Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Waarom denk je dat die clubs dat doen? Juist omdat het goedkoop is ;c Niet duur.

Ze moeten er alleen voor waken dat ze niet te veel buitenlanders halen, kijk maar naar NEC, Willem II, Roda en in mindere mate RKC de afgelopen jaren. Korte termijn heeft het misschien een positief effect, maar op de lange termijn schiet je er niet(s) veel mee op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt wel mee toch? Hebben toch meestal wel stuk of 7 Nederlanders in de basis.

Oh dat weet ik niet uit het hoofd maar 1 uit Australie, 1 uit Nieuw-Zeeland, 3 grieken, 1 Tsjech, 1 Macedonier, 1 Fin en 2 belgen in de selectie ;c In de basis wel veel Nlers volgens mij ja en dat is iig positief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds dit seizoen is me werkgever sponsor van PEC. Daardoor al veel mooie klussen mogen doen.

Reclameborden langs het veld, spandoek in de hoofdingang, de zuil waar elke wedstrijd de bal op ligt. En dat is pas een greep uit wat we hebben mogen doen.

Vorige week montage gedaan in het stadion. In en uit lopen van spelers. Niemand te beroerd om je te begroeten. Saymak kwam gewoon tijdje met me staan praten alsof we elkaar jaren kennen.

Wel geinig. Zie dat bij veel andere clubs niet zo gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds dit seizoen is me werkgever sponsor van PEC. Daardoor al veel mooie klussen mogen doen.

Reclameborden langs het veld, spandoek in de hoofdingang, de zuil waar elke wedstrijd de bal op ligt. En dat is pas een greep uit wat we hebben mogen doen.

Vorige week montage gedaan in het stadion. In en uit lopen van spelers. Niemand te beroerd om je te begroeten. Saymak kwam gewoon tijdje met me staan praten alsof we elkaar jaren kennen.

Heel vet! _O_

Had dat afgelopen seizoen ook bij NAC. Tijdje met Gudelj (geprobeerd) te praten. ;c.Hele gemoedelijke sfeer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die spits, Ioannidis, kan er he-le-maal niks van. :-D Wel tof btw, Necid. Aanwinst voor de Eredivisie.

Precies dit ja :r Net een tweede Avdic huhu. Zul je zien dat ie er nog gewoon een stuk of 8 maakt.

Tof man (y) Sowieso gaat alles heel gemakkelijk bij PEC, gewoon een lekker rustig sfeertje hangt d'r omheen.

Kaartverkoop voor Sparta Praag thuis ging van start, dan krijg je dus dit soort taferelen :D

Bu_PqUbIYAEivSR.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites