Vegas Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 :D Maar ik geef je gelijk hoor, ik kijk ook amper nog series. TBBT, TAAHM, Modern Family, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Dexter, Californication & House of Lies zijn de enige series die ik nog kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Amper series, somt hij er 8 op hehe ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 SoA seizoen 2 is aan _O_. Benieuwd hoe lang [tekst]Clay[/tekst] het volhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Wie kijkt er hier graag "The Office"? Ben een enorme fan.. Vooral Dwight is een baas :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Volg The Office wel, maar het echte leuk is er af. Dit seizoen is wel weer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Ook weer aan the oc begonnen _O_ maar ben pas bij aflevering 3 nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Jammer dat Breakout Kings niet meer doorgegaan was. Vond het ontzettend leuk. Maar ja, ik was geloof ik de enige. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Nee hoor, vette serie. Erg veel van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Volgens mij mocht het destijds al een klein wonder genoemd worden dat de serie een tweede seizoen kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Ik wil een nieuw seizoen van Flashforward:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 De ''Piraten Haven'' heeft het hier weer druk. :mrgy:Voor het komende half jaar van plan om te volgende serie's te bekjken: Calfornication, The Wire (Seizoen 4&5), Suits, Dexter, The Big Bang Theory, The Unit, The Walking Dead en de laatste twee seizoenen van Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Seizoen 2 van The Unit zit er ook bijna op. Leuke verassende afleveringen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Wie kijkt er hier graag "The Office"? Ben een enorme fan.. Vooral Dwight is een baas :D Er zit geen Dwight in The Office. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Er zit geen Dwight in The Office. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Hans, waag je er eens aan. UK is nog altijd wel toffer, maar Dwight is een baas pur sang. Just you believe me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Seizoen 2 van The Unit zit er ook bijna op. Leuke verassende afleveringen The Unit verrassend ja? Ze overleven alles altijd :cab: ... Niet dat ik er niet met plezier naar heb gekeken hoor, was lekker vermaak. Maar dat vond ik toch wel het grootste minpunt. Plus Molly ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 (bewerkt) [spoiler=The Unit]Feitelijk onjuist wat je nu zegt. Die ene is toch echt morsdood op een gegeven moment.mik wil niet spoileren dus geef geen naam. 16 januari 2013 bewerkt door bril_idioot Spoiler dan ook niet, baklap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Niet dat ik het kijk natuurlijk maar ik vind Cougar Town leuk. There I said it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 The Unit verrassend ja? Ze overleven alles altijd :cab: ... Niet dat ik er niet met plezier naar heb gekeken hoor, was lekker vermaak. Maar dat vond ik toch wel het grootste minpunt. Plus Molly ;e Ik vind het niet verassend als in ze overleven alles. Maar meer de missies. Het zijn niet alleen typische oorlogsmissies zoals ik ze voor ogen zou hebben. En Molly inderdaad. Snap haar naam ook wel. Irritatiefactortje is ze wel. Inmiddels alweer bij aflevering 3 seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 tipje voor over 2 weken http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Cards_(U.S._TV_series) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 tipje voor over 2 weken http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Cards_(U.S._TV_series) Klinkt heel vet, ik kijk nu ook West wing dus is misschien wel een mooie aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2013 Niet dat ik het kijk natuurlijk maar ik vind Cougar Town leuk. There I said it. Kijk het ook weer meer nu. Ben bij s02 :D Vermakelijke serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Kijk het ook weer meer nu. Ben bij s02 :D Vermakelijke serie hoor. Ik vind de humor gewoon lekker en CC is tof ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 American horror story is ook een goede serie zeg. Erg sterk verhaal lijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 18 januari 2013 Share Geplaatst 18 januari 2013 Net het eerste seizoen van American Horror Story erop zitten, bazige serie zeg _O_ Voor de liefhebbers zeker aan te raden ; http://www.imdb.com/title/tt1844624/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten