Petterson Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 The Wire, Boardwalk Empire, Carnivale, Person of Interest, White Collar, Burn Notice, Sons of Anarchy, Six Feet Under, How to make it in America, Californication. En dan laat ik comedy nog buiten beschouwing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Over The O.C., Kirsten is toch ook echt een enorm lekkere Milf! Vanwege haar kan je al 4 seizoenen blijven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Na OTH eens kijken of ik The O.C. ergens kan downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Dan hoor je niet bij het OC-Kliekje. :LO: :( Ik snap het overigens wel hoor. Heb hetzelfde met andere series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 [MENTION=10748]Jamie-010[/MENTION] om de lijst van [MENTION=8140]Petterson[/MENTION] nog even aan te vullen: Firefly, Band of Brothers, Game of Thrones. Oz, Spartacus, Nikita, The Walking Dead en dan laat ik comedy ook nog buiten beschouwing. (En Series als Robin Hood, Merlin, The 4400 etc. omdat dat meer een specifiek genre is wat je moet liggen, maar ik vind ze top!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Als je naast The Unit ook The Shield al gezien hebt kan je beter een andere hobby gaan zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Als je naast The Unit ook The Shield al gezien hebt kan je beter een andere hobby gaan zoeken. want?:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Omdat Arsene die series verafgood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Over The O.C., Kirsten is toch ook echt een enorm lekkere Milf! Vanwege haar kan je al 4 seizoenen blijven kijken. Eens. Al doe ik echt liever Julie Cooper. Wat een beest in bed lijkt me dat zeg. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Overigens heb ik er alweer een seizoen doorheen gejaagd met One Tree Hill. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Sherlock aan het herzien. Seizoen 1 in twee dagen erdoor gejaagd. Ook Borgen uitgekeken en meteen aan seizoen 2 begonnen. Ook nog steeds The Wire ah volgen uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Eens. Al doe ik echt liever Julie Cooper. Wat een beest in bed lijkt me dat zeg. _O_ Dat is meer een beest idd. Die zuigt het bloed achter je ogen vandaan, maar Kirsten heeft klasse. Dat is echt een schoonheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari 2013 Share Geplaatst 2 januari 2013 Met Kirsten kun je inderdaad wel een paar glazen wijn drinken. Die lekkere alcoholist. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 januari 2013 Share Geplaatst 3 januari 2013 Kirsten:<. The Wire of Boardwalk Empire kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2013 Boardwalk Empire natuurlijk. Nucky Thompson is een held, en heb nog geen andere serie gezien met zo'n goede cast. Hier vanavond beginnen met Shameless. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 januari 2013 Share Geplaatst 3 januari 2013 Boardwalk Empire natuurlijk. Nucky Thompson is een held, en heb nog geen andere serie gezien met zo'n goede cast. The Wire al gezien? [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION] The Wire is de beste serie die ik heb gezien, hands down. Boardwalk Empire heb ik niet gezien, dus ik kan niet vergelijken tussen die twee en daarmee ook niet echt advies geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 januari 2013 Share Geplaatst 3 januari 2013 Thanks, ik heb van beide series de pilot gezien en ik ga voor Boardwalk Empire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Ik heb gisteravond en vanochtend de eerste 6 aflevering van Once upon a time (op woensdag 2 afleveringen op NET5) gekeken en ik vind het leuk! Het is de nieuwe serie van de makers van Lost en in Amerika loopt het tweede seizoen. Het verhaal heeft een aardige premisse: als gevolg van een vloek van de Boze Koningin uit Sneeuwwitje wonen alle sprookjesfiguren in een dorpje in het hedendaagse Maine, zonder dat ze hun eigen achtergrond kennen. Een jongetje in het dorp heeft echter door wat er aan de hand is en weet degene die de vloek kan breken naar het dorpje te halen. Daardoor beginnen er ineens dingen te veranderen in het dorpje. Afwisselend zie je de gebeurtenissen in het dorpje nu en toen de sprookjes zich nog afspeelden. De serie is leuk en behoorlijk goed gemaakt. Het is zeker geen absolute topper, maar ik zou hem aanraden, zeker aan mensen die een leuke serie zoeken om met hun vriendin te kijken. Doet hier en daar een beetje denken aan Pleasentville en er zitten verwijzingen in naar sprookjes (hehe, uiteraard), mythologie en Lost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Seizoen 1 van The Unit zit er op :D Ga dit weekend zeker verder met seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Wil graag even BBT en TAAHM kijken, maar watchseries.eu ligt eruit. Iemand anders een site waar je het niet hoeft te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Ik kijk nooit op die site, aangezien je een account moet maken met creditcard. en die heb ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Gister American Horror Story voor het eerst op tv gezien, dat wordt een downloadje denk ik hoor. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Ik kijk nooit op die site, aangezien je een account moet maken met creditcard. en die heb ik niet Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Nee wat nee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 wat nee? Die bewering die je maakt, klopt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten