Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hattrick Topic

Satyr

Aanbevolen berichten

ik heb enkele vraagjes.

ik zit nu in VI, maar het ziet er naar uit dat promotie naar V erin zit. ik train nu op middenvelders, dus vraag ik me nu af hoe goed mijn verdedigers en spitsen moeten zijn, zodat zijn meekunnen in vijfde klasse. hoe goed moeten hun hoofdkwaliteiten zijn e.d.?

ik heb op dit moment zeer goede middenvelders die al leunen aan de 40000 TSI, maar ze zijn wel niet multi skilled, waarmee ik bedoel dat ze enkel op spelmaken uitblinken, maar ik heb ook niet meteen zin om ze te verkopen, want ze bezorgen mij wel resultaten. :)

ik kan eventueel mijn B middenvelders, die ook niet multi skilled zijn, verkopen en met de opbrengst weer zeventienjarige talentjes kopen, die wel meerder skills hebben. welke moeten dat dan zijn voor middenvelders en welke specialiteit eventueel? hoeveel gaat dat grapje mij kosten?

zijn er nog andere aspecten die ik eens moet bekijken, die belangrijk worden in hoger klassen?

mijn stadion is trouwens goed voor 23.500 supporters en op mijn balans staat ruim 2 miljoen euro. :)

bedankt alvast!

hieronder zie je mijn middenvelders.

Hattrick-Screenshot1_zps184e4e0c.png

Hattrick-Screenshot2_zpsa141b275.png

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je met dat middenveld kunt promoveren naar V, dan zit je in een hele zwakke poule. Je hebt amper passen bij je middenveld, da's wel erg jammer. Ik train ook positiespel, maar gooi er af en toe een week spelhervatting of passen tussendoor. Voor de verdediging en aanval zul je dus moeten betalen, want je kunt niet alles opleiden. Dit zijn mijn drie basisspelers achterin:

XRep0UN.png

En dit is mijn aanval:

qPF2lka.png

Passen is in principe altijd een mooie plus, ivm de vaardigheid van je tactiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom train je op spelhervatten?

ik zou mijn middenvelders dus nu kunnen trainen op passen anders?

is het mogelijk om bijvoorbeeld doe zondag op passen trainen en de woensdag op spelmaken?

Nee, dat laatste kan alleen bij de jeugd.

Ik train af en toe spelhervatten, omdat het snel gaat (elke week en anders om de week een pop) en omdat het de kans vergroot dat je scoort uit een vrije trap, corner of penalty. En anders, dat je ze niet tegen krijgt.

Je middenvelders zou ik verkopen en dan nieuwe halen met minimaal redelijk/goed passen. Dan hoef je dat niet te trainen. Je speelt VI, blijf daar lekker in, bouw een team (haal mids van 17/18 met minimaal uitstekend positiespel en redelijk/goed passen) en train ze op. Duurt wel even ja, maar dan heb je wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel 't in de zin dat ik 'n team heb en elke week elf spelers het veld in stuur. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk weinig boeit ;c Gat met teams die al 5 jaar bezig zijn is fucking groot en omdat er zo weinig divisies zijn kom je eigenlijk altijd bij teams waartegen je 0 kans hebt. Heb helemaal geen enkele zin om nu via kopen -> ontwikkelen -> verkopen steeds elke week een stukje meer geld te verdienen tot ik in staat ben te promoveren, dus ik ga gewoon kijken of 't me lukt een toptalent in de jeugd op te leiden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei PJHoutman:

Ik speel 't in de zin dat ik 'n team heb en elke week elf spelers het veld in stuur. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk weinig boeit ;c Gat met teams die al 5 jaar bezig zijn is fucking groot en omdat er zo weinig divisies zijn kom je eigenlijk altijd bij teams waartegen je 0 kans hebt. Heb helemaal geen enkele zin om nu via kopen -> ontwikkelen -> verkopen steeds elke week een stukje meer geld te verdienen tot ik in staat ben te promoveren, dus ik ga gewoon kijken of 't me lukt een toptalent in de jeugd op te leiden. 

Momenteel kijk ik eigenlijk ook totaal niet verder. Merk inderdaad dat de verschillen groot zijn bij de start.

Ben er dus qua activiteit ook niet direct heel stevig in gevlogen maar geef de kern die ik ter beschikking gekregen heb alle kansen.

15 uur geleden zei Satyr:

Ik speel het al jaren. Ik train en verkoop, het liefst eigen jeugd.

https://www84.hattrick.org/Club/?TeamID=1011447

Focus gaat bij mij waarschijnlijk richting de jeugdopleiding. Een degelijk competitieve ploeg met zoveel als mogelijk eigen jeugdspelers in het team. Alleen nog even wachten op de doorstroom dus...

Ben vooral aan het kijken hoe de tactieken werken ook. Je hebt nog wel de ratings die je kan vergelijken maar ik heb het gevoel dat er veel meer speciale formaties opgesteld worden en kan ook nog niet direct de waardeverhoudingen van de speelstijl/tactiek inschatten.

Kortom, vooral verkenningswerk momenteel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei MisterX:

Ooit een account gemaakt, maar heeft me nooit gepakt. Volgens mij waren er ook om de 8 uur weer wedstrijden en moest je dus binnen die tijd weer je opstelling regelen etc. Ook was het toen in ieder geval erg onoverzichtelijk. Misschien is dat nu aangepast. 

Volgens mij is Hattrick altijd zo geweest dat er elke week op zondagavond een wedstrijd is. Ik kan het me iig niet anders herinneren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei PJHoutman:

Volgens mij is Hattrick altijd zo geweest dat er elke week op zondagavond een wedstrijd is. Ik kan het me iig niet anders herinneren. 

Hmmm, dan heb ik iets verkeerd onthouden blijkbaar. In mijn gedachten waren er juist meerdere wedstrijden op één dag. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet heel veel meer heb gedaan dan een account aanmaken en dat was ruim 10 jaar terug. Mijn herinnering kan best verkeerd zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel het al enkele jaren. Momenteel een selectie met jeugd en aangekochte talenten. Het is binnenkort wel weer de hoogste tijd om te gaan door selecteren. Momenteel actief in de IV.  Het seizoen na de promotie uit de V verspeelde ik op de laatste dag de titel in de IV na een 2-0 voorsprong -.-.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had twee baggerduels, verlies twee keer van dezelfde club door een SE, terwijl mijn stats veel beter zijn. Kan ik fijn naar beneden kijken om degradatie te ontlopen.

111.png.223e0a63ab01f7f960ef41f9b5b5308d.png

Hij scoort uit een vrije trap. In de vorige wedstrijd uit een corner. Verlies 2x met 1-0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier ooit wel eens naar gekeken, maar ik vond het toen maar een onoverzichtelijke zooi. Ook waren er wat mij betreft veel en veel te veel opties als beginner, waardoor ik geen idee had wat ik zou moeten doen. Ik kreeg ook nog wel eens mailtjes of ik terug wilde komen, maar uiteindelijk heb ik me daar voor uitgeschreven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites