Petterson Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Gister via de Netflix even de eerste 5 eps van seizoen 1 teruggekeken, maar ik denk toch dat nostalgie het hier wint van de realiteit. Lily was toen al strontvervelend, Ted al een wijf en Barney maar bij vlagen grappig. Grote verschil is imo Marshall. Oja, en Robin is daar nog echt lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 november 2013 Share Geplaatst 6 november 2013 (bewerkt) Wie maakt even een How I Met Your Father topic? Is bevestigt, komt eraan. Zelfde makers. Deze was was leuk hoor. Ben echt gek op de moeder :oops: edit; Merk net dat het totaal ergens anders gaat afspelen, niet met de moeder (vrouw van Ted). GVD. Nu gaan ze het echt verneuken. Het worden dus een paar randoms, met hetzelfde concept. Gaap. edit2; nog erger. Gewoon in de bar, maar dan met een groep wijven die opzoek zijn naar een man. Dit klinkt echt verneukt. 6 november 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Ik voorspel een flop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Vandaag een van de beste episodes ooit mensen, zeker kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Mooie aflevering inderdaad, echte HIMYM vibe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Werd verdomme ook wel weer eens tijd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Werd verdomme ook wel weer eens tijd.. Grote kans dat de moeder in bijna elke aflevering zit die nu nog komt. Ik zie het wel zitten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 How I Met Your Mother Hij doelde meer op de kwaliteit van de aflevering. Dit was inderdaad weer eens een leuke. Lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Ted z'n vrouw is echt een dotje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 http://www.tvguide.com/News/CBS-HIMYM-Spin-Off-How-Met-Dad-1073508.aspx It's happening.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 Zonde, HIMYM werd al elk seizoen slechter (laatste seizoen wel prima so far imo). Ik kan me niet voorstellen dat de spin-off dan wel succesvol wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Flop :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Jezus. Dat was echt de meest irritante HIMYM aflevering die ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 In eerste instantie was ik op deze aflevering ook niet zo happig Maar uiteindelijk vond ik hem toch best wel grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Ik heb me lopen ergeren tot aan de aftiteling Zou namelijk liever zien dat de show gewoon met het verhaal verder ging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Zag net de IMDb-ratings op FOK!. Laatste aflevering was toch wel een aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Ik keek dit programma af en toe wel eens op tv als ik me verveelde en afgelopen week seizoen 1 binnengehaald en het kijkt echt heerlijk weg, vind alleen Barney echt fucking irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 vind alleen Barney echt fucking irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Ja dat had ik wel verwacht maar vind hem gewoon echt een mongol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 december 2013 Share Geplaatst 4 december 2013 is nie echt hoor strootie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Net als iedereen kijk ik alleen maar om het uit te zien, maar daardoor kom ik ook nooit meer in dit topic. Toch wel leuk om te lezen dat iedereen het echt een verschrikkelijke aflevering vond, ben een boek gaan lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 december 2013 Share Geplaatst 12 december 2013 Trouwens wel grappig dat Walter White en Saul Goodman hier ook in meespelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Zelfde mongool als die PSV'ers. Hoe kan je Barney nu slecht vinden, baas van de gehele serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Vrij degelijke aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Vrij degelijke aflevering Ja was best ok. Dat drankje dat zij hem gaf kost wel omgerekend ~$200 of zo, vrij gul :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten