Mansveld Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Vond Dumic toen bij NEC heel goed, maar later niet waargemaakt bij Utrecht blijkbaar. Geen kritiek op wat er nu gebeurt? Iconen als Beugelsdijk en Immers die weg gaan omdat ze zich niet gewenst voelen en ook gratis vertrekken? @Rossi Tja iconen, in dat opzicht jammer maar goed.. Beide mis je niets aan. Was al een fout om met hen te verlengen en zeker voor het salaris wat ze opstreken. Immers kon t niet meer belopen en dan moet je helaas af en toe (harde) maatregelen nemen. Had het mooi geweest als hij (uit zichzelf) gestopt was en instroomde als jeugdtrainer in de opleiding, maar begrijp het wel dat hij nog wil voetballen Beugelsdijk heeft nooit echt het niveau gehad om stappen te maken qua club. Voor hij naar Duitsland ging was hij nog wel van waarde maar zat al aan zijn plafond. Sinds zijn terugkomst echt ronduit zwak en veel minpunten werden verbloemd door oa Kanon. Drukte te zwaar op de begrotong voor zijn kwaliteiten en wens hem alle succes bij Sparta. Hoop dat Bakker ook nog vertrekt. Het is niet duidelijk of ze nog een extra spits willen, anders mag Kramer wel blijven. Falkenburg zie ik qua druk op het salarishuis ook nog graag vertrekken. Met een vertrek van Meijers zou ik ook niet veel problemen hebben, al mag hij best blijven als backup op de linkervleugel/middenveld. Verwacht nog wel minimaal een cv, linksback en buitenspeler willen ze 433 gaan spelen. Voor 442 zie ik graag een spits erbij komen ipv Kramer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 november 2020 Share Geplaatst 7 november 2020 Exit Rankovic, meldt FOX. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Hebben daar ook gewoon een selectie waarmee je kán degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Het rommelt al jaren bij ADO en dat is best wel zonde, want deze club moet toch zeker hoger kunnen staan. Vooral als je ziet wat de achterban is daar. Grote stad met veel inwoners en volgens mij toch veel potentiele sponsoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Op 8-11-2020 om 11:17 zei delichris: Het rommelt al jaren bij ADO en dat is best wel zonde, want deze club moet toch zeker hoger kunnen staan. Vooral als je ziet wat de achterban is daar. Grote stad met veel inwoners en volgens mij toch veel potentiele sponsoren. Er wordt nu puinzooi opgeruimd van de recente jaren. En dat is nogal wat. Dan neem je ook nog eens de verkeerde gok met de trainer, die graag heult (overlegt etc) met de concurrent. Had die man er al eerder uitgegooid. Een nog groter tactisch onbenul dan Fons was en dat is best knap. Continu wijzigingen in de basis elf, in de formatie, een kansloos wisselbeleid. Danny Bakker 2.0 onekndig krediet geven terwijl die alleen maar balverlies leidt. En betreft de achterban, het grootste gedeelte is voor Ajax of Feyenoord wat in onze stad/regio woont. Dat heeft alles te maken met status en succes (in het verleden en heden). Veel wijzen nog steeds naar de slechte naam van ADO uit de jaren 80/90, onzin reden natuurlijk. Zo lang sportief succes uitblijft zullen de grote sponsoren sowieso niet happen en het (succes)publiek al helemaal niet. Op voorhand was het duidelijk dat het een lastig seizoen zou worden. Maar dat ze als elf onnozelen op het veld zouden staan had ik niet verwacht. Echter best logisch met zo'n slappe zakkenwasser als trainer waar zogenaamd de hele selectie achter stond. Kraay had het juist dat er onrust achter de schermen was, maar volgens echte insiders was het overgrote merendeel , zo niet iedereen, van de selectie klaar met deze man. Zonde, in het verleden veel betekend voor de club maar als trainer nog niet rijp genoeg als hoofdtrainer. Nu Ruud Brood, dat wordt ook nog wat.. Blijf nog steeds van mening dat met dit spelersmateriaal, in vergelijking met de concurrentie, handhaving gehaald MOET worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Op 14-11-2020 om 13:50 zei Rossi: Blijf nog steeds van mening dat met dit spelersmateriaal, in vergelijking met de concurrentie, handhaving gehaald MOET worden. Wie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 15 minuten geleden zei Chiemel: Wie dan? Wat wie dan? Als je eerst al eens was begonnen met niet elke wedstrijd vijf a zes wijzigingen door te voeren, maar te bouwen aan een elftal met automatismen en een doel. Een elftal waarin niet elf aparte wedstrijden gespeeld worden. Dan komen het vertrouwen en de punten vanzelf. Maar als jij 4 maanden traint onder een mentasl uiterst zwak persoon die niet voor rede vatbaar is ga je dat steeds meer overnemen en geloven in je eigen onkunde. Sittard, Emmen, VVV, RkC zijn sowieso al niet (aantoonbaar) beter. En in een normale flow ipv deze neerwaartse spiraal hoef je ook voor Zwolle, Heracles en zelfs dit Sparta niet bang te zijn. Hoop dat Brood volgende week met dezelfde elf aantreee. Breng maar vastigheid en structuur in het team. Zo niet misschien wat contracten ontbinden van bepaalde spelers. Geluklig zijn er nog veel wedstrijden te spelen en met iedereen dezelfde kant op en zoals eerder geschrveen meer structuur/idee in het elftal ontlopen we de onderste drie plaatsen. Over 4 weken nog even 13-0 verliezen daarna de knop om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Welke spelers goed genoeg zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Op 22-11-2020 om 19:45 zei Chiemel: Welke spelers goed genoeg zijn Zal het korter houden, welke niet: Koopmans Del Fabro Faye Catic Arweiler De rest heeft (in normale doen) de potentie en/of kwaliteiten, waar een enkeling (Rigo?!?) misschien toch net niet kan aanhaken. Hopelijk kan Ruud er Brood van maken. De grootste problemen zitten toch in de koppies. Dat zie je ook met goals. Maakt niet uit of het een voor-of tege doelpunt is, de concentratie in de minuten erna is onthutsend zwak. Dit moet echt gaan veranderen maar dat gaat niet als je constant je halve elftal omgooit. Ik hoop wel dat volgende week de paspop uit de fanshop op goal staat. 23 november 2020 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Rigo was zo fucking goed in de jeugd, maar het is geen vechter. Dus tenzij dat er toch ineens in komt zie ik het hem niet redden bij ADO of welke degradatie club dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Die Del Fabro is wel erg slecht he. Hoe doet Morrison het, en nog geluiden over Kishna? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 5 uur geleden zei Erwin.: Rigo was zo fucking goed in de jeugd, maar het is geen vechter. Dus tenzij dat er toch ineens in komt zie ik het hem niet redden bij ADO of welke degradatie club dan ook. Hij kan wel voetballen maar loopt er verloren bij, zit weinig pit in en geen behoefte om een stap extra te zetten. Nu is het Danny Bakker 2.0 en dat hebben we echt niet nodig. 3 uur geleden zei cimbomcu: Die Del Fabro is wel erg slecht he. Hoe doet Morrison het, en nog geluiden over Kishna? Wij hebben denk de enige Italiaanse verdediger die niet kan verdedigen. Deze overeenkomst moet je zo snel mogelijk ontbinden. Dan zie ik liever Mulder die foutjes maken en er van leren. Kishna is een lastig verhaal. Veel verschillende berichten en zelf denk ik pas na de winterstop, als hij uberhaupt nog gaat spelen. Ik weet niet wat ik van Morrison moet vinden, doet zijn ding maar hij heeft ook te maken met het feit dat iedereen zijn eigen wedstrijd speelt. Is ook (nog) niet het type dat het team op sleeptouw neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 (bewerkt) https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380493 Toevallig deze post van VZ over hem vandaag. 24 november 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 Op 24-11-2020 om 10:37 zei cimbomcu: Die Del Fabro is wel erg slecht he. Hoe doet Morrison het, en nog geluiden over Kishna? Kishna zit morgen bij de selectie... Lijkt me niet heel erg slim en vooral geforceerd, wat ik hoorde was dat hij tot de winterstop eigenlijk geen minuten zou maken. Goed, we gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 november 2020 Share Geplaatst 28 november 2020 Toch Kishna, erg snel in mijn ogen. Hopen dat ie echt fit is en niet volgende week weer op de tribune zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Op 24-11-2020 om 21:22 zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=380493 Toevallig deze post van VZ over hem vandaag. Dat helpt zo'n jongen natuurlijk, zijn telefoon kapot gooien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Vandaag gesprek tussen de club en Janmaat. Een extra back kunnen we goed gebruiken want van ewijk is nog nog niet klaar een heel seizoen als basisklant te functioneren. Plus er komt een schat aan ervaring binnen en ook zijn we hopelijk verlost van Ratiu als back. Geen verkeerde speler maar zie in hem meer een rechteraanvaller/middenvelder. Kan wel voetballen maar totaal niet verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Was weer een heerlijke wedstrijd. Hoop dat in januari Faye en Del Fabro worden teruggestuurd en ook Rigo ons verlaten. Volgens Hamdi is degradatie niet erg, prima, maar dan wel met eigen spelers en niet deze gehuurde kneuzen. Jonathan Mulder of Amofa lekker op linksback gooien, Michel Mulder op de plek van Del Fabro zolang Bijen eruit ligt en meer gebruik gaan maken van jongens als Steijn en Rieder. Je wil waarde creëren dat doe je niet door kansloze huurlingen op te stellen. En een nieuwe keeper is ook niet verkeerd of de kans geven aan Schoonderwalt/Wentges. In ieder geval een keeper die zijn verdediging neerzet en niet dat levend standbeeld Koopmans die niet coacht en duikt. Ronduit kansloze wissels ook weer vandaag wat al begon met De Boer eruit halen voor Bilal. Hopelijk maakt UVS wat geld vrij en wordt dit besteed aan Eredivisiewaardige spelers en geen legioen huurlingen of types als Bogle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 (bewerkt) Kwam wel weer goed over vond ik Hamdi bij Joep. Snap ook wel wat hij over dat degraderen zegt, als je al jarenlang aanmoddert zoals een HSV toen, of een Schalke nu of ADO dan kun je soms als je degradeert beter een nieuwe start maken. 25 december 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 11 uur geleden zei cimbomcu: Kwam wel weer goed over vond ik Hamdi bij Joep. Snap ook wel wat hij over dat degraderen zegt, als je al jarenlang aanmoddert zoals een HSV toen, of een Schalke nu of ADO dan kun je soms als je degradeert beter een nieuwe start maken. Maar waarom zou je wachten tot je degradeert om die nieuwe start te maken? Maak die dan gewoon nu. Is geen enkele reden om dat niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 6 minuten geleden zei Hwb: Maar waarom zou je wachten tot je degradeert om die nieuwe start te maken? Maak die dan gewoon nu. Is geen enkele reden om dat niet te doen. Volgens mij hebben ze dat al gedaan, alleen kijkt de buitenwereld natuurlijk puur naar hoe de resultaten zijn en die zijn niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Eerst zeg je dat je de opmerkingen over degraderen snapt, omdat je na degradatie een nieuwe start kunt maken en nu zeg je dat ze dat al gedaan hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 23 minuten geleden zei Hwb: Maar waarom zou je wachten tot je degradeert om die nieuwe start te maken? Maak die dan gewoon nu. Is geen enkele reden om dat niet te doen. Ergens is het wel logisch. Je kunt nu moeilijk allemaal Eredivisiesalarissen nog gaan uitdelen, met het risico dat je degradeert. Dat gaat een club dan niet lang volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Nieuwe start is al gemaakt. Er