Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De ''Piraten Haven'' heeft het hier weer druk. :mrgy:Voor het komende half jaar van plan om te volgende serie's te bekjken:

Calfornication, The Wire (Seizoen 4&5), Suits, Dexter, The Big Bang Theory, The Unit, The Walking Dead en de laatste twee seizoenen van Breaking Bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2 van The Unit zit er ook bijna op. Leuke verassende afleveringen

The Unit verrassend ja? Ze overleven alles altijd :cab: ... Niet dat ik er niet met plezier naar heb gekeken hoor, was lekker vermaak. Maar dat vond ik toch wel het grootste minpunt. Plus Molly ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Unit verrassend ja? Ze overleven alles altijd :cab: ... Niet dat ik er niet met plezier naar heb gekeken hoor, was lekker vermaak. Maar dat vond ik toch wel het grootste minpunt. Plus Molly ;e

Ik vind het niet verassend als in ze overleven alles. Maar meer de missies. Het zijn niet alleen typische oorlogsmissies zoals ik ze voor ogen zou hebben. En Molly inderdaad. Snap haar naam ook wel. Irritatiefactortje is ze wel.

Inmiddels alweer bij aflevering 3 seizoen 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites