Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei 007mark:

En inmiddels op de 7e plek. Gaat rap :D

Inmiddels richting plek 5, want bij Unibet staan we inmiddels boven Zweden en Zwitserland :)

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-2-2024 om 12:01 zei Badmuts:

Zwitserland

Rap, opera en DnB :cheer:

Heeeeerlijk!!!! 

Bijzonder nummertje deze inderdaad. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Benieuwd verder wat de Joost gaat presteren, niet mijn muziek, maar als er niet teveel landen dit soort muziek inzenden kan je nog eens heel hoog eindigen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Rogier.:

Bijzonder nummertje deze inderdaad. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Benieuwd verder wat de Joost gaat presteren, niet mijn muziek, maar als er niet teveel landen dit soort muziek inzenden kan je nog eens heel hoog eindigen  

Jammer genoeg zijn er veel dit dit hebben. Dus we staan niet echt los. Als zitten we wel nog altijd op het extremere gedeelte

Kroatië is nu de favoriet in de odds met net zoiets. Zwitserland en Estland hebben ook soortgelijk nummer. Oostenrijk ook. 

Dat is het Kaarija effect... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Voor de statistiekennerds onder ons (@Badmuts); Joost Klein heeft in 11 dagen inmiddels al 10 miljoen views, bijna net zoveel als de 2 best bekeken aankondigingsvideo's vorig jaar met 11 miljoen (Zweden en Finland).

Ik hou dit al een tijdje nauwkeurig bij haha. Jammer genoeg komt 80% vanuit België en Nederland. Gebaseerd op Spotify-streams waar 80% uit deze 2 landen komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het nu wel over YouTube, wellicht dat dat het beeld nog verandert? Weet niet of dat ergens zichtbaar is ;) 

30 minuten geleden zei Badmuts:

Ik hou dit al een tijdje nauwkeurig bij haha. Jammer genoeg komt 80% vanuit België en Nederland. Gebaseerd op Spotify-streams waar 80% uit deze 2 landen komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rogier.:

Heb het nu wel over YouTube, wellicht dat dat het beeld nog verandert? Weet niet of dat ergens zichtbaar is ;) 

Lastig. Volgens mij kan je geen Youtube views per land zien.

Alleen de trending per land, maar dat heb je ook met Spotify. In Litouwen en Estland staat het ook al een tijdje in de Top 50, maar dat heeft maar 20.000 streams, terwijl in Nederland over de miljoen...

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rogier.:

Voor de statistiekennerds onder ons (@Badmuts); Joost Klein heeft in 11 dagen inmiddels al 10 miljoen views, bijna net zoveel als de 2 best bekeken aankondigingsvideo's vorig jaar met 11 miljoen (Zweden en Finland).

Als je echt in de statistieken wil duiken dan zou ik https://eurovisionworld.com/odds/eurovision gebruiken. Staan de ranking en odds per dag op :)

Wil ik binnenkort ook eens een analyse van maken, gewoon omdat het kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teaser van 2e repetitie en zie wel de outeo erin zetten waarin Joost zijn overleden ouders toespreekt als het ware. Mooi dat het erin zit, want dacht even dat ze uit de live performance zouden houden. Maakt het nummer en de boodschap wel af vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels ook Ierland voorbij aan Nederland, waar al veel gelekt is blijkbaar. Hele optreden dus.

Denk dat vandaag dan de 1e halve finale geweest is voor de vakjury. Morgen voor tv-kijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-5-2024 om 23:21 zei Chiemel:

Heb wat enkele korte beelden voorbij zien komen, maar had visueel er veel meer van verwacht en dat het meer bij de videoclip in de buurt zou komen.

De verwachting is dat Joost Klein in de rehearsals nog lang niet alles heeft laten zien.

Ze hopen denk ik op het effect wat meerdere landen laatste jaren hebben gehad qua publiekstemmen, dat na de juryshow en eerst halve finale er een dusdanige buzz ontstaat dat het omhoog schiet.

Sowieso veel wisselingen de laatste week Oostenrijk, België, Zweden dalen ineens dagelijks. Kroatïe ineens weer de grote favoriet.

Vanavond de eerste halve finale. In mijn ogen wel echt de mindere halve finale. In mijn ogen maar twee top tien nummers met Kroatië en Oekraïne. Boekmakers verwachten dat Australië het niet zou halen, zou ik wel jammer vinden vind dat een stuk leuker dan bijvoorbeeld Polen en Servië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites