Jump to content

How I Met Your Mother

Big Mike

Recommended Posts

Not.

Het verhaal van deze ep had eindelijk weer een oude vertrouwde structuur. Wel een beetje jammer dat ze nog enigszins realistische humor totaal niet meer doen. Maar het was best grappig.

Het enige dramatische kutte om te janken:

[spoiler=]Alweeeeeeeeer zo'n oh wat zijn dingen toch raar tussen ons oh ik ben nu echt over je ohh blablabla. Altijd met Robin, de slut. En ook echt nèt op het moment dat Barney zegt laat maar, denkt zij weer mmmmmmmm.

[spoiler=]In de volgende ep (of die daarna) gaat Robin ook weer achter Barney aan. Voorspelbaar. Hopelijk nu wel de laatste keer.

• 2 weeks later...

Deel 2 was inderdaad erg mooi.

[spoiler=HIMYM]Briljant dat van Barney, zag ik totaal niet aankomen. Maar toen Robin boven kwam dacht ik wel al dat hij haar ten huwelijk zou vragen, maar ik dacht dat Ted er toch vanaf wist. Hopelijk gaan ze volgend seizoen op die voet verder.

Was overigens laatste aflevering tot winterstop. Over maandje gaan we verder met de laatste helft van dit seizoen en tevens de hele serie.

Ik zag het einde ook totaal niet aankomen, ook al waren daar wel clues voor. [tekst]Zoals dat deel 2 eindelijk 'The Robin' zou heten[/tekst]. Het maakte de laatste paar eps goed, ook al waren die los veel te slecht.

Was overigens laatste aflevering tot winterstop. Over maandje gaan we verder met de laatste helft van dit seizoen en tevens de hele serie.

Ik zag het einde ook totaal niet aankomen, ook al waren daar wel clues voor. [tekst]Zoals dat deel 2 eindelijk 'The Robin' zou heten[/tekst]. Het maakte de laatste paar eps goed, ook al waren die los veel te slecht.

Zo is die goed, die witte tekst. Kan gewoon simpel met de tags [ tekst ] en [ / tekst ] zonder spaties ofcouse. :)

Hoe bedoel je de hele serie? Geen seizoen 8?

Dit is hoogstwaarschijnlijk laatste seizoen.

Zo is die goed, die witte tekst. Kan gewoon simpel met de tags [ tekst ] en [ / tekst ] zonder spaties ofcouse. :)

Ik gebruik liever color white, [tekst] werkt niet op mobiel en dan zien mensen het meteen.