Aaron21 Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) ik heb enkele vraagjes. ik zit nu in VI, maar het ziet er naar uit dat promotie naar V erin zit. ik train nu op middenvelders, dus vraag ik me nu af hoe goed mijn verdedigers en spitsen moeten zijn, zodat zijn meekunnen in vijfde klasse. hoe goed moeten hun hoofdkwaliteiten zijn e.d.? ik heb op dit moment zeer goede middenvelders die al leunen aan de 40000 TSI, maar ze zijn wel niet multi skilled, waarmee ik bedoel dat ze enkel op spelmaken uitblinken, maar ik heb ook niet meteen zin om ze te verkopen, want ze bezorgen mij wel resultaten. :) ik kan eventueel mijn B middenvelders, die ook niet multi skilled zijn, verkopen en met de opbrengst weer zeventienjarige talentjes kopen, die wel meerder skills hebben. welke moeten dat dan zijn voor middenvelders en welke specialiteit eventueel? hoeveel gaat dat grapje mij kosten? zijn er nog andere aspecten die ik eens moet bekijken, die belangrijk worden in hoger klassen? mijn stadion is trouwens goed voor 23.500 supporters en op mijn balans staat ruim 2 miljoen euro. :) bedankt alvast! hieronder zie je mijn middenvelders. 19 december 2014 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 december 2014 Auteur Share Geplaatst 20 december 2014 Als je met dat middenveld kunt promoveren naar V, dan zit je in een hele zwakke poule. Je hebt amper passen bij je middenveld, da's wel erg jammer. Ik train ook positiespel, maar gooi er af en toe een week spelhervatting of passen tussendoor. Voor de verdediging en aanval zul je dus moeten betalen, want je kunt niet alles opleiden. Dit zijn mijn drie basisspelers achterin: En dit is mijn aanval: Passen is in principe altijd een mooie plus, ivm de vaardigheid van je tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 december 2014 Share Geplaatst 20 december 2014 waarom train je op spelhervatten? ik zou mijn middenvelders dus nu kunnen trainen op passen anders? is het mogelijk om bijvoorbeeld doe zondag op passen trainen en de woensdag op spelmaken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2014 Auteur Share Geplaatst 21 december 2014 waarom train je op spelhervatten? ik zou mijn middenvelders dus nu kunnen trainen op passen anders? is het mogelijk om bijvoorbeeld doe zondag op passen trainen en de woensdag op spelmaken? Nee, dat laatste kan alleen bij de jeugd. Ik train af en toe spelhervatten, omdat het snel gaat (elke week en anders om de week een pop) en omdat het de kans vergroot dat je scoort uit een vrije trap, corner of penalty. En anders, dat je ze niet tegen krijgt. Je middenvelders zou ik verkopen en dan nieuwe halen met minimaal redelijk/goed passen. Dan hoef je dat niet te trainen. Je speelt VI, blijf daar lekker in, bouw een team (haal mids van 17/18 met minimaal uitstekend positiespel en redelijk/goed passen) en train ze op. Duurt wel even ja, maar dan heb je wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Nog mensen die momenteel Hattrick spelen? Of net als ik terug begonnen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Ik speel 't in de zin dat ik 'n team heb en elke week elf spelers het veld in stuur. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk weinig boeit Gat met teams die al 5 jaar bezig zijn is fucking groot en omdat er zo weinig divisies zijn kom je eigenlijk altijd bij teams waartegen je 0 kans hebt. Heb helemaal geen enkele zin om nu via kopen -> ontwikkelen -> verkopen steeds elke week een stukje meer geld te verdienen tot ik in staat ben te promoveren, dus ik ga gewoon kijken of 't me lukt een toptalent in de jeugd op te leiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2020 Auteur Share Geplaatst 27 april 2020 3 uur geleden zei Brattbakk: Nog mensen die momenteel Hattrick spelen? Of net als ik terug begonnen zijn? Ik speel het al jaren. Ik train en verkoop, het liefst eigen jeugd. https://www84.hattrick.org/Club/?TeamID=1011447 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 15 uur geleden zei PJHoutman: Ik speel 't in de zin dat ik 'n team heb en elke week elf spelers het veld in stuur. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk weinig boeit Gat met teams die al 5 jaar bezig zijn is fucking groot en omdat er zo weinig divisies zijn kom je eigenlijk altijd bij teams waartegen je 0 kans hebt. Heb helemaal geen enkele zin om nu via kopen -> ontwikkelen -> verkopen steeds elke week een stukje meer geld te verdienen tot ik in staat ben te promoveren, dus ik ga gewoon kijken of 't me lukt een toptalent in de jeugd op te leiden. Momenteel kijk ik eigenlijk ook totaal niet verder. Merk inderdaad dat de verschillen groot zijn bij de start. Ben er dus qua activiteit ook niet direct heel stevig in gevlogen maar geef de kern die ik ter beschikking gekregen heb alle kansen. 15 uur geleden zei Satyr: Ik speel het al jaren. Ik train en verkoop, het liefst eigen jeugd. https://www84.hattrick.org/Club/?TeamID=1011447 Focus gaat bij mij waarschijnlijk richting de jeugdopleiding. Een degelijk competitieve ploeg met zoveel als mogelijk eigen jeugdspelers in het team. Alleen nog even wachten op de doorstroom dus... Ben vooral aan het kijken hoe de tactieken werken ook. Je hebt nog wel de ratings die je kan vergelijken maar ik heb het gevoel dat er veel meer speciale formaties opgesteld worden en kan ook nog niet direct de waardeverhoudingen van de speelstijl/tactiek inschatten. Kortom, vooral verkenningswerk momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ooit een account gemaakt, maar heeft me nooit gepakt. Volgens mij waren er ook om de 8 uur weer wedstrijden en moest je dus binnen die tijd weer je opstelling regelen etc. Ook was het toen in ieder geval erg onoverzichtelijk. Misschien is dat nu aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 13 uur geleden zei MisterX: Ooit een account gemaakt, maar heeft me nooit gepakt. Volgens mij waren er ook om de 8 uur weer wedstrijden en moest je dus binnen die tijd weer je opstelling regelen etc. Ook was het toen in ieder geval erg onoverzichtelijk. Misschien is dat nu aangepast. Volgens mij is Hattrick altijd zo geweest dat er elke week op zondagavond een wedstrijd is. Ik kan het me iig niet anders herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 6 uur geleden zei PJHoutman: Volgens mij is Hattrick altijd zo geweest dat er elke week op zondagavond een wedstrijd is. Ik kan het me iig niet anders herinneren. Hmmm, dan heb ik iets verkeerd onthouden blijkbaar. In mijn gedachten waren er juist meerdere wedstrijden op één dag. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet heel veel meer heb gedaan dan een account aanmaken en dat was ruim 10 jaar terug. Mijn herinnering kan best verkeerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 Ik heb het ooit gespeeld, maar zag niet goed in hoe ik het het beste aanpakte en ben uiteindelijk gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zorsky Geplaatst 3 mei 2020 Share Geplaatst 3 mei 2020 Speel het al enkele jaren. Momenteel een selectie met jeugd en aangekochte talenten. Het is binnenkort wel weer de hoogste tijd om te gaan door selecteren. Momenteel actief in de IV. Het seizoen na de promotie uit de V verspeelde ik op de laatste dag de titel in de IV na een 2-0 voorsprong -.-. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2020 Auteur Share Geplaatst 11 september 2020 Goeie training deze week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 september 2020 Share Geplaatst 11 september 2020 Had blijkbaar nog een account staan, maar even een nieuw team aangemaakt. Kan ik een van jullie inhuren als mentor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 (bewerkt) Ik krijg ook nog regelmatig mailtjes of ik niet een comeback wil maken Misschien binnenkort eens doen. is de app tegenwoordig wat beter? 16 september 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Hier vooral een mid-table season. Wel sterker aan het worden en toch enkele jeugdige spelers die aan het groeien zijn richting basisploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst 16 november 2020 Ik had twee baggerduels, verlies twee keer van dezelfde club door een SE, terwijl mijn stats veel beter zijn. Kan ik fijn naar beneden kijken om degradatie te ontlopen. Hij scoort uit een vrije trap. In de vorige wedstrijd uit een corner. Verlies 2x met 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 Welke taktiek hanteren jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 (bewerkt) Ook maar weer eens na lange tijd een nieuw team gemaakt. Ben net als @Elano eerder ook wel benieuwd of er hier zijn die zich als "Mentor" willen voordoen? 17 november 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2020 Auteur Share Geplaatst 17 november 2020 2 uur geleden zei Elano: Welke taktiek hanteren jullie? Ik speel nu counter of spelhervattingen. Ben vooral aan het trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 En counter is het meest effectief? Speel nu 4-4-2 met aanvallen door het centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 1 uur geleden zei Elano: En counter is het meest effectief? Speel nu 4-4-2 met aanvallen door het centrum. Als je met 5 verdedigers speelt wel. Counter is goed als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Mijn team is sowieso hopeloos.. het is dat mijn middenvelder er nog wel eens een vrije trap of strafschop in schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Ik heb hier ooit wel eens naar gekeken, maar ik vond het toen maar een onoverzichtelijke zooi. Ook waren er wat mij betreft veel en veel te veel opties als beginner, waardoor ik geen idee had wat ik zou moeten doen. Ik kreeg ook nog wel eens mailtjes of ik terug wilde komen, maar uiteindelijk heb ik me daar voor uitgeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten