Teemong. Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 [MENTION=18698]Teemong.[/MENTION]; hoe bevalt The Shield tot dusver? Kijk ik niet eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Daar kwam ik laatst in de Tiny al achter ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 The Bridge, The Walking Dead en Da Vinci's Demons komen op de standaardzender van Fox, die iig bij Ziggo in het basispakket komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Gisteren de eerste aflevering van The Newsroom gezien op canvas was erg leuk om te zien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Gisteren de eerste aflevering van The Newsroom gezien op canvas was erg leuk om te zien :) Nice! Ben je inmiddels al wat verder? Zelf zit ik nu S2 E3 van The Newsroom te kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 TV-series #3 Welke serie is een goeie nadat ik Homeland, suits en covert affairs gekeken heb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Dat ligt eraan, welk genre vindt je leuk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wat ik dus al gezien heb vind ik wel chill. Covert Affairs, Homeland, Suits, White Collar, Burn Notice Dat soort series vind ik leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Jongens, nog maar 5 dagen!!!!! Breaking Bad. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Voor ons zes lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wat ik dus al gezien heb vind ik wel chill. Covert Affairs, Homeland, Suits, White Collar, Burn Notice Dat soort series vind ik leuk. Chuck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 24, Missing, FlashForward, Nikita, The Event Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Nu ik Boardwalk Empire heb gezien tot hoever ze nu zijn, The Sopranos maar gedownload. Gewoon een serie die afgelopen is, anders krijg ik het het komend jaar wel heel druk. Ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Nu ik Boardwalk Empire heb gezien tot hoever ze nu zijn, The Sopranos maar gedownload. Gewoon een serie die afgelopen is, anders krijg ik het het komend jaar wel heel druk. Ben erg benieuwd. You're in for a treat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik zoek trouwens ook nog een 20 minuten serie, als ik geen tijd heb voor een uur. Friends namelijk net klaar ook. Liefst een comedy/luchtige serie die al afgelopen is(of veel seizoenen heeft, TAAHM, TBBT, HIMYM, Entourage al gezien/volgend) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Is die serie 'Arrow' iets goed? Anders moet ik die eens downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Chuck Dat lijkt me wel wat inderdaad. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik zoek trouwens ook nog een 20 minuten serie, als ik geen tijd heb voor een uur. Friends namelijk net klaar ook. Liefst een comedy/luchtige serie die al afgelopen is(of veel seizoenen heeft, TAAHM, TBBT, HIMYM, Entourage al gezien/volgend) New Girl wellicht? Is die serie 'Arrow' iets goed? Anders moet ik die eens downloaden. Ik raad hem je zeker aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Wat is het/waarover gaat het? Edit: Hmm, nog maar 3 seizoenen en komt een nieuwe aan. Liever iets wat al langer is, anders ben ik er weer zo door heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik zoek trouwens ook nog een 20 minuten serie, als ik geen tijd heb voor een uur. Friends namelijk net klaar ook. Liefst een comedy/luchtige serie die al afgelopen is(of veel seizoenen heeft, TAAHM, TBBT, HIMYM, Entourage al gezien/volgend) Parks and Rec? Geniale serie vind ik, volgens mij zijn daar nu 5 seizoenen van. Daarnaast Psych maar dat is wel 40 min, dus niet wat je zoekt wss. Ook It's always sunny in Philadelphia vind ik wel lachen, maar geen idee hoeveel seizoenen daar van zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 TV-series #3 Wat is het/waarover gaat het? Edit: Hmm, nog maar 3 seizoenen en komt een nieuwe aan. Liever iets wat al langer is, anders ben ik er weer zo door heen. Ik denk dat jij The Office US wel kan waarderen. Net klaar na 9 seizoenen ook ;) ben zelf bijna klaar en vind t echt enorme bazenserie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik zoek trouwens ook nog een 20 minuten serie, als ik geen tijd heb voor een uur. Friends namelijk net klaar ook. Liefst een comedy/luchtige serie die al afgelopen is(of veel seizoenen heeft, TAAHM, TBBT, HIMYM, Entourage al gezien/volgend) Series die afgelopen zijn en tof: The Inbetweeners, Happy Endings, Go On (slechts 1 seizoen), Extras, Scrubs. Daar ben je wel weer even zoet mee, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 That 70's Show niet vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ben ook van de series.. Flikken, Baantjer, Prison break, lie to me en breakout kings wel mijn favorieten.. Iemand nog suggesties voor een politieserie?? P.s. weet iemand waar ik alle seizoenen van opassen!! kan vinden?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ben ook van de series.. Flikken, Baantjer, Prison break, lie to me en breakout kings wel mijn favorieten.. Iemand nog suggesties voor een politieserie?? P.s. weet iemand waar ik alle seizoenen van opassen!! kan vinden?? The Shield. Echt een snoeiharde politieserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten