Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Modern Family

Maurice'

Recommended Posts

In 1 week beide seizoenen erdoorheen gejaagd werkelijk, maar heb erg genoten :). Gewoon een gezonde portie humor, echt zo'n feel good serie.

Grootste helden voor mij: Cam & Phil. Phil met z'n ''I GOT GLORIA'' kan me altijd hardop laten lachen :). En moedertje Cam, haha.

Yep, leuke serie. Claire & Gloria trouwens :<.

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel man. Vorige week ook, dat 'ie zijn roeping heeft gevonden met dat schreeuwen. Schitterend. :D

Het mooiste vind ik nog wel die aflevering waarbij hij als clown is verkleed en hij met Mitchell bij een tankstation staat. Mitchell krijgt ruzie, Cam komt in zijn belachelijke outfit to the rescue en haalt dan een wekker uit zijn jasje: het is tijd dat we gaan (o.i.d.). Briljant. :D

Ja, jij moet sowieso minder blowen Lange, maar dat is al een tijdje bekend natuurlijk.

:5

Aflevering van deze week was ook weer leuk, alleen irritant dat ik in de woonkamer moet kijken en het daar niet zo rustig is als op mijn slaapkamer waardoor Engels verstaan een stuk lastiger word.

Modern Family is ook zo'n serie met een constant hoog niveau :<, love it! En heel veel Sofia Vergara dus dan worden er sowieso (2) pluspunten gegeven.

Zelden zo gelachen, Phil met z'n Condoleezza Rice, Serena Williams, Michelle Obama, wait a minute..

En die scenes met Cam en Mitchell waren ook te vet :D