Badmuts Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) 6 minuten geleden zei 007mark: En inmiddels op de 7e plek. Gaat rap Inmiddels richting plek 5, want bij Unibet staan we inmiddels boven Zweden en Zwitserland 4 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 29-2-2024 om 12:01 zei Badmuts: Zwitserland Rap, opera en DnB Heeeeerlijk!!!! Bijzonder nummertje deze inderdaad. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Benieuwd verder wat de Joost gaat presteren, niet mijn muziek, maar als er niet teveel landen dit soort muziek inzenden kan je nog eens heel hoog eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 21 minuten geleden zei Rogier.: Bijzonder nummertje deze inderdaad. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Benieuwd verder wat de Joost gaat presteren, niet mijn muziek, maar als er niet teveel landen dit soort muziek inzenden kan je nog eens heel hoog eindigen Jammer genoeg zijn er veel dit dit hebben. Dus we staan niet echt los. Als zitten we wel nog altijd op het extremere gedeelte Kroatië is nu de favoriet in de odds met net zoiets. Zwitserland en Estland hebben ook soortgelijk nummer. Oostenrijk ook. Dat is het Kaarija effect... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Dit vind ik nou mooi. Nederland staat met officieel 1 dag online te zijn (lees: uitgebracht op 29 feb) al op plek 3 van meeste views in Februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Op 28-1-2024 om 21:27 zei 007mark: Ierland wel even luisteren/bekijken op eigen risico. Wat een act haha. Videoclip net uit. Wat een verschrikking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 uur geleden zei Badmuts: Videoclip net uit. Wat een verschrikking Duidelijk daddy issues. Daar gaan we goed op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Voor de statistiekennerds onder ons (@Badmuts); Joost Klein heeft in 11 dagen inmiddels al 10 miljoen views, bijna net zoveel als de 2 best bekeken aankondigingsvideo's vorig jaar met 11 miljoen (Zweden en Finland). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 4 uur geleden zei Rogier.: Voor de statistiekennerds onder ons (@Badmuts); Joost Klein heeft in 11 dagen inmiddels al 10 miljoen views, bijna net zoveel als de 2 best bekeken aankondigingsvideo's vorig jaar met 11 miljoen (Zweden en Finland). Ik hou dit al een tijdje nauwkeurig bij haha. Jammer genoeg komt 80% vanuit België en Nederland. Gebaseerd op Spotify-streams waar 80% uit deze 2 landen komt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Heb het nu wel over YouTube, wellicht dat dat het beeld nog verandert? Weet niet of dat ergens zichtbaar is 30 minuten geleden zei Badmuts: Ik hou dit al een tijdje nauwkeurig bij haha. Jammer genoeg komt 80% vanuit België en Nederland. Gebaseerd op Spotify-streams waar 80% uit deze 2 landen komt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart (bewerkt) 20 minuten geleden zei Rogier.: Heb het nu wel over YouTube, wellicht dat dat het beeld nog verandert? Weet niet of dat ergens zichtbaar is Lastig. Volgens mij kan je geen Youtube views per land zien. Alleen de trending per land, maar dat heb je ook met Spotify. In Litouwen en Estland staat het ook al een tijdje in de Top 50, maar dat heeft maar 20.000 streams, terwijl in Nederland over de miljoen... 13 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 5 uur geleden zei Rogier.: Voor de statistiekennerds onder ons (@Badmuts); Joost Klein heeft in 11 dagen inmiddels al 10 miljoen views, bijna net zoveel als de 2 best bekeken aankondigingsvideo's vorig jaar met 11 miljoen (Zweden en Finland). Als je echt in de statistieken wil duiken dan zou ik https://eurovisionworld.com/odds/eurovision gebruiken. Staan de ranking en odds per dag op Wil ik binnenkort ook eens een analyse van maken, gewoon omdat het kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 5 uur geleden zei Badmuts: Als je echt in de statistieken wil duiken dan zou ik https://eurovisionworld.com/odds/eurovision gebruiken. Staan de ranking en odds per dag op Wil ik binnenkort ook eens een analyse van maken, gewoon omdat het kan Tijdje mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Liedje van Israël is best wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Die live performance van Zwitserland was behoorlijk sterk. Gelijk terug te zien in de bookmakers ook. Leuk dat het naar alle waarschijnlijkheid erg spannend gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Waarom is hier nog geen paniek? We zakken bij de bookies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Extra goed moment om in te zetten dus! Zweden gaat oranje kleuren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Heb wat enkele korte beelden voorbij zien komen, maar had visueel er veel meer van verwacht en dat het meer bij de videoclip in de buurt zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Teaser van 2e repetitie en zie wel de outeo erin zetten waarin Joost zijn overleden ouders toespreekt als het ware. Mooi dat het erin zit, want dacht even dat ze uit de live performance zouden houden. Maakt het nummer en de boodschap wel af vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Op 2-5-2024 om 18:54 zei 007mark: Waarom is hier nog geen paniek? We zakken bij de bookies. Paniek waarvoor? Odds zijn hoger als we winnen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Morgen eens voorspellen welke 10 er doorgaan. Eens zien hoeveel ik er goed heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Inmiddels ook Ierland voorbij aan Nederland, waar al veel gelekt is blijkbaar. Hele optreden dus. Denk dat vandaag dan de 1e halve finale geweest is voor de vakjury. Morgen voor tv-kijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Op 3-5-2024 om 23:21 zei Chiemel: Heb wat enkele korte beelden voorbij zien komen, maar had visueel er veel meer van verwacht en dat het meer bij de videoclip in de buurt zou komen. De verwachting is dat Joost Klein in de rehearsals nog lang niet alles heeft laten zien. Ze hopen denk ik op het effect wat meerdere landen laatste jaren hebben gehad qua publiekstemmen, dat na de juryshow en eerst halve finale er een dusdanige buzz ontstaat dat het omhoog schiet. Sowieso veel wisselingen de laatste week Oostenrijk, België, Zweden dalen ineens dagelijks. Kroatïe ineens weer de grote favoriet. Vanavond de eerste halve finale. In mijn ogen wel echt de mindere halve finale. In mijn ogen maar twee top tien nummers met Kroatië en Oekraïne. Boekmakers verwachten dat Australië het niet zou halen, zou ik wel jammer vinden vind dat een stuk leuker dan bijvoorbeeld Polen en Servië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Nou, het is begonnen. De eerste viel me nog mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Haha, Ierland is echt tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Zanger van Kroatië is fan van Rammstein is ook niet te horen aan het nummer hoor Laat die maar winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten