Tomasson Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Heerlijke serie inderdaad, van elk seizoen wel genoten. Heb je The Shield al gezien? Als je Sons of Anarchy mooi vond, kan het bijna niet anders dan dat je The Shield ook goed kan waarderen. Ook een serie van Kurt Sutter en een hoop acteurs uit The Shield hebben ook een rol(letje) in Sons of Anarchy gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Het einde van Sons of Anarchy was wel echt slecht gemaakt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Weet niet of het hier thuis hoort, maar iemand goede tips voor een Media Box? Liefst met externe harde schijf en die films en series herkent. Philips HMP4000/12 Full-HD Media player (heb hem zelf bij de Blokker vandaan, 45-50 euroos. Western Digital Elements Portable 1TB heb ik als hdd werken allebei prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Het einde van Sons of Anarchy was wel echt slecht gemaakt ;e Vond het wel mee vallen, [spoiler=spoiler voor wie het nog niet gezien heeft]Jax kwam 'Full Circle' alleen de hit op Marks & die ex cop was een beetje afgeraffeld, al paste het wel in het thema van de aflevering, Jax die alle losse eindjes vastknoopt [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; ik zal kijken naar The Shield, bedankt voor de tip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik ben een trouwe volger van Person of Interest sinds het begin [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];. Een heerlijke serie en ik heb de laatste aflevering nog even laten liggen. Die ga ik nu dus vanavond snel kijken en genieten :< Ook zo omver geblazen dan? ;c Ik moet na het afkijken van The Newsroom ook weer op zoek naar een nieuwe serie. Breaking Bad moet ik altijd nog eens kijken. The Shield moet ik nog(Voor [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; me die gaat aanraden) en Person of Interest ziet er ook wel goed uit. En dan nog House of Cards herkijken voor seizoen 3. En voor je het weet is GoT en Suits ook weer begonnen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik ken het, sommige series blijven maar liggen omdat andere dan weer beginnen. Person of Interest is sowieso een aanrader [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik zou The Shield overwegen. [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Arrow is echt goed. Zondag begonnen en kan bijna niet stoppen met kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Vanmiddag met Banshee begonnen, had er al goede verhalen over gelezen. De pilot was in ieder geval erg veelbelovend en de tweede was ook wel aardig. Ben benieuwd (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; Ik wacht keihard tot Netflix NL of USA Person of Interest erop zet. Wordt wel eens tijd. Ben rond episode 6 ofzo pas van seizoen 1... [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ik ben gister avond begonnen met episode 1 van The Fall. Te moe om uit te kijken ga ik nu doen. En net tijdens eten episode 1 van Broad Church de eerste 20 minuten zitten kijken. Wat een goede series beide zeg, tot nu toe. Thnx voor de aanraders deze twee samen met Top of The Lake , Arrow en X-files ben ik wel even mooi zoet :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Oh nice man, veel kijkplezier toegewenst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; leuk man!:) Vond zelf seizoen één het minst van de vier, wordt alsmaar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Oh nice man, veel kijkplezier toegewenst Thnx! Beide gister avond episode 1 afgerond. Ga voorlopig verder met Broadchurch en daarna The Fall. Mede ook omdat Broadchurch zowel op NL als USA Netflix staat en wel overal kan kijken. Plus dat de actrice die Beth speelt de moeder van Danny zo gruwelijk goed acteert. Bij haar eerste scene klein traantje moeten meepikken en nu net in episode 2 krijg ik kippenvel en rillingen van haar. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; leuk man!:) Vond zelf seizoen één het minst van de vier, wordt alsmaar beter. Mooi Beppu. Fijn om te horen. Ik ga er zeker binnenkort keer mee verder maar hoop echt dat t op Netflix komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Is Fargo echt zo goed of is die gewoon overrated op imdb? Ik wilde er laatst aan beginnen maar had het na een halfuur afgezet omdat ik het niets vond. De film daarentegen vond ik wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Is Fargo echt zo goed of is die gewoon overrated op imdb? Ik wilde er laatst aan beginnen maar had het na een halfuur afgezet omdat ik het niets vond. De film daarentegen vond ik wel goed. Ontzettend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Is Fargo echt zo goed of is die gewoon overrated op imdb? Ik wilde er laatst aan beginnen maar had het na een halfuur afgezet omdat ik het niets vond. De film daarentegen vond ik wel goed. Ja, is wel aardig, maar het moet je wel net aanspreken. Vind het op IMDB wel overrated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Is Fargo echt zo goed of is die gewoon overrated op imdb? Ik wilde er laatst aan beginnen maar had het na een halfuur afgezet omdat ik het niets vond. De film daarentegen vond ik wel goed. Ik ben geen fan van langdradige series, maar Fargo vond ik echt subliem. Geweldig acteerwerk van vooral 'Malvo'. Zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Prima serie idd, maar ook niet veel meer dan dat imo. Zie het niet als 1 van de topseries. Desondanks wel t kijken waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Ben nu toch klaar met Arrow, dus wordt wel tijd voor een nieuwe. Twijfel toch nog wel welke dat wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Begonnen aan Homeland : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Ik ben geen fan van langdradige series, maar Fargo vond ik echt subliem. Geweldig acteerwerk van vooral 'Malvo'. Zeker een aanrader. Langdradig is toch per definitie negatief? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Langdradig is toch per definitie negatief? :cab: Misschien ietwat verkeerd geformuleerd. Traag is een betere omschrijving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Heb ook wel eens zin in een serie maar alles wat erg bekend is of ik op tv zie spreekt me niet aan, lastige vent ben ik ook. :D Ga wel eens zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Heb ook wel eens zin in een serie maar alles wat erg bekend is of ik op tv zie spreekt me niet aan, lastige vent ben ik ook. :D Ga wel eens zoeken. Om de één of andere reden denk ik dat Twin Peaks jou wel eens aan zou kunnen spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) Om de één of andere reden denk ik dat Twin Peaks jou wel eens aan zou kunnen spreken. Zat net dat topic even door te pluizen en dat was idd het enige van de grote topics hier dat me aansprak, dus dat is zeker een optie ja. :D Al heb ik wel al 2 films van Lynch gezien, namelijk Eraserhead en Mulholland Drive en die vond ik allebei verschrikkelijk, was chagrijnig na afloop van beiden. Heuj Luther komt terug _O_ http://variety.com/2014/tv/news/luther-idris-elba-bbc-america-new-miniseries-1201360461/ Anime ga ik ook sowieso niet meer doen, dat is echt niks voor mij. twee meest geprezen anime's in Cowboy Bebop en Neon Genesis Evangelion geprobeerd en vond het beiden geen ruk aan. 16 januari 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten