Jump to content

Modern Family

Maurice'

Recommended Posts

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alle ingrediënten voor een carrière als de Olsen-twins of LiLo zijn al aanwezig volgens mij.

Voor alle duidelijkheid: gaat dus over Alex.

Modern Family-ster (14) betrapt in bed

van onze redactie

AMSTERDAM -

Terwijl Modern Family-actrice Ariel Winter (14) de liefde bedreef met haar 18-jarige vriend, kwam haar moeder plotseling de kamer binnenstormen.

In Amerika is seks met een minderjarige verboden, dus moederlief Chris Workman is meteen naar de rechter gestapt. Dit meldt Celebuzz. "Mijn dochter is nog veel te jong voor dit soort dingen. Haar vriend wist dondersgoed dat ze nog minderjarig is. Ik vind dat hij hier voor moet boeten."

Ariel kent haar vriend vijf maanden. In oktober bracht ze zelf een bezoek aan de rechtbank om een aanklacht in te dienen tegen haar moeder. De jonge actrice beweert dat ze jarenlang is mishandeld. Chris ontkent, maar onlangs is de voogdij over Ariel overgedragen aan haar oudere zus.

Terwijl Modern Family-actrice Ariel Winter (14) de liefde bedreef met haar 18-jarige vriend, kwam haar moeder plotseling de kamer binnenstormen.

In Amerika is seks met een minderjarige verboden, dus moederlief Chris Workman is meteen naar de rechter gestapt. Dit meldt Celebuzz. "Mijn dochter is nog veel te jong voor dit soort dingen. Haar vriend wist dondersgoed dat ze nog minderjarig is. Ik vind dat hij hier voor moet boeten."

Ariel kent haar vriend vijf maanden. In oktober bracht ze zelf een bezoek aan de rechtbank om een aanklacht in te dienen tegen haar moeder. De jonge actrice beweert dat ze jarenlang is mishandeld. Chris ontkent, maar onlangs is de voogdij over Ariel overgedragen aan haar oudere zus.

Grote bump

Ben vorige week beginnen kijken, zit nu aan S4E07. Phil is echt de grootste baas ooit :-D :-D Niet normaal. Sowieso sommige momenten zijn echt veel te mooi, zoals deze bv:

301615_543759645669140_867715946_n.jpg

:-D

enige waar ik me af en toe aan stoor is Gloria. Voor de rest echt een geniale serie.

Op aanraden van wat vrienden ook begonnen, zag het zo nu en dan wel eens voorbij komen op tv en dan dacht ik bah wat een vervelende serie.

Maar how could I have ever been so wrong :love: Elke aflevering is heerlijk tot nu toe, ben nu bij de laatste van seizoen 1.