cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Nee gekocht met terugkoop clausule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Waarom denk je dat die clubs dat doen? Juist omdat het goedkoop is ;c Niet duur. Ze moeten er alleen voor waken dat ze niet te veel buitenlanders halen, kijk maar naar NEC, Willem II, Roda en in mindere mate RKC de afgelopen jaren. Korte termijn heeft het misschien een positief effect, maar op de lange termijn schiet je er niet(s) veel mee op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Klopt ja PEC is best wel een vreemdenlegioen ;c No offence verder hoor. Koolwijk heeft Arhau ofzo afgewezen hoop dat PEC hem binnenhaalt een Nederlander ook nog ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ja bij PEC zitten nu ook van die rare Grieken opeens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Koolwijk zou een goeie zijn voor ze inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ja bij PEC zitten nu ook van die rare Grieken opeens. Die spits, Ioannidis, kan er he-le-maal niks van. :-D Wel tof btw, Necid. Aanwinst voor de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Klopt ja PEC is best wel een vreemdenlegioen ;c No offence verder hoor. Koolwijk heeft Arhau ofzo afgewezen hoop dat PEC hem binnenhaalt een Nederlander ook nog ;c Valt wel mee toch? Hebben toch meestal wel stuk of 7 Nederlanders in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Valt wel mee toch? Hebben toch meestal wel stuk of 7 Nederlanders in de basis. Oh dat weet ik niet uit het hoofd maar 1 uit Australie, 1 uit Nieuw-Zeeland, 3 grieken, 1 Tsjech, 1 Macedonier, 1 Fin en 2 belgen in de selectie ;c In de basis wel veel Nlers volgens mij ja en dat is iig positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 10 buitenlanders in de selectie valt toch wel mee ? Het is redelijk wat, maar niet écht een vreemdelingenlegioen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Necid _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Sinds dit seizoen is me werkgever sponsor van PEC. Daardoor al veel mooie klussen mogen doen. Reclameborden langs het veld, spandoek in de hoofdingang, de zuil waar elke wedstrijd de bal op ligt. En dat is pas een greep uit wat we hebben mogen doen. Vorige week montage gedaan in het stadion. In en uit lopen van spelers. Niemand te beroerd om je te begroeten. Saymak kwam gewoon tijdje met me staan praten alsof we elkaar jaren kennen. Wel geinig. Zie dat bij veel andere clubs niet zo gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Sinds dit seizoen is me werkgever sponsor van PEC. Daardoor al veel mooie klussen mogen doen. Reclameborden langs het veld, spandoek in de hoofdingang, de zuil waar elke wedstrijd de bal op ligt. En dat is pas een greep uit wat we hebben mogen doen. Vorige week montage gedaan in het stadion. In en uit lopen van spelers. Niemand te beroerd om je te begroeten. Saymak kwam gewoon tijdje met me staan praten alsof we elkaar jaren kennen. Wel geinig. Zie dat bij veel andere clubs niet zo gebeuren. Heel vet! _O_ Had dat afgelopen seizoen ook bij NAC. Tijdje met Gudelj (geprobeerd) te praten. ;c.Hele gemoedelijke sfeer. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2014 Die spits, Ioannidis, kan er he-le-maal niks van. :-D Wel tof btw, Necid. Aanwinst voor de Eredivisie. Precies dit ja :r Net een tweede Avdic huhu. Zul je zien dat ie er nog gewoon een stuk of 8 maakt. Sinds dit seizoen is me werkgever sponsor van PEC. Daardoor al veel mooie klussen mogen doen. Reclameborden langs het veld, spandoek in de hoofdingang, de zuil waar elke wedstrijd de bal op ligt. En dat is pas een greep uit wat we hebben mogen doen. Vorige week montage gedaan in het stadion. In en uit lopen van spelers. Niemand te beroerd om je te begroeten. Saymak kwam gewoon tijdje met me staan praten alsof we elkaar jaren kennen. Wel geinig. Zie dat bij veel andere clubs niet zo gebeuren. Tof man (y) Sowieso gaat alles heel gemakkelijk bij PEC, gewoon een lekker rustig sfeertje hangt d'r omheen. Kaartverkoop voor Sparta Praag thuis ging van start, dan krijg je dus dit soort taferelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Waarom ga jij in de rij staan dan Chris? Jij hebt tot maandag de tijd om op je eigen plek kaarten te kopen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2014 Waarom ga jij in de rij staan dan Chris? Jij hebt tot maandag de tijd om op je eigen plek kaarten te kopen toch? Dit was vanmorgen rond een uur of 9 geloof ik, ben zelf vanmiddag geweest en toen was het rustig ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Had dat afgelopen seizoen ook bij NAC. Tijdje met Gudelj (geprobeerd) te praten. ;c.Hele gemoedelijke sfeer. :) Na afloop van vorig seizoen zei hij in de zomer een Nederlandse cursus te gaan doen, maar dat is nog steeds niet echt merkbaar.:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Dacht ik volgende week even leuk naar de EL wedstrijd te gaan. Moet je als sponsor 50 euro neer leggen voor een kaartje. Dat geef ik liever niet uit aan een voorronde duel van PEC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Dit was vanmorgen rond een uur of 9 geloof ik, ben zelf vanmiddag geweest en toen was het rustig ;) Alleen jammer dat op dat moment de losse kaartjes voor Noord al op waren :B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Na afloop van vorig seizoen zei hij in de zomer een Nederlandse cursus te gaan doen, maar dat is nog steeds niet echt merkbaar.:r Haha, wat een vent. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Met Mokotjo had ik ze best een kans zien hebben. Nu zie ik ze helaas niet stunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Hé daar hebben we RG met een post over Mokotjo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Ik denk dat RG stiekem gewoon Mokotjo is en dat hij een Stijn Stijnen'tje uithaalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 PEC - Spartak wordt wel een mooi tweeluikje hoor :< Ben wel benieuwd of ze kunnen stunten. Sparta Praag he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Mooi maar even PEC Zwolle tegen Sparta Praag kijken :D Benieuwd wat Ron Jans voor elkaar weet te krijgen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mythe87 Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Lekker blind ingeschoten die strafschop :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten