te kunnen oplossen. Hoop dat dit verhaallijntje op z'n minst nog een staartje gaat krijgen (hoe gaat Dany 'The Horde' voeden en tevreden houden bijvoorbeeld?).[/tekst] Ben in ieder geval benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen.

[spoiler=Uitleg aub]Hij was toch in het verleden aan het kijken? Of liet ie het op dat moment gebeuren? Snap ff niks van dat stuk, keek half

[spoiler=.]Tijdens zijn visie in het verleden hoorde hij Meera vanuit het heden roepen dat ze Hodor nodig hadden. Dus hij wargt in Hodor tijdens zijn visie. Ik denk dat dat voor een soort connectie tussen Hodor uit de visie en Hodor in het heden zorgde.

Maar ik snap het zelf ook niet volledig. Bran zorgt er voor dat Hodor niet meer kan praten, lang voor dat Bran zelf geboren is.

Aparte ep, maar wel tof einde, geen moment gedacht dat

[spoiler=hold the door]Hodor ''Hold the door'' zou betekenen.

Verder vraag ik me nog iets af, Dany heeft die twee draken in een kelder in Mereen aan de ketting gelegd. Hebben die draken nu niet een pest hekel aan haar? Ze heeft ze sinds ze die draken aan de ketting heeft gelegd er niet meer naar om gekeken. Ik vraag me af of ze dan wel volledig aan haar kant zullen staan straks.

Aparte ep, maar wel tof einde, geen moment gedacht dat

[spoiler=hold the door]Hodor ''Hold the door'' zou betekenen.

Verder vraag ik me nog iets af, Dany heeft die twee draken in een kelder in Mereen aan de ketting gelegd. Hebben die draken nu niet een pest hekel aan haar? Ze heeft ze sinds ze die draken aan de ketting heeft gelegd er niet meer naar om gekeken. Ik vraag me af of ze dan wel volledig aan haar kant zullen staan straks.

[spoiler=Draken]Tyiron heeft ze 2 episodes geleden losgelaten toch?