is bewust gekozen om al de oude meuk te lozen inclusief rotte appels op alle niveaus binnen de organisatie. Ze willen waarde creëren, wat niet gek is aangezien je een selectie had met de gemiddelde leeftijd van 29 ofzo. Wat mij stoort is dat dan falende huurspelers als Fabro, Faye en Rigo kans op kans krijgen en eentje die wel kan voetballen, Ratiu, constant misbruiken als rechtsback. Gooi deze jongens eruit, stuur ze terug. Gooi Michel Mulder of Amofa erin voor Fabro, Jonathan Mulder of Amofa voor Faye, stuur Arweilier terug, Rigo terug etc. Als je toch degradatie geen ramp vindt, ga dan meteen met jong spul spelen, laat ze wennen. Tyf die keeper eruit die er geen klote van kan. Duiken heeft die nooit van gehoord, coachen is hem ook totaal onbekend. Achterlijke boer. Gewoon degraderen en dan ligt Hamdi niet wakker. Misschien kan die het stadion ook wat meer halal maken. Het jeugdcomplex is dat al. Tosti's ham/kaas verdwijnen voor tosti kaas.. Want ham kan echt niet.. Mo, je bent directeur bij een NEDERLANDSE voetbalclub en niet ergens in een Islamitisch land. Misschien heeft ie nog ergens wat neefjes die die in de jeugd kan droppen. Dat ze er verder geen klote van kunnen maakt totaal niet uit want ome Mo regelt het wel. Mijn steun, en van veel anderen, voor Mo begint langzaam af te brokkelen. Het commentaar door velen op Jol snap ik niet, winkelen met een lege portemonnee is erg lastig zeker als je ook nog eens alleen maar lage salarissen kan betalen. Dan kom je uit bij een jeugdig elftal, waarvan je maar moet hopen dat ze zich ontwikkelen. Goed, het liefst blijven we er natuurlijk in. Maar enkel de terugkomst van Zuiverloon gaat je niet redden. Je hebt gewoon drie gerichte versterkingen nodig. Linksback, middenvelder en buitenspeler. Afhankelijk van de blessures van Bijen en Pinas misschien nog een centrale verdediger. Hier is wel geld voor nodig, maar of UVS dat geeft is de grote vraag. Veel zeuren ook over UVS (Wang en co.), maar vergeten dat zonder UVS de club allang failliet was. Elk jaar leggen zij de tekorten bij en geef ze eens ongelijk dat met het wanbeleid van de afgelopen jaren er bijna tot geen extra investeringen gedaan zijn. Eerst heb je die clown Wigt. Wigt kon erg goed geld uitgeven wat er (nog) niet was. Dure contracten voor spelers als Havenaar, Schaken, duplan, Beugelsdijk, Meijers en nog van dat soort middelmaat. Allemaal 400k+. 400k+ voor Meijers, daar had je twee Bram van Polens voor kunnen halen die beide nog een klasse beter zouden zijn. Dan komt de verlosser Manders. Manders wilde interessant doen en UVS wegwerken. MAar Manders vergat dat UVS gewoon netjes hun afspraken over betalen na kwam, alleen deden ze geen extra investeringen en dat prikkelde hem. Rechtszaak dit dat, om vervolgens met de staart tussen de benen naar de KNVB te vluchten. Dwarrel. We staan nu op een punt dat er gekozen moet worden. Investeren met geld van UVS en drie, misschien vier, directe versterkingen halen. Of alle gehuurde meuk lozen, jeugd erin, laten wennen en zeer waarschijnlijk degraderen. Op deze manier kwakkelen kan echt niet. Ze moeten ook echt blij zijn dat er geen publiek aanwezig kan zijn. We gaan het meemaken en anders staan we volgend jaar op vrijdagavond een pilsje te drinken op de Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Hwb: Eerst zeg je dat je de opmerkingen over degraderen snapt, omdat je na degradatie een nieuwe start kunt maken en nu zeg je dat ze dat al gedaan hebben? Snap je nou daadwerkelijk niet wat ik bedoel? Je kan op beleidstechnisch een nieuwe start maken en dat zie ik ook wel aan zijn verhaal. Maar als je telkens simpel verliest dan heeft de buitenwereld lak aan die nieuwe start. Dan kan je beter degraderen, doorgaan met je nieuwe beleid, jeugdspelers en ook nog eens vaker winnen. 26 december 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten