Maldini Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Phil was weer fantastisch bezig met zijn Philosophy. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Tweede ep was ijzersterk ja. Dat stukje dat Mitch en Cam die gay Venn diagram uitleggen, prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Seizoen is weer erg goed begonnen! Wat een geweldige serie is dit toch. Jong en oud kan er van genieten. M'n moeder keek gisteren voor het eerst echt afleveringen mee en heeft ook een paar keer gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Weer goed gelachen om Phil, wat een held is hij toch ook. Ook "[tekst]I just saw Alex and Michael sittin' in a tree. Don't make me spell this out for you[/tekst]" vond ik wel een goede. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Verwijzing naar [tekst]127 Hours[/tekst] was inderdaad tof gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Buitengewoon sterkte aflevering weer zeg deze laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Vooral toen [tekst]Phil boos werd op Haley[/tekst] vond ik een erg sterk moment. Wat een prachtig personage is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Luke was ook weer lekker op dreef. Cam ook. Iedereen eigenlijk, op hun eigen manier. Sterke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Alle ingrediënten voor een carrière als de Olsen-twins of LiLo zijn al aanwezig volgens mij. Voor alle duidelijkheid: gaat dus over Alex. Modern Family-ster (14) betrapt in bed van onze redactie AMSTERDAM - Terwijl Modern Family-actrice Ariel Winter (14) de liefde bedreef met haar 18-jarige vriend, kwam haar moeder plotseling de kamer binnenstormen. In Amerika is seks met een minderjarige verboden, dus moederlief Chris Workman is meteen naar de rechter gestapt. Dit meldt Celebuzz. "Mijn dochter is nog veel te jong voor dit soort dingen. Haar vriend wist dondersgoed dat ze nog minderjarig is. Ik vind dat hij hier voor moet boeten." Ariel kent haar vriend vijf maanden. In oktober bracht ze zelf een bezoek aan de rechtbank om een aanklacht in te dienen tegen haar moeder. De jonge actrice beweert dat ze jarenlang is mishandeld. Chris ontkent, maar onlangs is de voogdij over Ariel overgedragen aan haar oudere zus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 :-D wat erg die moeder al is 14 imo wel te jong ja, maar om dan naar de rechter te gaan ;e amerika he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Terwijl Modern Family-actrice Ariel Winter (14) de liefde bedreef met haar 18-jarige vriend, kwam haar moeder plotseling de kamer binnenstormen. In Amerika is seks met een minderjarige verboden, dus moederlief Chris Workman is meteen naar de rechter gestapt. Dit meldt Celebuzz. "Mijn dochter is nog veel te jong voor dit soort dingen. Haar vriend wist dondersgoed dat ze nog minderjarig is. Ik vind dat hij hier voor moet boeten." Ariel kent haar vriend vijf maanden. In oktober bracht ze zelf een bezoek aan de rechtbank om een aanklacht in te dienen tegen haar moeder. De jonge actrice beweert dat ze jarenlang is mishandeld. Chris ontkent, maar onlangs is de voogdij over Ariel overgedragen aan haar oudere zus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Ik zou d'r ook doen hoor, leeftijd ff daargelaten. Ziet er verder prima uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Misschien moet je eerst het topic even lezen? ;sm; @Lange Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Grote bump Ben vorige week beginnen kijken, zit nu aan S4E07. Phil is echt de grootste baas ooit :-D :-D Niet normaal. Sowieso sommige momenten zijn echt veel te mooi, zoals deze bv: :-D enige waar ik me af en toe aan stoor is Gloria. Voor de rest echt een geniale serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 Seizoen 5 is geniaal! Echt weer goud waard :) Zijn een episode of 5 bezig weer en volop genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Bump. Zojuist aflevering S05E18 gezien. Iedereen die Sofia Vergara diggt moet hem kijken. Me gusta. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 15 november 2014 Auteur Share Geplaatst 15 november 2014 Bump. Begonnen met seizoen 6 en het begin is weer heerlijk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Op aanraden van wat vrienden ook begonnen, zag het zo nu en dan wel eens voorbij komen op tv en dan dacht ik bah wat een vervelende serie. Maar how could I have ever been so wrong :love: Elke aflevering is heerlijk tot nu toe, ben nu bij de laatste van seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten